Oorspronkelijk geplaatst door wotr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Aangezien de RS3 dezelfde motor heeft kan dat een serieuse bom worden .2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenwanneer komt nu de RS4 uit ???????2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDie komt er waarschijnlijk niet, in de plaats is er de RS5 .
Comment
-
Net terug van Duitsland, ik stond in Keulen te wachten om een kruispunt te voet over te steken, en hoor plots een gigantisch mooie sound, ik draai me om en ik zie een A3 vertrekken, enorm snel... Hij zag er prachtig uit, verbrede wielkasten, donkere velgen, ... Zou het deze al geweest zijn of gewoon een tuning S3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk BerichtenNet terug van Duitsland, ik stond in Keulen te wachten om een kruispunt te voet over te steken, en hoor plots een gigantisch mooie sound, ik draai me om en ik zie een A3 vertrekken, enorm snel... Hij zag er prachtig uit, verbrede wielkasten, donkere velgen, ... Zou het deze al geweest zijn of gewoon een tuning S3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDat hoor je toch meteen of het een 5-cilinder of een 4-cilinder is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNiet iedereen hoor.. ik ken zelfs mensen die het verschil tussen diesel en benzine niet horen. En dat zijn dan 'kenners'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls je voor jouw Cooper S staat met de kap open kan je het de mensen zelfs nog niet eens kwalijk nemen dat ze missen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk BerichtenHet verschil tussen een Benzine en een Diesel hoor ik, maar 4 of 5 cilinders niet hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk BerichtenNet terug van Duitsland, ik stond in Keulen te wachten om een kruispunt te voet over te steken, en hoor plots een gigantisch mooie sound, ik draai me om en ik zie een A3 vertrekken, enorm snel... Hij zag er prachtig uit, verbrede wielkasten, donkere velgen, ... Zou het deze al geweest zijn of gewoon een tuning S3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk BerichtenHet verschil tussen een Benzine en een Diesel hoor ik, maar 4 of 5 cilinders niet hoor
4 cilinders
+ YouTube Video
5 cilinders
+ YouTube Video
Comment
-
Een oude Opel Tigra met (iets of wat) een fatsoenlijke uitlaat klinkt ook als een 5-cil.
Maar toch... Verschil tussen 4 en 5-cil is er zeker, maakt niet uit of het benzine of diesel is.
Zo'n TT-S of RS klinkt prachtig! Vandaag nog een XC90 D5 horen vertrekken. 5-cil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichtenvelgen zijn gewoon tt-rs velgen
Comment
-
Ja een duidelijk verschil hoor ik bij het vergelijken natuurlijk, maar zo apart dan weer niet, ik zal er eens meer op letten!
En ja, die 2.4JTDm klinkt met momenten zeer goed, maar ik wist niet dat dat kwam door de 5 cilinders
Maar terug on-topic, het zal wel een tuning S3 geweest zijn!
Comment
Comment