Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Niemand die nog 30k over heeft voor mijn A3?

Zal wel niet
    sorry, die 30 k gebruik ik liever voor mijn dutske van 8j te vervangen

Comment

• Ik blijf wachten tot jij er 1 koopt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
        Ik blijf wachten tot jij er 1 koopt
        kan je wss nog lang wachten

Comment

• 't Was tegen camioonsdfsdfnsdlkfnsldfds

Comment

Niemand die nog 30k over heeft voor mijn A3?

Zal wel niet
            SORRY MAKKER ! binnenkort is het pasen. mss als ge geluk hebt is tussen de eitjes kijken ????

Comment

• Er gebeuren rare dingen in Damiaandorp deze avond !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                Ik blijf wachten tot jij er 1 koopt
                Ik ook En ik denk dat we lang zullen kunnen wachten.

Comment

ik ook En ik denk dat we lang zullen kunnen wachten.

345

Comment

Er gebeuren rare dingen in Damiaandorp deze avond !
                    even serieus, ik denk dat je die 30k op uwen buik kunt schrijven, als je weet dat je bv al een a5 quattro serieus uitgerust van mei 2010 kunt kopen voor 37k 2de hands. Mijn avant van 2008 is nu nog maar 25k waard en deze is goed voorzien van opties, dus ik vrees ervoor.
                    Ja er gebeuren hier soms rare dingen in damiaandorp maar niet bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                      even serieus, ik denk dat je die 30k op uwen buik kunt schrijven, als je weet dat je bv al een a5 quattro serieus uitgerust van mei 2010 kunt kopen voor 37k 2de hands. Mijn avant van 2008 is nu nog maar 25k waard en deze is goed voorzien van opties, dus ik vrees ervoor.
                      Ja er gebeuren hier soms rare dingen in damiaandorp maar niet bij ons.
                      Er stond een smiley bij voor iets. Natuurlijk krijg ik daar geen 30k van. Maar het komt er op neer dat ik enkel de RS3 zou overwegen moest ik nog 30k van de mijne krijgen. En dat zal niet gebeuren, dus daarom dat er ook geen RS3 zal komen

Comment

• Ik overweeg een Veyron als ik nog 2,7 miljoen EUR krijg voor mijnen 120d!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          Ik overweeg een Veyron als ik nog 2,7 miljoen EUR krijg voor mijnen 120d!
                          Wow, jij overweegt een Veyron ofwaddu?

Comment

• Stoer hé.

Wel een diesel liefst, om de verbruikskosten wat te temperen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Stoer hé.
                              Ik denk dat je huide transport sneller is... op pakweg de 24h van de Nurbergring bv.
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Beetje geforceerd, but I like

Vicky spreekt in haar review van fifthgear van een "biturbo". Is de turbo op de RS3 in tegenstelling tot die op de TT RS een twin scroll dan? Of vergist ze zich?
                                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Welke drift is niet geforceerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    Welke drift is niet geforceerd?
                                    Elke drift waar er een natuurlijke overgang is van op de griplimitiet rijden en er dan progressief over gaan met voorrang voor de achterkant - doe ik quasi elke dag - maar dat kun je wss vergeten met een RS3
                                    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Vicky spreekt in haar review van fifthgear van een "biturbo". Is de turbo op de RS3 in tegenstelling tot die op de TT RS een twin scroll dan? Of vergist ze zich?
                                      Neuh, gewoon zo overgenomen uit de TT RS met gelijke specs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                                        Neuh, gewoon zo overgenomen uit de TT RS met gelijke specs.
                                        Dat de specs gelijk zijn weutek, maare, een n54 en een n55 hebben ook gelijke specs maar het zijn wel totaal verschillende motoren...
                                        BRuno zei ook iets van "kleine verschillen"...
                                        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Het is wel een oude versie...maar wat een beest!
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X