Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenOp uw doos gehad aan de lichten van een Audi vandaag?
Comment
-
man man man, wat hebben bmw rijders toch tegen audi's
het geen nut om er tege te beginnen want bmw is toch altijd de beste (nh slecht zien ze hebben heel goede wagens)
maar er zijn er toch altijd dat een slechte naam moete maken voor de rest...
trouwens de understeer is verholpen door de motor maar naar achter te leggen en de quattro systeem aan te passen!
@ de flame spitter:
iemand heeft last van een laag zelfbeeld
wilde hier op reageren, via pm wil ik het gerust in het lang uitleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenOp uw doos gehad aan de lichten van een Audi vandaag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenej en als het klopt dat het ne BMW verkoper is zou hij toch het verstand en de kennis moeten hebben dat je als verkoper geen concurrent mag afbreken, geen goeie indruk bij de klant. een aggresieve verkopen. Hé pablette :p
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenOp technisch vlak een verdomd dik concept.
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie gaan rap rondbollen met 450-500pk, in zo'n mini-breakje
Motor doet het em!
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenTwee pijpjes, lekker understatement. 1.6 TDI badge, S-line bumpers erop en gaan!
Sleeper
Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk BerichtenKinderen in een RS3, sinds wanneer is dit een gezinswagen? Lijkt mij dus ook geen voordeel in deze autoST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
Wil deze wel 's zien vechten on-track, ben echt benieuwd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVind die velgen op de IRL-foto's eigenlijk best meevallen!
Die alukleurige spoiler, gaat dat niet mee met dat alulook exterieurpack?
Vroeg me eerder af wie dat knap vindt .. Die vooraan tot daar aan toe, maar die spoiler vind ik echt lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVind die velgen op de IRL-foto's eigenlijk best meevallen!
Last edited by Onehp; 10/01/2011, 10:26.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenAls het dezelfde zijn als de TT RS (ik vermoed iets smallere velgbreedte) zij ze ook zeer licht voor een OEM 19" velg, onder de 12kg. Toch zou ik er ~8-9kg 18" op zetten als het deze wordt... weer OZ Alleggerita of mss ATS GT-R...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk BerichtenGaat daar wel 18" op? Heeft al 18" remschijven als ik me niet vergis..
edit: dus de kans is vrij groot dat de velgen op de foto's de wintervelgen zijn!
Comment
-
Comment