Oorspronkelijk geplaatst door BWS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ST Cupra 290 PP - GT86+
-
"Das Quattrosystem mit der Haldexkupplung der 4. Generation – im Prinzip identisch mit dem 4-Motion aus dem Golf R - verteilt dabei die unbändige Kraft souverän und blitzschnell auf alle Viere."
&
"Bei Normalfahrt bekommen beide Achsen 50 Prozent, das clevere System kann aber je nach Anforderung und Straßenzustand auch bis zu 100 Prozent der Kraft nach vorne oder hinten schicken."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenNieuwe foto's van de RS3 Sportback (eerste IRL foto's in feite)
Zoals een echte autoliefhebber beaamt heb ik geen echt goede reden om mijn huidige auto weg te doen voor een RS3. Appels en peren, de ene een fantastische motor met meer vermogen en 4wd en een bak die doet denken aan een GT-R, de andere een fantastische balans en een onverslaanbare verhouding prestaties/verbruik. De ene is betaald, de andere kost een serieus duit erbij, de hele tijd. Hmm, wat te doen...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenVraagske. Aangezien er geen koppelingspedaal is, kan je met de RS3 een handrembocht doen?? Zéér belangrijk!
Met de Golf R kun je niet eens het ESP helemaal afzetten, onvergeefelijk!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenDat lijkt mij enkel een probleem bij RWD-karren? (dat je de koppeling ingedrukt moet houden)ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenAls je de grille nog eens zwart maakt in plaats van alu, is 'm helemaal low profile.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenVraagske. Aangezien er geen koppelingspedaal is, kan je met de RS3 een handrembocht doen?? Zéér belangrijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten4WD??
Ben ook nergens zeker van, maar zou de Quattro dat niet oplossen? Imo moet dat geen probleem zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLast edited by Onehp; 11/01/2011, 21:51.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenZeer positief tot nu toe, mooi!
Tot nu toe zag ik me ooit wel een TT RS kopen, puur voor de motor... dat is nu totaal omgeslagen naar RS3
Het is enkel nog wachten op de A 25 AMG (studiemodel zou eind dit jaar in Tokio staan).
320PK, rear-biased AWD en 6-traps AMG DCT.
Comment
-
Met de Golf R kun je niet eens het ESP helemaal afzetten, onvergeefelijk!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenNaar wat ik gelezen heb op een duits forum kan je bij de RS3 de ESP volledig uitschakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenWreed gelijkaardig concept dan?
Op basis van welk blok, iets nieuws?
Maar, met alle respect, op basis van de A-klasse (als dat het geval is) zie ik dat niet goedkomen... Vooral qua looks dan.
Comment
Comment