Oorspronkelijk geplaatst door torque
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBlijkbaar nog nooit op de BMW-configurator gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenHet idee komt van ABT, waar men destijds bij de S2 hetzelfde gedaan heeft om onderstuur te elimineren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenMTM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBlijkbaar nog nooit op de BMW-configurator gezeten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk BerichtenJawel, maar hier is het net andersom.
Wsl om het onderstuur in te dijken.
Comment
-
Dat noemt zich dan "Premium" ! Ze kunnen geeneens een wagen maken met een deftige gewichtsverdeling , stop het dan met zogenaamde sportwagens te proberen bouwen en concentreer jullie op het bouwen van saaie leasewagens waar de doorsnee chauffeur nog niet eens van over - of onderstuur gehoord heeft.
Wie een saaie wagen zoekt, niet kan rijden maar er graag mee opschept dat hij in 4,6 tellen op de honderd zit , awel ik denk dat dit zowat de doelgroep van deze wagen moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
Allez vooruit dan...
Ik ga niet eens de moeite doen om een fatsoenlijk antwoord te formuleren, want dat gaat geen nut hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenDat noemt zich dan "Premium" ! Ze kunnen geeneens een wagen maken met een deftige gewichtsverdeling , stop het dan met zogenaamde sportwagens te proberen bouwen en concentreer jullie op het bouwen van saaie leasewagens waar de doorsnee chauffeur nog niet eens van over - of onderstuur gehoord heeft.
Wie een saaie wagen zoekt, niet kan rijden maar er graag mee opschept dat hij in 4,6 tellen op de honderd zit , awel ik denk dat dit zowat de doelgroep van deze wagen moet zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenDat noemt zich dan "Premium" ! Ze kunnen geeneens een wagen maken met een deftige gewichtsverdeling , stop het dan met zogenaamde sportwagens te proberen bouwen en concentreer jullie op het bouwen van saaie leasewagens waar de doorsnee chauffeur nog niet eens van over - of onderstuur gehoord heeft.
(voor de mierenneukers neem dit aub niet serieus, is een even waardeloze reply als zijn post )
Comment
-
Wie een saaie wagen zoekt, niet kan rijden maar er graag mee opschept dat hij in 4,6 tellen op de honderd zit , awel ik denk dat dit zowat de doelgroep van deze wagen moet zijn+ YouTube Video
ps :bekijk het als olie op vuur of zoiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIk zal maar zwijgen van de doelgroep van zo'n m3 zoals in je avater
(voor de mierenneukers neem dit aub niet serieus, is een even waardeloze reply als zijn post )
Comment
-
"premium merk", en ja ik rijd ook nog Audi sinds 2j maar dat is niet zo belangrijk
Comment
Comment