Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLS C218
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk vond de vorige zeer knap. De huidige doet me niets meer.
Comment
-
De vorige is misschien net iets tijdlozer doordat de coupé vorm er meer uitkomt en minder lijnen op de zijkant. Het nieuwe design lijkt ook beter te passen bij de shooting brake.
De kont van de huidige vind ik wel dikker dan de C219.
Ook zo mag je hem voor de deur zetten:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenIs deze zijn voorbumper gewrapt of origineel zo geleverd?
Comment
-
Vanochtend zagen we een gecamoufleerde CLS-klasse voorbij komen. Nu krijgen we gewoon de huidige Mercedes op ons scherm, maar dan wel eentje die door Vorsteiner onder handen is genomen.
Vorsteiner kennen we van de vele aangepaste exoten die het bedrijf heet voortgebracht. We denken aan deze McLaren 12C, Ferrari 458 Italia en deze Bentley Continental GT. Over het algemeen gaan de heren vrij subtiel te werk, bij deze aangepaste CLS-klasse is het stempel 'subtiel' misschien minder eenvoudig aan te brengen.
De laatste creatie van Vorsteiner is namelijk gebaseerd op de CLS 63 AMG, een van nature al weinig bescheiden apparaat. We zien een koolstofvezel splitter aan de voorzijde, een diffuser aan de achterzijde die van hetzelfde materiaal is gemaakt en ook een achterspoiler die vervaardigd is uit het lichtgewicht spul.
Een set lichtmetaal moet het plaatje compleet maken. Naar verluidt heeft Vorsteiner de techniek van de Benz ongemoeid gelaten. Hier komen we dus gewoon weer de 525 pk sterke 5,5-liter biturbo V8 tegen met 558 pk.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
heb toen ik de s kocht nog getwijfeld tss een cls sb of de s, de cls was toen een stukje duurder als break, uiteindelijk rijdt de s nog een stukje beter op comfortgebied en anno 2018 zijn ze beide in feite oude bakken
de eerste cls is in feite een icoon, in perfecte staat en sjieke/klassieke, niet al te sportieve uitvoering al een knappe youngtimer aan het worden
Comment
Comment