Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij het Audi Forum Ingolstadt, met zwart stijlpaket en Audi Exclusive two-tone interieur:

Via Fourtitude

Comment

• Donker/subtieler kleur, alu accenten in 't carbon, velgen in één kleur, en je hebt een retevette supersnelle en efficiënte ketel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
        Donker/subtieler kleur, alu accenten in 't carbon, velgen in één kleur, en je hebt een retevette supersnelle en efficiënte ketel.
        Daytona grey, shadowline pakket , en deze velgen in antraciet of de RS4 velgen.. Wel 19" blijven..! Heerlijke bolide dan...

Comment

• Toch wel een dikke kar. Beetje subtieler configureren, maar dan

Comment

• Ik val in herhaling:

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Lepel de meesterlijke aandrijflijn van een TTRS in een A3 en je krijgt de allerheetse hatchback die Audi ooit heeft gebouwd. De RS3 Sportback is een felle ra...

Comment

• Rijtest van Autoblog.nl

Comment

• Zo knap die hierboven...

Comment

• Eindelijk een test die wat meer vertelt over de rijervaring, en waarom. Beter dan autoblog.nl
                    Het is dus ... een snelle Audi.

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                    Zo knap die hierboven...
                    2222 Die luchtinlaten gaan heel goed samen met het geheel en zonder het singleframe chroom

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• "mijn" versie (debadge, 18"):

ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Niet voor niets dat ik de mijne in Suzuka Grey zou samenstellen hé Hoe hier boven staat, zo wil ik hem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Niet voor niets dat ik de mijne in Suzuka Grey zou samenstellen hé Hoe hier boven staat, zo wil ik hem
                          Dit lijkt mij eerder Ibis wit ...

In dit geval vind ik 'm zeker niet mis.
                          Maar worden 'niet-metaal kleuren' zoals Ibis wit niet doffer met de tijd?

Comment

• Lijkt mij toch Suzuka te zijn.

edit: zeker als je de andere foto's van de reportage bekijkt ..

Comment

• 100% Suzuka.

Comment

Lijkt mij toch Suzuka te zijn.

edit: zeker als je de andere foto's van de reportage bekijkt ..

Bij de eerste foto lijkt dit mij niet echt duidelijk.
                                Bij de 2de foto wel ... (ik veronderstel dat alle foto's over dezelfde RS3 gaan)?

Normaal zou ik steeds voor een zwarte opteren.
                                Het Suzukagrijs zou mij sterk doen twijfelen.

Comment

• Zonder aarzelen zou ik voor Suzuka gaan. Uniek kleurtje, en oh zo prachtig. Wel iets minder underdog mss dan een zwarte

En je ziet het aan de schijn op de eerste foto, of ik merkte het toch daaraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                                    Ik ben eerlijk gezegd echt geen fan van de nieuwe RS-stijl. Die velgen zeggen me niets en teveel chrome/aluminium accenten imo.
                                    Die chroom en alu zijn optioneel hé. Je hebt ook de mogelijkheid te kiezen voor het Black pakket.

Comment

• bron: RS6.com

Comment

Zonder aarzelen zou ik voor Suzuka gaan. Uniek kleurtje, en oh zo prachtig. Wel iets minder underdog mss dan een zwarte

En je ziet het aan de schijn op de eerste foto, of ik merkte het toch daaraan.
                                        Verkoop uw A3 en koop u een RS3?

Ik voel dat het erin zit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Verkoop uw A3 en koop u een RS3?

Ik voel dat het erin zit!
                                          Graag, maar een RS3 is gewoon boven budget nu. Moest ik nu de aankoopprijs van mijn A3 integraal kunnen recupereren Op zich kan het, aangezien ik nog bij mijn ouders woon, maar er moet toch nog wat aan later gedacht worden

Comment

Working...
                                          X