Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
    Waarom zou RWD de praktische bruikbaarheid benadelen? Toch niet voor die 1 dag sneeuw in het jaar?
    ik zou eerder zeggen dat Quattro een voordeel is, er van uitgaande dat niet iedereen met het kapitaal voor deze wagens ook daadwerkelijk weet hoe ie erbij moet rijden ( = geen ongefundeerde uitspraak btw...).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Die chroom hoef je helemaal niet te nemen hé Je kan bv. "gewoon" zoals deze Suzuka grijze nemen:

Persoonlijk vind ik hem zo echt wel vetter als een 1M. Praktischer, mooiere lijnen (persoonlijke voorkeur), en niet zo "in your face".
      Godver das knap, meer foto's van ?

Comment

Waarom zou RWD de praktische bruikbaarheid benadelen? Toch niet voor die 1 dag sneeuw in het jaar?
        1 dag

Soit, RWD zou ik niet aanzien als een nadeel in de bruikbaarheid, daar niet van. Wel het feit dat een Sportback een pak praktischer is dan een 1 Coupé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel

What has been seen, cannot be unseen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
            Godver das knap, meer foto's van ?
            Jammer genoeg zijn de meeste foto's van de rode ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
              What has been seen, cannot be unseen !
              gelukkig maar in dit geval
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                Hier vind je ook wat foto's van Suzuka grey

Comment

Je schoonbroer lacht je niet uit in de winter, je kan sneller accelereren aan de lichten en indien je geen break hebt heb je die hatelijke frietengeur niet in je auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
                    ik zou eerder zeggen dat Quattro een voordeel is, er van uitgaande dat niet iedereen met het kapitaal voor deze wagens ook daadwerkelijk weet hoe ie erbij moet rijden ( = geen ongefundeerde uitspraak btw...).
                    Zolang ESP ed op blijven staan, zie ik daar geen problemen in. Elke krachtige RWD kan dan afgeschilderd worden als levensbedreigend moordbeest.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    1 dag

Soit, RWD zou ik niet aanzien als een nadeel in de bruikbaarheid, daar niet van. Wel het feit dat een Sportback een pak praktischer is dan een 1 Coupé.
                    Daar is geen twijfel over mogelijk. als ik met 3-4 man op reis moet, zou ik liever een RS3 meehebben dan een 1M Coupé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                      Je schoonbroer lacht je niet uit in de winter, je kan sneller accelereren aan de lichten en indien je geen break hebt heb je die hatelijke frietengeur niet in je auto!

Comment

• Hier nog enkele foto's
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Eerlijk... als je de RS3-badge van de kofferklep haalt, aan wat kan je dan zien dat het effectief een RS3 is? Ik zie niet echt een verschil met een S3 ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Hier vind je ook wat foto's van Suzuka grey
                            Die is echt belachelijk knap.

Comment

Eerlijk... als je de RS3-badge van de kofferklep haalt, aan wat kan je dan zien dat het effectief een RS3 is? Ik zie niet echt een verschil met een S3 ofzo?
                              Dat vind ik nu eens een pluspunt aan deze RS, understatement.

Comment

Eerlijk... als je de RS3-badge van de kofferklep haalt, aan wat kan je dan zien dat het effectief een RS3 is? Ik zie niet echt een verschil met een S3 ofzo?
                                Aan de onderkant van de bumper:

BMW X5 45e

Comment

• Hier nog een verschil met de S3
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

RS3 is iets breder, heeft andere diffusor achteraan, andere dakspoiler, andere grill (typische RS grill), andere voorbumper, geen voorste mistlichten, ..

Comment

tgoh, heb dat argument in het welke AMG topic ook al eens voorbij zien komen...

Mijn standpunt? Mijn centen, mijn keuze, mijn plezier. Dat jan, gus en piet niet weten hoe snel/duur mijn wagen is kan me niet bommen.

Comment

• Mocht ik een RS3 kunnen kopen, zou er met plezier een TDIe-badge opplakken.

Comment

• Perfect zo, sportief en niet te opvallend
                                          Velgen volledig in antraciet kleur zou nog ietsje mooier zijn imo

Comment

Working...
                                          X