Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
    in die drie gaten onder de nummerplaat kan er ook nog kiekendraad!
    YEP!!!!
    anders eet de wolf ze op

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
      Te zwaar, dat is een beetje spijtig.
      Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
      ik vind hem best mooi, leuk concept ook, alleen jammer van het gewicht
      bwa valt toch goed mee niet? M3 weegt toch al gauw +100kg meer... En de RS3 is ook steeds Quattro... De Golf R is dan weer een zo'n 100kg lichter maar ook weer een pak minder performant...

      Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
      Fack zeg, aandrijving + motor (5-cil ) /specs = a dream.
      nou en óf!
      Last edited by ; 23/11/2010, 13:20.

      Comment


      • #63
        Ik vind hem niet echt lelijk, maar mooi is ie zeker niet. Hij had enerzijds best wat agressiever gemogen (vooral breder, met dikkere wielkasten), en langs de andere kant wat meer ingetogen: die kippegaasbumpers, die vreemde diffusor achteraan en die chrome accenten op de gekste plaatsen dat lijkt echt nergens op.

        Verder wel een leuke motor natuurlijk, maar het blijft een saai aandrijfconcept met die nepquattro (haldex) en met 1600kg is hij echt wel zwaar. Tussen dit en een BMW 1MQP zou mijn keuze dan ook snel gemaakt zijn denk ik.
        AutoMinded.be

        Comment


        • #64
          wat een zalige bak

          Comment


          • #65
            Audi heeft de RS3 af. De snelste A3 ooit behoort met z'n 340...
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #66
              Wat een ontgoocheling.
              Motor is natuurlijk wel top maar al de rest vind ik behoorlijk saai en ordinair. Die nieuwe velgen trekken op niks en de luchhappers in de voorbumper vind ik te klein. Oja en automaat!?

              edit: sportstoelen zijn wel de max!

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                Tussen dit en een BMW 1MQP zou mijn keuze dan ook snel gemaakt zijn denk ik.
                Idd. De RS3

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Wat een ontgoocheling.
                  Motor is natuurlijk wel top maar al de rest vind ik behoorlijk saai en ordinair. Die nieuwe velgen trekken op niks en de luchhappers in de voorbumper vind ik te klein. Oja en automaat!?

                  edit: sportstoelen zijn wel de max!
                  Dat zijn geen nieuwe velgen, dat zijn dezelfde als van op de TT-RS. Er is niets mis met zo'n S-tronic, manual of automatisch => voor- en tegenstanders.

                  Wat mij betreft had hij wel wat agressiever gemogen bijvoorbeeld door meer uitgeklopte wielkasten. Qua sportieve uitstraling verwacht ik dat ie het gaat moeten afleggen tegen de 1M. Grotere luchthappers kunnen daar ook toe bij dragen maar ik vind nu de grootte in combinatie met SFG en dat "kippengaas" nu al op het randje dus groter moet van mij zeker niet. Die zilveren prul mogen ze van mij ook achter wegen laten, gelukkig is het een optie. Interieur ziet er gelikt uit, zoals gewoonlijk. Over het algemeen design, de A3 is nu eenmaal een model dat ver aan verfrissing toe is en dat zie je stilaan wel vind ik.

                  Langs de andere kant is het gewoon een RS in cognito (cfr. uitlaat). Twee pijpjes, niet teveel opsmuk, maar die wielkasten hadden wel wat sportiever gemogen.

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Dat zijn geen nieuwe velgen, dat zijn dezelfde als van op de TT-RS. Er is niets mis met zo'n S-tronic, manual of automatisch => voor- en tegenstanders.

                    Wat mij betreft had hij wel wat agressiever gemogen bijvoorbeeld door meer uitgeklopte wielkasten. Qua sportieve uitstraling verwacht ik dat ie het gaat moeten afleggen tegen de 1M. Grotere luchthappers kunnen daar ook toe bij dragen maar ik vind nu de grootte in combinatie met SFG en dat "kippengaas" nu al op het randje dus groter moet van mij zeker niet. Die zilveren prul mogen ze van mij ook achter wegen laten, gelukkig is het een optie. Interieur ziet er gelikt uit, zoals gewoonlijk. Over het algemeen design, de A3 is nu eenmaal een model dat ver aan verfrissing toe is en dat zie je stilaan wel vind ik.

