Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLS C218

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
    Wat moet de designo-kleur "graphit" kosten op de cls ?
    Ik kan dat nergens terug vinden ?

Is dat een matte kleur, of toch een blinkende ?
    Designo grafiet is blinkend.... Kostprijs rond €2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
      Zuur beertje

Kwijlen mag.
      Last edited by Rames; 21/03/2011, 20:37.

Comment

• Toch nog eens deze foto's hier eens plaatsen.

Comment

• Comment

• dit is prachtig!
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik vind het hier een beetje te stil...
              IRIDIUM
              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
              Helderzienden

Comment

• Super knap, tot je de voorkant ziet! geen verbetering....

Comment

• Ik vond de vorige zeer knap. De huidige doet me niets meer.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Smaken verschillen gelukkig
                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Ik vond de vorige zeer knap. De huidige doet me niets meer.
                      Idem hier. Huidig model laat me steenkoud.

Comment

• De vorige is misschien net iets tijdlozer doordat de coupé vorm er meer uitkomt en minder lijnen op de zijkant. Het nieuwe design lijkt ook beter te passen bij de shooting brake.
                        De kont van de huidige vind ik wel dikker dan de C219.

Ook zo mag je hem voor de deur zetten:

Comment

• De AMG past ook beter bij het design.

Comment

• Is deze zijn voorbumper gewrapt of origineel zo geleverd?
                            IRIDIUM
                            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                              Is deze zijn voorbumper gewrapt of origineel zo geleverd?
                              Origineel.

Comment

• Huidig model is een van de mooiste Benzen ooit gemaakt.

Comment

• vind ik ook, toen die pas uit was vond ik hem te 'groot' maar ondertussen ni meer

vorige was mss beetje meer jaguar-isch, maar sinds jag geen jag's meer maakt speelt het minder een rol

Comment

• Vanochtend zagen we een gecamoufleerde CLS-klasse voorbij komen. Nu krijgen we gewoon de huidige Mercedes op ons scherm, maar dan wel eentje die door Vorsteiner onder handen is genomen.

Vorsteiner kennen we van de vele aangepaste exoten die het bedrijf heet voortgebracht. We denken aan deze McLaren 12C, Ferrari 458 Italia en deze Bentley Continental GT. Over het algemeen gaan de heren vrij subtiel te werk, bij deze aangepaste CLS-klasse is het stempel 'subtiel' misschien minder eenvoudig aan te brengen.
                                    De laatste creatie van Vorsteiner is namelijk gebaseerd op de CLS 63 AMG, een van nature al weinig bescheiden apparaat. We zien een koolstofvezel splitter aan de voorzijde, een diffuser aan de achterzijde die van hetzelfde materiaal is gemaakt en ook een achterspoiler die vervaardigd is uit het lichtgewicht spul.
                                    Een set lichtmetaal moet het plaatje compleet maken. Naar verluidt heeft Vorsteiner de techniek van de Benz ongemoeid gelaten. Hier komen we dus gewoon weer de 525 pk sterke 5,5-liter biturbo V8 tegen met 558 pk.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• deze is tegenwoordig goedkoop te vinden 2de hands. vind de facelift wel mooier vanwege de koplampen en DRL
                                        lets have some more member berries

Comment

• heb toen ik de s kocht nog getwijfeld tss een cls sb of de s, de cls was toen een stukje duurder als break, uiteindelijk rijdt de s nog een stukje beter op comfortgebied en anno 2018 zijn ze beide in feite oude bakken

de eerste cls is in feite een icoon, in perfecte staat en sjieke/klassieke, niet al te sportieve uitvoering al een knappe youngtimer aan het worden

Comment

Working...
                                          X