Nu heb je het plots over betrouwbaarheid. En dan weer over aandrijfmethodes. Dan weer over circuit.
Ik stel voor dat je eens een paar pagina's terug gaat en ontdekt waar deze discussie over ging.
En jouw subjectiviteit gaat over 't feit dat je jouw keuze als de enige juiste beschouwt. 'Niet zeveren' is daar een mooi voorbeeld van.
De betrouwbaarheid van turbo-wagens op circuit zal enkel in 't gedrang komen als je absoluut de snelste wilt zijn.
Ik heb zelf 3 turbo-aangedreven wagens gehad, en bij mij thuis rijden ze al 10 jaar met Saab. Nooit turbo-problemen gehad. Aan mijn onderschrift kan je nochtans afleiden dat ik niet rustig rijd.
Is dat dus de enige waarheid ? Neen. Maar 't maakt er ook geen 'onbetrouwbaar' concept van. Sorry man.
Ik stel voor dat je eens een paar pagina's terug gaat en ontdekt waar deze discussie over ging.
En jouw subjectiviteit gaat over 't feit dat je jouw keuze als de enige juiste beschouwt. 'Niet zeveren' is daar een mooi voorbeeld van.
De betrouwbaarheid van turbo-wagens op circuit zal enkel in 't gedrang komen als je absoluut de snelste wilt zijn.
Ik heb zelf 3 turbo-aangedreven wagens gehad, en bij mij thuis rijden ze al 10 jaar met Saab. Nooit turbo-problemen gehad. Aan mijn onderschrift kan je nochtans afleiden dat ik niet rustig rijd.
Is dat dus de enige waarheid ? Neen. Maar 't maakt er ook geen 'onbetrouwbaar' concept van. Sorry man.
Comment