Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLS C218

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    Dat is blijkbaar bij de "Edition 1" versie.

Wss zijn dit de standaard interieurs, merk ook een licht ander stuur op.

Hmm, toch niet meteen een vooruitgang qua design, als je 't vergelijkt met het interieur van de vorige.

Maar niettemin ben ik blij dat ze van het blokkendoos/Duplo interieurdesign van de C-klasse (deels), E-klasse (erg), GLK e.a. afstappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
      Zover ik weet zijn de "edition 1" versies net niet standaard, maar bijn fully loaded. Zo was het toch met mijn GLK. De edition 1 was hier met designo interieur, AMG Sport stuur, 21 duims velgen, Navi, ILS,... Denk dat er nog maar weinig was wat je op de optielijst bij kon aanvinken.
      Je hebt me verkeerd begrepen.
      Mijn eerste zin sloeg op de quote van Mercedeske, mijn 2e zin op de foto's die ik bijvoegde.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

ben allang blij dat er rikketikschakelaars instaan

een cls heeft een erg atypische boordplank, stijl wordt doorgedreven

de varkensneus vind ik ni kwa stijl mooi maar zal zo moeten zeker van eurobobo's

Comment

de spiegels vind ik vetjes!!!
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
              Dat is blijkbaar bij de "Edition 1" versie.

Wss zijn dit de standaard interieurs, merk ook een licht ander stuur op.

Dat klokje vind ik goed, komt van de S-klasse en alles die vandaar komt is heel goed Ik vind het anders wel mooi interieur hoor, zeker!

greetz

Comment

een prachtige wagen! benieuwd om hem in de showroom te zien!
                ik ben wederom trots op men gebruikersnaam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

In iets realistischer lichtomgeving (al is dit nog altijd geen real daylight) ziet dat lijnenspel er toch al veel minder druk uit? (vermoedde het)

Vind 't knap.

Comment

Ik ben tevreden over Mercedes-Benz. Ze gaan de goeie richting uit. Hier en daar zitten we wel met een afwerkingsfout, een slecht design of goedkope materialen, maar als je alle ervaringen van de voorbije pakweg 3 jaar samentelt dan moet het gewoon de goeie richting uitgaan.

De toekomstige facelift van de E klasse zou er dus als het volgt kunnen uitzien: meer premium interieur, iets afgeronder terug in de plaats van retro vierkant, nobele materialen en beduidend minder plastiek, zoals in de C218, een minder harde, strakke snuit maar ietsjes meer de SLS toer opgaan met een stompe neus, en minder Aziatische achterlichten en we hebben een zeer leuke berline binnen een jaar of twee.

Ze kunnen het dus heus wel hé... alleen durven ze op ieder model wel ergens een steek laten vallen. Al bij al vind ik dit model geslaagd. Druk, dat wel, maar hij mag op mijn oprit komen staan.

Comment

Als CLS-fan vind ik deze zeer geslaagd, ook een opluchting om te zien dat hier niet het E-klasse interieur in zit! Benieuwd om eens van dichtbij te zien. Ik vrees alleen dat de prijs er niet op zal verminderen... Vraag me alleen af waarom ze in de CLS de 450CDI ook niet beschikbaar maken. Te groot? Te zwaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                        Als CLS-fan vind ik deze zeer geslaagd, ook een opluchting om te zien dat hier niet het E-klasse interieur in zit! Benieuwd om eens van dichtbij te zien. Ik vrees alleen dat de prijs er niet op zal verminderen... Vraag me alleen af waarom ze in de CLS de 450CDI ook niet beschikbaar maken. Te groot? Te zwaar?
                        Ging die motor niet afgevoerd worden?

Comment

Ja, gaat niet meer verder ontwikkeld worden.

In de E-klasse komt ie ook niet meer. En op zich terecht, want een 450 heeft geen nut meer nu de 350 op 265pk zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Ja, gaat niet meer verder ontwikkeld worden.

In de E-klasse komt ie ook niet meer. En op zich terecht, want een 450 heeft geen nut meer nu de 350 op 265pk zit.
                            450cdi in de S-klasse: 320pk/730NM
                            vs
                            350cdi in de CLS: 265pk/???NM (de 350cdi in de E heeft 231pk/540NM, laat ons zeggen dat deze op 600NM komt)

Toch nog een deftig verschil?
                            Last edited by mr-e; 01/09/2010, 22:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                              450cdi in de S-klasse: 320pk/730NM
                              vs
                              350cdi in de CLS: 265pk/???NM (de 350cdi in de E heeft 231pk/540NM, laat ons zeggen dat deze op 600NM komt)

Toch nog een deftig verschil?
                              Hmm ik vind dat toch geen groot verschil meer hoor, ok de 450 CDI zal nog iets sneller zijn maar kdenk dat de nieuwe 350 CDI (heb het ergens gelezen maar kben het vergeten tis wellicht meer dan 600 NM) al razendsnel zal zijn. Zelfs een 220/250 CDI is ook al heel gevaarlijk voor uw rijbewijs!

Kben wel blij dat ze de 350 CDI eindelijk opwaarderen want het verschil met de 250 CDI was te klein vond ik, nu is er terug een duidelijke meerwaarde met de 350 CDI (los van de loopcultuur van een 6-cyl)

greetz

Comment

cls250cdi komt er trouwens ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                  cls250cdi komt er trouwens ook.
                                  Logisch aangezien ze die ook in de S steken.

Comment

ik heb gisteren in de nieuwe CLS gezeten. Deze is echt geslaagd, interieur is top!! Er zou reeds 22 maanden wachttijd zijn
                                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Knap knap - hoe heb je dat gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                        ik heb gisteren in de nieuwe CLS gezeten. Deze is echt geslaagd, interieur is top!! Er zou reeds 22 maanden wachttijd zijn
                                        Kben jaloers, kzou er ook wel eens willen inzitten of tenminste zien irl!! Maar 22 maanden wachttijd dat geloof ik toch niet wi, want eigenlijk maken ze hem nog niet hé dus gij rekent verzekers de maanden mee voor hij gelanceerd wordt, ja dan kan het wel!

22 maanden dat zijn eerder wachttijden voor een SLS amg of een Nissan GTR dacht ik toch nie voor een CLS met relatief grote volumes!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
                                          Kben jaloers, kzou er ook wel eens willen inzitten of tenminste zien irl!! Maar 22 maanden wachttijd dat geloof ik toch niet wi, want eigenlijk maken ze hem nog niet hé dus gij rekent verzekers de maanden mee voor hij gelanceerd wordt, ja dan kan het wel!

22 maanden dat zijn eerder wachttijden voor een SLS amg of een Nissan GTR dacht ik toch nie voor een CLS met relatief grote volumes!?
                                          Idd. Zou mij zeer sterk verwonderen. Wanneer lanceren ze hem eigenlijk?

Comment

Working...
                                          X