Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLS C218

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik geloof van wel.
    wat is er speciaal aan die kleur? voor mij als Mercedes-leek ziet dat er gewoon zilvergrijs uit.
    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ik vind het een beest. Benzwaardig.

De vorige was niet meer dan een chique kakkerlak waar toevallig Veronique De Kock mee rijdt.

De gustibus.

Ik zou deze wle eens willen zien met klassieke chroom grille en ster boven de kap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
        ik geloof van wel.
        wat is er speciaal aan die kleur? voor mij als Mercedes-leek ziet dat er gewoon zilvergrijs uit.
        Metallic-partikeltjes zijn veel kleiner dan normaal, en veel meer lagen lak dan normaal om die diepe glans en dat effect te verkrijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Metallic-partikeltjes zijn veel kleiner dan normaal, en veel meer lagen lak dan normaal om die diepe glans en dat effect te verkrijgen
          Maar rechtvaardigt dat de prijs?

(Ik denk het niet, zeker als je al weet dat een metallic-kleur op de wagen goedkoper is dan standaardkleuren maar je betaalt er wel een pak meer voor)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
            Maar rechtvaardigt dat de prijs?

(Ik denk het niet, zeker als je al weet dat een metallic-kleur op de wagen goedkoper is dan standaardkleuren maar je betaalt er wel een pak meer voor)
            Is dat zo? Dat de productiekost van een gewone lak duurder is dan metaalkleur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trango Bekijk Berichten
              Is dat zo? Dat de productiekost van een gewone lak duurder is dan metaalkleur?
              Is mij verteld door een persoon die instaat voor het lakken van bepaalde onderdelen bij auto's van verschillende merken.

Comment

• De nieuwe Mercedes CLS wordt nu nog in op Salon van Parijs...
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zeer knappe wagen in deze configuratie, naar mijn mening.

Comment

• + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• prachtige auto en zeker in dit kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Lol... deze is ook wel goed:

+ YouTube Video
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• A retenir
                            Qu'il est difficile de renouveler un best-seller. Si la magie du premier modèle n'opère plus, ce nouveau CLS parvient encore à susciter l’intérêt grâce à des motorisations très poussées et une technologie de pointe. Et si les tarifs pratiqués sont au dessus de la concurrence (Audi A7) sachez qu'ils sont à la hauteur du standing que revendique le nouveau coupé de Mercedes.

+ Les motorisations sobres, performantes et « propres »
                            + Le confort : suspensions et insonorisation
                            + Le V6 diesel coupleux et vif à l'usage
                            + La qualité de fabrication
                            + L'espace aux places arrière
                            + Le volume de coffre important
                            + Le niveau de sécurité

- La liste interminable d'options et de pack, sans oublier leur tarifs élevés
                            - La boite auto 7G-Tronic lente
                            - L'électronique envahissante
                            - L'accès à bord

Complete rijtest: [www.caradisiac.com]
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• freude am fahren

Comment

• Hèh, lees ik dat nu goed? Zetten ze er de 7G-tronic als minpunt op? En den tijd dat dat de beste versnellingsbak was die je kon krijgen ligt nog geen 3 jaar achter ons...

Ik vind 'm nog altijd super. Eerder comfortgericht, ja, maar goed.

Comment

• Vandaag in de Mercedes zetel in Woluwe een CLS 350 CDI in detail kunnen bekijken, en ik vind er maar niets aan.

Het ging om een Duits preproductie model, een rode met wit lederen interieur en houtinleg.

Comment

• Dat interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                                      Vandaag in de Mercedes zetel in Woluwe een CLS 350 CDI in detail kunnen bekijken, en ik vind er maar niets aan.

Het ging om een Duits preproductie model, een rode met wit lederen interieur en houtinleg.

Dat was een 250 CDI zonder sportpakket.... Dezelfde die in Parijs op de stand stond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                        Zeer knappe wagen in deze configuratie, naar mijn mening.
                                        Inderdaad. Echt een prachtdesign.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Droomkar... zalige kleur

Wordt een occaziekoop denk ik binnen enkele jaren...

Comment

Working...
                                          X