Rood is zo hard niét de kleur voor die kar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichteniemand die handig is met fotosoep ? ff zwarte of racing blue met zwarte accenten en RS4 style velgen erin natuurlijk in het zwart.. !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenIk ben niet handig met fotosoep maar is je voornaam Roderick?
Comment
-
Fack zeg, aandrijving + motor (5-cil ) /specs = a dream. Uiterlijk vind ik nog niet eens zo mis, voor mij eentje in 't zwart met eventueel bepaalde accenten in 't carbon, DAT moet de bom zijn.
Zalig gewoon dat er gewoon 1 dubbel pijpje onderzit
Comment
-
Ik heb de A3 nooit graag gezien als Sportback. Het lijkt wel een gekrompen break. Dus ook deze RS3 vind ik niet knap.
Het interieur daarentegen mag er zeker zijn.
Qua concept is het natuurlijk wel een vet ding. Als je deze in een minder opvallende kleur en zonder die opvallende alu accenten neemt, dan heb je een wolf in schaapsvacht.
Ook hier zien we opnieuw dat Audi z'n velgen gaat gebruiken voor meerdere modellen. Spijtig...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb de A3 nooit graag gezien als Sportback. Het lijkt wel een gekrompen break.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenYummie
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Opmerkingen:
- velgen moeten vervangen worden (alleszins het rood toch (vind ik))
- spoilerlip onderaan (dat bruggetje) moet in het zwart / donkergrijs
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenwuk aj nui gepijst pablo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb de A3 nooit graag gezien als Sportback.freude am fahren
Comment
-
Doet mij echt niks.
Een Sportback standaard is nog acceptabel maar in S/RS-livrei heeft hij een enorm gebrek aan elegantie. De bumpers zijn veel te zwaar en het uiterlijk vind ik in zijn totaalbeeld niet echt geslaagd.
Hij heeft natuurlijk wel een beer van een motor met bijbehorende sound!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment