Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLS C218
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenMwah.
Dikke velgen wel
En weer zo'n achterlijke stok aan't stuur voor de versnellingsbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk snap echt niet wat het probleem is, dat heb je toch bijna nooit nodig, dan heb ik liever dat het daar staat zodat er in het midden meer plaats is
Comment
-
ow zekers2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk snap echt niet wat het probleem is, dat heb je toch bijna nooit nodig, dan heb ik liever dat het daar staat zodat er in het midden meer plaats is
Comment
-
momenteel rijdt mijn vader met het huidig model van cls, een 320. Dit is tot nog toe de beste wagen dat we tot nog toe gehad hebben, buiten dat is dit ook voor mij 1 van de mooiste wagens die rond rijden... Nu hebben we al 180.000km en we beginnen te overwegen om een andere wagen te kopen. We wilden afwachten naar het nieuwe model, maar nu ik het gezien heb Ik vind hem echt lelijk, de poep daarentegen vind ik prachtig. Ik zal nu toch proberen mijn vader te overtuigen om de jaguar xj te kopen
Comment
-
Mercedes CLS maakt alvast goede sier op ’t web
Als autofabrikant moet je tegenwoordig ook alles in de smiezen houden. Ook het foldermateriaal van toekomstige modellen, merkt Mercedes-Benz nog maar eens. Zojuist zijn namelijk de eerste afbeeldingen uit de CLS-brochure op het internet beland.
De nieuwe CLS krijgt weer de kenmerkende gebogen lijn die de huidige versie tot zo’n markante verschijning heeft gemaakt. De lichtunits van de nieuwe generatie sluiten aan bij het hoekige design dat de huidige Mercedes-familie kenmerkt. De CLS deelt z’n techniek met de E-klasse, maar de interieurfoto’s laten een sportiever dashboard zien in een chiquere ambiance.
De nieuwe CLS staat op het platform van de E-klasse, maar Mercedes-Benz positioneert de auto qua prijs en standaardvoorzieningen tussen de E- en de S-klasse. Slim, want zodoende is de winstmarge op de vierdeurscoupé groter dan die van een E-klasse. Het ‘premiumgehalte’ van de CLS blijkt uit het potente motorenaanbod. Het huidige model had alleen zes- en achtcilinders onder de kap, maar in de nieuwe verwachten we ook een CLS 250 CDI met 2,1-liter viercilinder turbodiesel (204 pk). Bij de benzineversies komen we in ieder geval de CLS 350 (272 pk) tegen en de CLS 500 krijgt waarschijnlijk de nieuwe direct ingespoten V8 van 4,7 liter en 435 pk. Topversie wordt andermaal de CLS 63 AMG. In die versie maakt de 6,2-liter V8 plaats voor de nieuwe 5,5-liter V8 met twee turbo’s en 544 pk. Met AMG Performance Pack is dit zelfs 571 pk.
Mercedes onthult de nieuwe CLS eind september op de Autosalon van Parijs. Na de jaarwisseling komt de auto bij de dealers te staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtenmomenteel rijdt mijn vader met het huidig model van cls, een 320. Dit is tot nog toe de beste wagen dat we tot nog toe gehad hebben, buiten dat is dit ook voor mij 1 van de mooiste wagens die rond rijden... Nu hebben we al 180.000km en we beginnen te overwegen om een andere wagen te kopen. We wilden afwachten naar het nieuwe model, maar nu ik het gezien heb Ik vind hem echt lelijk, de poep daarentegen vind ik prachtig. Ik zal nu toch proberen mijn vader te overtuigen om de jaguar xj te kopen
Een jaguar XJ is ook niet bepaald in elk opzicht een schoonheids koningin.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenPassat CC anyone?
Best wel geslaagd imo!
Comment
-
Mja, nu je het zegt, valt nog wel mee, was gewoon even eerste indruk toen ik die poep van op de flank zag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenMja, nu je het zegt, valt nog wel mee, was gewoon even eerste indruk toen ik die poep van op de flank zag
Comment
-
Ik snap de negatieve reacties niet echt. Wat mij betreft is dit dé nieuwkomer van dit jaar. 'k Vind het een supergeslaagde evolutie van het vorige model. Nog steeds heel elegant, en toch met die scherpe kantjes waar de nieuwste modellen van voorzien zijn.
Ook het interieur belooft heel knap te worden.
Toppertje !freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIk vind het best een knap stuur eigenlijk...
Comment
Comment