Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wie een saaie wagen zoekt, niet kan rijden maar er graag mee opschept dat hij in 4,6 tellen op de honderd zit , awel ik denk dat dit zowat de doelgroep van deze wagen moet zijn
Op uw doos gehad aan de lichten van een Audi vandaag?
man man man, wat hebben bmw rijders toch tegen audi's
het geen nut om er tege te beginnen want bmw is toch altijd de beste (nh slecht zien ze hebben heel goede wagens)
maar er zijn er toch altijd dat een slechte naam moete maken voor de rest...
trouwens de understeer is verholpen door de motor maar naar achter te leggen en de quattro systeem aan te passen!
@ de flame spitter:
iemand heeft last van een laag zelfbeeld
wilde hier op reageren, via pm wil ik het gerust in het lang uitleggen
ej en als het klopt dat het ne BMW verkoper is zou hij toch het verstand en de kennis moeten hebben dat je als verkoper geen concurrent mag afbreken, geen goeie indruk bij de klant. een aggresieve verkopen. Hé pablette :p
Kinderen in een RS3, sinds wanneer is dit een gezinswagen? Lijkt mij dus ook geen voordeel in deze auto
Dit zou voor mij de gezinswagen alsook enige wagen zijn. Praktisch zonder echt groot en lomp te zijn, relatief zuinig op een normale snelwegrit, de madam kan er meer rijden (automaat) en voor mij is het een keer iets anders dan een BMW en het zal wel lukken om er een deftig bochtje mee te pakken ook (ze heeft de Evora S afgekeurd op praktische bezwaren - dan blijft er niet zoveel leuks (klein, praktisch, krachtig) over...)
Toch best een cool spel op deze foto, straks zou je toch nog gaan twijfelen tov de M 1 Coupé. Ik zou zeggen dat de Audi nog wat meer naar 't discrete/statische/sobere gaat en de M meer "beestig" is.
Wil deze wel 's zien vechten on-track, ben echt benieuwd.
Vind die velgen op de IRL-foto's eigenlijk best meevallen!
Als het dezelfde zijn als de TT RS (ik vermoed iets smallere velgbreedte) zij ze ook zeer licht voor een OEM 19" velg, onder de 12kg. Toch zou ik er ~8-9kg 18" op zetten als het deze wordt... weer OZ Alleggerita of mss ATS GT-R...
Als het dezelfde zijn als de TT RS (ik vermoed iets smallere velgbreedte) zij ze ook zeer licht voor een OEM 19" velg, onder de 12kg. Toch zou ik er ~8-9kg 18" op zetten als het deze wordt... weer OZ Alleggerita of mss ATS GT-R...
Gaat daar wel 18" op? Heeft al 18" remschijven als ik me niet vergis..
Comment