Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
    Wie een saaie wagen zoekt, niet kan rijden maar er graag mee opschept dat hij in 4,6 tellen op de honderd zit , awel ik denk dat dit zowat de doelgroep van deze wagen moet zijn
    Op uw doos gehad aan de lichten van een Audi vandaag?
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten

Comment

• man man man, wat hebben bmw rijders toch tegen audi's
        het geen nut om er tege te beginnen want bmw is toch altijd de beste (nh slecht zien ze hebben heel goede wagens)
        maar er zijn er toch altijd dat een slechte naam moete maken voor de rest...
        trouwens de understeer is verholpen door de motor maar naar achter te leggen en de quattro systeem aan te passen!

@ de flame spitter:
        iemand heeft last van een laag zelfbeeld

wilde hier op reageren, via pm wil ik het gerust in het lang uitleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
            ej en als het klopt dat het ne BMW verkoper is zou hij toch het verstand en de kennis moeten hebben dat je als verkoper geen concurrent mag afbreken, geen goeie indruk bij de klant. een aggresieve verkopen. Hé pablette :p
            Idd duidelijk een gebrek aan kennis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
              u bedoeld dit.
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ps :bekijk het als olie op vuur of zoiets.
              *gooit bommetje terug*
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                Op technisch vlak een verdomd dik concept.
                Superblok uit cgi - dsg 7-speed 600Nm - Haldex 5th gen. Bredere banden voor. Nurnburgring spyvids zien er ook goed uit, komt erg goed de bocht door...

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Die gaan rap rondbollen met 450-500pk, in zo'n mini-breakje
                Motor doet het em!
                Met originele turbo en daarmee minimaal turbogat is 425pk de limiet - meer of genoeg...

Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                Twee pijpjes, lekker understatement. 1.6 TDI badge, S-line bumpers erop en gaan!
                My kind of thinking! Lichte 18" erop in een discreet disign, badges eraf. Een shopke met de originele velgen verkleind naar 18":

Sleeper

Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                Kinderen in een RS3, sinds wanneer is dit een gezinswagen? Lijkt mij dus ook geen voordeel in deze auto
                Dit zou voor mij de gezinswagen alsook enige wagen zijn. Praktisch zonder echt groot en lomp te zijn, relatief zuinig op een normale snelwegrit, de madam kan er meer rijden (automaat) en voor mij is het een keer iets anders dan een BMW en het zal wel lukken om er een deftig bochtje mee te pakken ook (ze heeft de Evora S afgekeurd op praktische bezwaren - dan blijft er niet zoveel leuks (klein, praktisch, krachtig) over...)
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Ik kom op € 58.880. Veel voor een A3, maar toch

Comment

• Nieuwe foto's van de RS3 Sportback (eerste IRL foto's in feite)

bron Audi AG

Comment

• Die spoiler achteraan in alu, waarom toch

Comment

• Vind die velgen op de IRL-foto's eigenlijk best meevallen!

Die alukleurige spoiler, gaat dat niet mee met dat alulook exterieurpack?

Comment

• Die velgen zijn irl echt wel knap!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                            Toch best een cool spel op deze foto, straks zou je toch nog gaan twijfelen tov de M 1 Coupé. Ik zou zeggen dat de Audi nog wat meer naar 't discrete/statische/sobere gaat en de M meer "beestig" is.

Wil deze wel 's zien vechten on-track, ben echt benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Vind die velgen op de IRL-foto's eigenlijk best meevallen!

Die alukleurige spoiler, gaat dat niet mee met dat alulook exterieurpack?
                              Ja, gelukkig wel. Gewoon niet nemen dus

Vroeg me eerder af wie dat knap vindt .. Die vooraan tot daar aan toe, maar die spoiler vind ik echt lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Vind die velgen op de IRL-foto's eigenlijk best meevallen!
                                Als het dezelfde zijn als de TT RS (ik vermoed iets smallere velgbreedte) zij ze ook zeer licht voor een OEM 19" velg, onder de 12kg. Toch zou ik er ~8-9kg 18" op zetten als het deze wordt... weer OZ Alleggerita of mss ATS GT-R...
                                Last edited by Onehp; 10/01/2011, 10:26.
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Deze zijn ook officiële RS3-velgen, zelfde alleen dan met rode buitenrand. Op een zwart of rood exemplaar wel stoer denk ik.

Comment

• Zou die nooit nemen. Dan liever een zwarte BBS CH met rode rand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                      Als het dezelfde zijn als de TT RS (ik vermoed iets smallere velgbreedte) zij ze ook zeer licht voor een OEM 19" velg, onder de 12kg. Toch zou ik er ~8-9kg 18" op zetten als het deze wordt... weer OZ Alleggerita of mss ATS GT-R...
                                      Gaat daar wel 18" op? Heeft al 18" remschijven als ik me niet vergis..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                                        Gaat daar wel 18" op? Heeft al 18" remschijven als ik me niet vergis..
                                        Wintervelgen zijn 18"

edit: dus de kans is vrij groot dat de velgen op de foto's de wintervelgen zijn!
                                        Last edited by ; 10/01/2011, 17:29.

Comment

• eerste 'testbericht': http://www.autocar.co.uk/CarReviews/...A3-RS3/254805/

Comment

Working...
                                          X