                    Langs de andere kant is het gewoon een RS in cognito (cfr. uitlaat). Twee pijpjes, niet teveel opsmuk, maar die wielkasten hadden wel wat sportiever gemogen.
                    Ik weet wel dat die velgen niet nieuw zijn van nu. Maar 't zijn wel de nieuwste RS-velgen die tegenwoordig onder alle RS-en komen. Dat bedoelde ik.

                    Dat ik de luchthappers te klein vind, was behoorlijk ironisch bedoeld...

                    Comment


                    • #70
                      De velgen gelijken enorm goed op deze die bij de A1 beschikbaar zijn:

                      freude am fahren

                      Comment


                      • #71
                        velgen zijn gewoon tt-rs velgen

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                          Ik vind hem niet echt lelijk, maar mooi is ie zeker niet. Hij had enerzijds best wat agressiever gemogen (vooral breder, met dikkere wielkasten), en langs de andere kant wat meer ingetogen: die kippegaasbumpers, die vreemde diffusor achteraan en die chrome accenten op de gekste plaatsen dat lijkt echt nergens op.

                          Verder wel een leuke motor natuurlijk, maar het blijft een saai aandrijfconcept met die nepquattro (haldex) en met 1600kg is hij echt wel zwaar. Tussen dit en een BMW 1MQP zou mijn keuze dan ook snel gemaakt zijn denk ik.
                          Ik vind het ook wel een knap ding, maar inderdaad, als je er dan een 1 coupé ernaast ziet staan, met 6 cilinder twinturbo, dan zou ik ook rap gekozen hebben.

                          Hoewel ik een flauw vermoeden hebben dat een RS3 stock sneller gaat zijn dan een E82 M, want die TT RS motor gaf telkens 360 pk en meer op de bank af.

                          Echt wel jammer dat ze er voor dat gewicht geen echte 4wd hebben aan toegevoegd, het ging de keuze al wat moeilijker maken.

                          Comment


                          • #73
                            Zolipidem, 10 mg
                            Last edited by ro80; 23/11/2010, 19:26. Reden: Zolpidem 10 mg
                            truth is in the eye of the beholder

                            Comment


                            • #74
                              zonder de " i " dan Zolpidem ofte " Stilnoct "
                              truth is in the eye of the beholder

                              Comment


                              • #75
                                magnifiek maar spijtig dat er geen schakelbak leverbaar is
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik heb de A3 nooit graag gezien als Sportback. Het lijkt wel een gekrompen break. Dus ook deze RS3 vind ik niet knap.
                                  Het interieur daarentegen mag er zeker zijn.
                                  I agree. Tenzij met dat laatste: die kuipzetels met die stikking en "kottekens" vind 'k subliem.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  A3 is het mooist als SB, dat weet iedereen
                                  I disagree. Het "ik wil een break zijn maar 't lukt ninet" gevoel heb ik altijd gehad bij de Sportback. De 3-deurs heeft 'n sportievere lijn, maar die heeft dan weer 't nadeel van een saaie kont te hebben.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                  Shit zeg, wat een power. Dat wordt op den duur niet meer normaal, een A3 met 340pk hallo
                                  Met chip zo naar de 420pk of meer.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                                  met dikkere wielkasten
                                  't Was ook 't eerste wat ik zag. Of niet zag, eigenlijk.

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                    De velgen gelijken enorm goed op deze die bij de A1 beschikbaar zijn:

                                    Dat zullen dezelfde zijn want tussen haakjes staat quattro gmbh en dat is de fabrikant van ondermeer de RS modellen.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Normaal gezien heeft de RS3 een aangepaste(nieuwere versie?) van Haldex die tot 85% naar de achterwielen kan sturen...

                                      edit: het is zelfs nog beter: "In addition, the quattro drivetrain has been upgraded for the RS 3 Sportback allowing, if necessary, 100% of the power to be guided to the front or rear wheels. This enables you to make the most of the car’s incredible torque by, for instance, pulling out of bends even sooner."
                                      Last edited by ; 24/11/2010, 11:45.

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        I disagree. Het "ik wil een break zijn maar 't lukt ninet" gevoel heb ik altijd gehad bij de Sportback. De 3-deurs heeft 'n sportievere lijn, maar die heeft dan weer 't nadeel van een saaie kont te hebben.
                                        Ik vind net dat de Sportback een pak sportiever oogt dan de 3-deurs, welke ik altijd een pak minder gevonden heb qua uitstraling ook

                                        Comment


                                        • #80
                                          70 000 euri

                                          Comment

                                          Working...
                                          X