Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
    Wintervelgen zijn 18"

edit: dus de kans is vrij groot dat de velgen op de foto's de wintervelgen zijn!
    100% de zomervelgen 19". TT RS is ook verkrijgbaar met 18" maar ik zou idd twee keer checken of je 18" passen want een paar mm verschil kan je de das omdoen. De remmen zijn trouwens 370mm vanvoor en das groot. Niks is mooier dan zo een rem die de velg helemaal uitvult IMHO ...
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Mooie 19" velg onder, Bilstein PSS10, Milltek en gaan !

Comment

• Das Beste zum Schluss: Audi würzt beim A3 noch mal so richtig scharf nach – mit dem RS3. Das kompakte Sportgerät bespaßt seinen Piloten mit 340 PS.

Comment

• "Das Quattrosystem mit der Haldexkupplung der 4. Generation – im Prinzip identisch mit dem 4-Motion aus dem Golf R - verteilt dabei die unbändige Kraft souverän und blitzschnell auf alle Viere."

&

"Bei Normalfahrt bekommen beide Achsen 50 Prozent, das clevere System kann aber je nach Anforderung und Straßenzustand auch bis zu 100 Prozent der Kraft nach vorne oder hinten schicken."

Comment

Nieuwe foto's van de RS3 Sportback (eerste IRL foto's in feite)

Nog es mijn gedachte RSleeper versie (photoshop zonder alu accenten, badge en met velgen verkleind naar 18"):

Zoals een echte autoliefhebber beaamt heb ik geen echt goede reden om mijn huidige auto weg te doen voor een RS3. Appels en peren, de ene een fantastische motor met meer vermogen en 4wd en een bak die doet denken aan een GT-R, de andere een fantastische balans en een onverslaanbare verhouding prestaties/verbruik. De ene is betaald, de andere kost een serieus duit erbij, de hele tijd. Hmm, wat te doen...
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Vraagske. Aangezien er geen koppelingspedaal is, kan je met de RS3 een handrembocht doen?? Zéér belangrijk!

Met de Golf R kun je niet eens het ESP helemaal afzetten, onvergeefelijk!!
              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Als je de grille nog eens zwart maakt in plaats van alu, is 'm helemaal low profile.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                  Vraagske. Aangezien er geen koppelingspedaal is, kan je met de RS3 een handrembocht doen?? Zéér belangrijk!

Dat lijkt mij enkel een probleem bij RWD-karren? (dat je de koppeling ingedrukt moet houden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                    Dat lijkt mij enkel een probleem bij RWD-karren? (dat je de koppeling ingedrukt moet houden)
                    4WD??
                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      Als je de grille nog eens zwart maakt in plaats van alu, is 'm helemaal low profile.
                      Je kunt hem zelfs zo bestellen. Echter, dan verdwijnt het visueel contrast, met chroom trekt de grille de aandacht, zonder zul je al sneller die Murcielago-grote luchthappers in het oog krijgen...
                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Vraagske. Aangezien er geen koppelingspedaal is, kan je met de RS3 een handrembocht doen?? Zéér belangrijk!

Comment

• Zeer positief tot nu toe, mooi!

Tot nu toe zag ik me ooit wel een TT RS kopen, puur voor de motor... dat is nu totaal omgeslagen naar RS3

Comment

4WD??
                            Ik zeg enkel dat het geen RWD is
                            Ben ook nergens zeker van, maar zou de Quattro dat niet oplossen? Imo moet dat geen probleem zijn...

Comment

• Die kende ik. Toch gebruik ik dagelijks (edit: tijdens de winter dus) mijn handrem om beter een korte bocht in te komen (of als de ondergrond gladder wordt en ik de kont naar buiten wil zonder meer gas te geven). En dit is RWD. Met enkel gas geven in een 4WD, zelfs met veel "rear bias", kom je er niet... (of juist wel, tegen de boom dan)
                              Last edited by Onehp; 11/01/2011, 21:51.
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                Zeer positief tot nu toe, mooi!

Tot nu toe zag ik me ooit wel een TT RS kopen, puur voor de motor... dat is nu totaal omgeslagen naar RS3
                                Zelfs ik zou dat nog overwegen Beter dan de 1M

Het is enkel nog wachten op de A 25 AMG (studiemodel zou eind dit jaar in Tokio staan).
                                320PK, rear-biased AWD en 6-traps AMG DCT.

Comment

• Wreed gelijkaardig concept dan?
                                  Op basis van welk blok, iets nieuws?
                                  Maar, met alle respect, op basis van de A-klasse (als dat het geval is) zie ik dat niet goedkomen... Vooral qua looks dan.

Comment

Kan je wel afzetten hoor. Zelfde principe als op mijn scirocco. Je moet gewoon de juiste zekering verwijderen ok tis wel niet zo makkelijk als met een knopke maar het gaat

Comment

• Naar wat ik gelezen heb op een duits forum kan je bij de RS3 de ESP volledig uitschakelen.

Comment

Naar wat ik gelezen heb op een duits forum kan je bij de RS3 de ESP volledig uitschakelen.
                                        Ja, net zoals dat ook kan bij de TT RS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                          Wreed gelijkaardig concept dan?
                                          Op basis van welk blok, iets nieuws?
                                          Maar, met alle respect, op basis van de A-klasse (als dat het geval is) zie ik dat niet goedkomen... Vooral qua looks dan.
                                          Er komt een volledig nieuwe a he, geen busje meer, maar meer gericht op een jonger publiek om de a3 en 1 serie het leven zuur te maken.

Comment

Working...
                                          X