Vandaag heb ik op de Brusselse ring een RS3 zien rijden. Een zeldzame verschijning.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
En een Haldex Audi mogen ze van mijn echt houden,want het heeft echt totaal niets met quattro te maken, het is niets meer dan een veredelde FWD.
Comment
-
Niet de eerste review waar dit verdict luidt helaas. Een RS3 had anders potentieel om een heeel leuke auto te zijn. Die motor is heerlijk en het model zelf vind ik ook nog steeds schitterend, een soort mini-avant. Manuele bak, minder onderstuur en echte quattro bitte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenAudi wordt hier letterlijk naar huis gereden. Jammer want die 5 cilinder vind ik een zeer lekker blok.
De RS3 is helemaal kansloos tegen de 1M die nog moet gaan komen.
Ik geloof zelf dat je de M135i ook nog als x-drive kan kopen, dan kan de RS3 het helemaal wel vergeten.
De nieuwe S3 is ook niet veel beter naar mijn mening met nog steeds Haldex.
Comment
-
Deze persoon rijdt toch niet slecht, of is het door dat 4wd systeem dat elke noob zo kan rijden? Denk het niet eerlijk gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichtende mijne doet dat ook hoor met piepende banden door de bocht, maar dit is enkel wanneer ik toch te snel door bocht ga en met zwaar onderstuur,
dus dan denk ik dat is toch tijdverlies en niet de goede manier om een bocht snel te nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie M135i gaat wel lekker! Jammer dat het zo'n ongelooflijk lelijk hok is.
Comment
-
De vraag of je dat wil is iets anders natuurlijk...
Comment
Comment