Op technisch vlak natuurlijk fantastisch, maar het uiterlijk kan ik niet smaken. Al die zilver-accenten ogen nog al Auto5-style, zeker die voorbumper
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenIk ben eerlijk gezegd echt geen fan van de nieuwe RS-stijl. Die velgen zeggen me niets en teveel chrome/aluminium accenten imo.
Ik wacht op de eerste foto's van een particuliere klant die al die alluminum addenda in koetswerkkleur spuit. Zal al veel beter zijn. Waar is de meer zuivere RS look zoals de B5 RS4 en zelfs de laatste RS6 voldoet daar nog aan, echt triestig als je dat met deze auto vergelijkt.
Wel zal deze wagen zeer fijn rijden en heeft hij de juiste motor en aandrijving naar Audi normen in huis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOp technisch vlak natuurlijk fantastisch, maar het uiterlijk kan ik niet smaken. Al die zilver-accenten ogen nog al Auto5-style, zeker die voorbumper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGasten, je kan gewoon gratis die zilveren accenten in koetswerkkleur nemen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGasten, je kan gewoon gratis die zilveren accenten in koetswerkkleur nemen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWanneer komt er eigenlijk een nieuw model A3? Ik vind het rijkelijk laat om nu nog een RS uit te brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWanneer komt er eigenlijk een nieuw model A3? Ik vind het rijkelijk laat om nu nog een RS uit te brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenIk ben fan, behalve van de velgen ...
en ook niet van de uitlaten, ik dacht dat ovalen uitlaten aan beide kanten traditie was bij de RS-modellen?
Comment
-
Ik verwacht dat één van deze de 1 M-Coupe ook wel zal voorgesteld worden... ben es benieuwd.
Comment
-
Niet mis. Ziet er heel erg underdog uit. Je zou hem zelfs kunnen verwarren met een 1.9 TDI met één of andere sportkit erop.
Comment
Comment