Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aston Martin Cygnet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Op de deurdrempel: 'handcrafted in england'

Hmmmm

Comment

Aston Martin interieurmaterialen met de Toyota fabricagekwaliteit... kan niet slecht zijn

Een beetje zielig wel dat je als exclusief merk deze tour moet op gaan om het algemeen CO2 niveau te laten zakken. Want hoe goed die IQ - euh, pardon, Cygnet - ook mag zijn, de prestaties zijn niet echt wat je van een "Aston" verwacht...

Ze hadden er de Toyota IQ 1.4 diesel moeten in proppen, want die rijdt veel leuker en vinniger dan de 1.3 benzine en met 104g CO2 uitstoot krijgt die (tot einde van dit jaar alleszins) nog 15% overheidssteun ook.

Een Aston diesel... dat had pas een unicum geweest

Ben benieuwd hoe lang dit concept het volhoudt...

Comment

Heb er al enkele zien rijden en ook 1 keer ingezeten, vind het toch ni heel verkeerd eigenlijk :p Vind het wel een grappige en originele oplossing voor de norm die ze moeten halen. Die handcrafted klopt trouwens want alle panelen worden op dezelfde manier gemaakt als bij andere Astons, alles wordt opnieuw door Aston gebouwd, behalve motor en platform.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Deze Aston martin Cygnet staat curieus hoog op mijn lijstje.
            Verder er even een 157 pk Rotrex kitje op laten schroeven en een setje 35mm H&R verlaging-veren en als het in de Aston Martin velgen pas de remmen upgrade.
            Lijkt mijn wel lachen zo'n burgermans Aston Martin.

Comment

Vind het ook wel een leuk hebbeding, ik zou er eens eentje irl willen zien.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Vind het ook wel een leuk hebbeding, ik zou er eens eentje irl willen zien.
                In Köln zit "Royal Motors Kempen GmbH" die heeft er genoeg in de showroom staan.

Aston Martin Köln bietet Ihnen die größte Auswahl an britischer Fahrzeugkunst in Europa. Aston Martin Händler✓ Jaguar✓ Land Rover✓

Comment

Met een setje Kahn velgen blijft het wel stijlvol IMHO.

Comment

Ook is er nog dit setje van Kahn.
                    waarbij de voor velgen 17" zijn en de achter velgen 18"

Comment

http://www.youtube.com/embed/qO3B_ClqONM#!

Comment

Comment

Nog even een up to date Cygnet by Kahn foto-tje.

Kan iemand mijn vertellen waarom er geen thumbnail's meer getoond worden.
                          Last edited by ; 10/09/2012, 18:52.

Comment

Supercharged Gulf Cygnet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Supercharged Gulf Cygnet.
                              Zalig
                              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Kan iemand mijn vertellen waarom er geen thumbnail's meer getoond worden.
                                Niemand. ?

Comment

Deze ochtend de Gulf-versie zien rijden. Was van "Aston Martin Brussels"...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
                                    Deze ochtend de Gulf-versie zien rijden. Was van "Aston Martin Brussels"...
                                    Idd staat hier altijd bij de Dealer. Trekt op geen 'kloten'.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

De Cygnet bestaat alleen om de totale CO2 uitstoot te verlagen van Aston Martin.
                                      Dit omdat het regels zijn die Brussel opstelt voor alle Europese auto producenten.
                                      De Cygnet moet zorgen dat Aston Martin zo lang mogelijk V8 en V12 motoren kan blijven toepassen.
                                      Niet dat ik denk dat het mogelijk blijft in de toekomst.
                                      Er komt een dag dat kleinere V6 turbo's de V8's vervangen en dat V8 turbo's de V12's vervangen om aan de eisen te blijven voldoen.

De IQ is nu niet echt een geweldig rijders auto-tje met die korte wielbasis, op hogere snelheid wordt hij toch wel wat onrustig tijdens het rijden.

Comment

hoe zit dat eigenlijk, die co² verdeling...op basis van verkochte wagens...of gewoon op de kataloog en hoeft die cygnet nog geeneens verkocht te worden

Comment

Working...
                                        X