Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLS C218

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Inderdaad, als je dat vergelijkt met de gedrochten in de modellen van de afgelopen jaren
    Ik vond die gedrochten knapper dan de gedrochten die heden ten dage gebruikt worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk Berichten
      Ik vond die gedrochten knapper dan de gedrochten die heden ten dage gebruikt worden
      Jij vond dit:

Knapper dan dit:

?

Comment

Ik denk dat ik hem wel lust!

Comment

Neen,

Eerder het volgende:

Comment

Can't argue with that

Al vind ik de huidige sportsturen wel knap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Can't argue with that

Al vind ik de huidige sportsturen wel knap.
              die bleke dashborden, grijs of beige, zijn wel heel aantrekkelijk in de showrooms
              ze relfecteren echer in de voorruit, en zijn daarom minder geschikt
              een een lichte lederstuur die mooi blijft, dat moet ik nog ook zien... je zou vrezen je wagen in het atelier achter te laten; soms worden ze beschermd, maar soms ook niet...
              hier gelukkig geen chrom-randjes aan de ventilatiemonden : die kunnen ook inderlijk zijn wanneer ze in de zijruiten, en in de spiegels reflecteren
              zijn de designers nooit aan het stuur ?

Comment

Met dat laatste interieur rij ik nochtans al 70k km rond en heb ik nog niks ondervonden dat hinderlijk weerkaatst of wat dan ook hoor...

Het bleke stuur dat niet mooi blijft, dat helaas wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oli4dm Bekijk Berichten
                  LoL ^^ dan is het eerder de VW Passat cc die zich heeft geïnspireerd op de huidige Mercedes CLS dan de nieuwe CLS op de Passat cc. Vind hem overigens enorm geslaagd en kan niet wachten om er eens in te kruipen! =)
                  Ik zie toch meer gelijkenissen tussen 2 & 3 dan tussen 1 & 2 hoor

Comment

Het gaat erom dat de Passat CC meer inspiratie gehaald heeft bij de eerste CLS. Mercedes was dan ook de eerste met een dergelijke vierdeurscoupé.

Hier ben ik zeker akkoord met oli4dm.

Dat de nieuwe CLS meer lijkt op de CC, ook waar. De basis echter, is te vinden bij MB.
                    nls2000

Comment

Jamaar 'ie heeft ook wiélen, en de Flintstones waren eerst!!

(of waren dat rollen?)

I think I li...
                      I think I li...
                      I think I like-it like-it
                      Aaaaaaaaaaah

(moest gewoon aan dat liedje denken)

Vind 'm knap! Snoet beetje wennen, is enige. Druk lijnenspel komt (denk ik) door de onrealistische lichtinval op die foto's, in 't echt zal dat wel meevallen. Kont is magistraal.

Super!

Maar... ging Benz 'm niet hoger positioneren dan de huidige? Eerder genre Panamera, die BMW '7 "coupé" (hoe heet 'ie) die komt, de Rapide e.d.?

Comment

Heel knappe verschijning, maar ik vond de vorige precies wat puurder van design.

Als je de wigvorm in deze zijflankt bekijkt samen met de achterste wielkasten in combi met de dakboog en de afhangende poep, dan vind ik het allemaal wat complex.
                        Grappig hoe die gelijkenis met de Passat CC opzij achteraan zo treffend is. Maar die Passat CC vond ik in het begin lelijk achteraan en nu vind ik dat een prachtige kar... gek hoe smaken kunnen veranderen.

Soit, deze CLS mag er echt best wezen. En wat een geluk dat ze bij Mercedes eindelijk tot het besef zijn gekomen dat ze van die vierkante misbaksels van dashboards moeten afstappen die ze in die lelijke GLK en E-klasse hebben gelepeld.

Comment

Hoe meningen kunnen overeenkomen!

De complexiteit van de lijnen wijt ik nog altijd deels een beetje aan de complexe lichtsituatie, ook. Kan me natuurlijk vergissen. En achteraan heeft 'ie inderdaad erg veel mee van de Passat CC (maar ik wil de Benz-lovers niet weer op hun paard jagen, ze lijken dat precies geen leuke vergelijking te vinden, nochtans een knappe kar die Passat CC dus ik snap het niet zo goed).

Interieur ... ik wacht even foto's af van lichtgekleurde interieurs, daar zie je meer op vind ik (zwart is "maar" zwart).

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Op het eerste zicht ben ik verkocht.

Comment

Ben niet volledig overtuigd, de vorige deed me een pak meer...

Hij toont minder "Coupé-ish" dan het origineel.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                        Ben niet volledig overtuigd, de vorige deed me een pak meer...
                                        deze is mooi, maar de vorige is tijdloos: zal later een echte klassieker zijn IMO.

Comment

Ik heb die vorige nooit mooi gevonden eigenlijk

Comment

Working...
                                          X