Ik was gisteren in Sindelfingen, in de fabriek waar ze oa de CLS produceren. Daar vertelden ze me dat er 22 maanden wachttijd is in Duitsland.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLS C218
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
en huppa! ik ben fan
varkensneus
no nonsense just a V8
meer benz dan de vorige
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS
Comment
-
Ik heb eens een CLS 350 cdi geconfigureerd met de opties die ik graag zou hebben. Met AMG-pakket, 19'ers, en bijlange nog niet alle opties kom ik uit op € 88.000,-. Tel hierbij nog een kleine meerprijs voor de belgische prijszetting en trek hiervan een korting af van ca. 8%, dan kom ik uit op netto €82.000,-. Hiermee positioneert zich de CLS tussen een 530d en een 730d.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenIk vind die dubbele rij LED's boven elkaar nu niet prachtig, maar derest ziet er wel goed uit.
Eerst 'm es in 't echt zien...
Comment
-
Ik vind hem knap. Die dubbele rij LED's zou idd wel eens een iets minder aspect kunnen zijn, maar voor de rest is hij in orde. En vooral: op en top Mercedes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk BerichtenVandaag brochure nieuwe CLS aangekregen met post. Just a matter of ordering...! LoL ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Je meent het
Dus dat is net als de vorige CLS dan?
Ik heb dat eigenlijk nooit nagekeken. Aangezien een Mercedes meestal wat duurder is dan een vergelijkbare BMW wou ik eens weten of de CLS veel goedkoper zou zijn dan een BMW 7, temeer de CLS duurder is dan de E.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk BerichtenWanneer wordt deze voorgesteld bij de dealers hier in Vlaanderen ?
Wat is de levertijd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenEind dit jaar of begin volgend jaar dacht ik. Voor te weten hoe het zit met de levertijd is het nog wat vroeg denk ik.
Comment
Comment