Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLS C218

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dat is niet stevig genoeg.
    Het blijft een 4-deurs he
    Inderdaad, zonder B-stijl kan je de achterdeur nergens aan vast scharnieren!

Comment

• Mercedes CLS

Iemand foto's van de nieuwe CLS op het Autosalon?!

Comment

• Ja, maar veel heb je daar niet aan
        Zalig interieur

Comment

• Er staat er eentje in m'n straat
          Hij is een stuk minder elegant dan de vorige, maar lijkt een pak dikker, echt een slagschip in het echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Ja, maar veel heb je daar niet aan
            Zalig interieur
            Idd, knappe wagen.

Comment

• Ik wist niet dat de CLS ook zonder onderste Led lichtjes te verkrijgen is...

Comment

• ja, maar niet in belgië
                in België krijg je standaard het intelligent light pakket op de CLS; dit is neit het geval in andere landen.

mvg,
                gert
                Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• cls63amg. Love it.

Comment

• yep !!

Comment

• Gisteren voor de eerste keer zien rijden: dacht eerst dat het een CL was. Mooie auto allensinds!

Comment

• Vandaag een korte rit met de CLS gedaan, prachtige bak en ( voorlopig toch nog ) een echte eyecatcher...

Het exterieur is toch wel sportiever geworden, ik ben een fan. Het enige dat me op dit moment niet echt kan bekoren zijn de achterlichtunits.

De direct select hendel aan het stuur is toch wel een enorme verbetering tegenover die pook op de middenconsole! Tevens is de bediening van oa de Comand ( ook bij andere nieuwe modellen ) imo intuïtiever dan voorgaande modellen.

De CLS is echt een sportief rijdend "design" salon

Comment

• Ik ben net terug van de Mercedes-verdeler in Bree en heb daar testgereden met de CLS 350cdi. Deze motor heeft 265pk en het fenomenale koppel van 620Nm. De wagen waarmee ik gereden heb was nog kersvers met 600km op de teller. Toch voel je onmiddellijk de power die heerlijk brutaal vrijkomt. Voor een Mercedes vond ik zelfs de gasrespons zeer goed. Ook is de 7-traps automaat zeer goed en schakelt deze lekker sportief in de S-stand. Samengevat, ik was onder de indruk.
                          De CLS waarmee ik reed had de standaard ophanging. Deze was eigenlijk al zeer goed. Ik vraag mij af hoe de sportophanging rijdt. Zou het echt veel stugger zijn? Eigenlijk moet een CLS de luchtvering hebben.
                          In de showroom stond een zeer mooie uitvoering, nl. een zwarte met AMG-pakket en 18" wielen, die weliswaar te klein zijn. 19" zal perfect zijn. Het interieur was in zwart leder met antraciet houten sierlijsten. Persoonlijk zou ik voor de combinatie zwart/porselein gaan.

Mijn besluit: 100% geslaagd.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Ik ben net terug van de Mercedes-verdeler in Bree en heb daar testgereden met de CLS 350cdi. Deze motor heeft 265pk en het fenomenale koppel van 620Nm. De wagen waarmee ik gereden heb was nog kersvers met 600km op de teller. Toch voel je onmiddellijk de power die heerlijk brutaal vrijkomt. Voor een Mercedes vond ik zelfs de gasrespons zeer goed. Ook is de 7-traps automaat zeer goed en schakelt deze lekker sportief in de S-stand. Samengevat, ik was onder de indruk.
                            De CLS waarmee ik reed had de standaard ophanging. Deze was eigenlijk al zeer goed. Ik vraag mij af hoe de sportophanging rijdt. Zou het echt veel stugger zijn? Eigenlijk moet een CLS de luchtvering hebben.
                            In de showroom stond een zeer mooie uitvoering, nl. een zwarte met AMG-pakket en 18" wielen, die weliswaar te klein zijn. 19" zal perfect zijn. Het interieur was in zwart leder met antraciet houten sierlijsten. Persoonlijk zou ik voor de combinatie zwart/porselein gaan.

Mijn besluit: 100% geslaagd.
                            En ge laat niks weten?!!

En CLS >> A7?
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                              En ge laat niks weten?!!

En CLS >> A7?
                              als je de prijs moet geloven toch
                              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Hoi Roox, het was niet gepland dat ik naar Bree zou gaan. Toen ik opeens een vrij moment in de namiddag zag verschijnen ben ik eens effe naar Bree gereden. Ik wist zelfs niet of er een CLS ging staan. Ze hebben me daar met open armen ontvangen, omdat ik duidelijk heb laten voelen dat er een kans bestaat dat ik mijn 7 wil inruilen voor zo'n CLS.

Qua looks aan de buitenzijde vind ik de CLS veel knapper dan de Audi, en zeker als de CLS voorzien is van een AMG-pakket. Qua interieur staan ze voor mij allebei op hetzelfde niveau.

Qua prijszetting liggen ze op hetzelfde niveau waarbij de Audi toch net iets duurder is. De Mercedes heeft het voordeel van de iets performantere motor en de Audi heeft het voordeel van de vierwielaandrijving.

Met de Audi ga ik volgende week rijden, dus over het rijplezier kan ik nu nog niet veel zeggen.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Schitterend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Hoi Roox, het was niet gepland dat ik naar Bree zou gaan. Toen ik opeens een vrij moment in de namiddag zag verschijnen ben ik eens effe naar Bree gereden. Ik wist zelfs niet of er een CLS ging staan. Ze hebben me daar met open armen ontvangen, omdat ik duidelijk heb laten voelen dat er een kans bestaat dat ik mijn 7 wil inruilen voor zo'n CLS.

Qua looks aan de buitenzijde vind ik de CLS veel knapper dan de Audi, en zeker als de CLS voorzien is van een AMG-pakket. Qua interieur staan ze voor mij allebei op hetzelfde niveau.

Qua prijszetting liggen ze op hetzelfde niveau waarbij de Audi toch net iets duurder is. De Mercedes heeft het voordeel van de iets performantere motor en de Audi heeft het voordeel van de vierwielaandrijving.

Met de Audi ga ik volgende week rijden, dus over het rijplezier kan ik nu nog niet veel zeggen.
                                    Mooi zo

Ik ga wel akkoord met uw vergelijking tussen de 2. Maar hoezo heeft de A7 voordeel met de quattro? De CLS 350 CDI is (of komt heel binnenkort) er toch ook met 4-matic?

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Meer foto's: [www.carview.co.jp]

This is it
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X