Ik heb natuurlijk beperkte ervaring, en wie weet rijd ik nog niet half zo "zot" als jullie toen. Maar bv. op zo'n Ardennenrit is het altijd fun om er mee te rijden, en het tempo daar is toch ook niet zo onaardig op sommige momenten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk mag hopen dat Audi voor jouw kar wat beter hun huiswerk gemaakt heeft
Die kar van mij (en Tommie) dateert wel van 1998 natuurlijk, gebaseerd op een Golf IV die X jaar ervoor is verschenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb natuurlijk beperkte ervaring, en wie weet rijd ik nog niet half zo "zot" als jullie toen. Maar bv. op zo'n Ardennenrit is het altijd fun om er mee te rijden, en het tempo daar is toch ook niet zo onaardig op sommige momenten.
Ik kan je zeggen dat de TT ook heel veel fun was op de Ardennenritten ... Rechtdoor dan toch.
De bochten nam ik liever stapvoets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichtenne zwalpende speedboot
Comment
-
Hier nog wat pics van die zwarte RS3, ditmaal in Drachten. Dat rode randje is echt gruwlijk dik! Als ze de chromestrippen (grille en luchthapper omlijsting) nou ook rood gemaakt hadden, was die helemaal af!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenVoor er hier commentaar komt op mijn epistel toch wel effe duidelijk stellen dat dat allemaal serieus IMHO is he. Ik ben ook maar noob die zelfs niet eens lessen gekregen heeft. 2 jaar geleden rond deze tijd had ik zelfs nog geen circuit gezien met mijn auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDie Thomas is idd. geen grote hulp/dienst voor zo'n dingen...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... en dat allemaal omdat KC iemand de droge lijn op Zolder wilde tonen mbv een filmpje van een ervaren piloot, in het nat....
Het kan verkeren
Edoch, on topic:
Wie heeft er nu ene besteld?
Ben voor een '99 TT 180 gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenZot !! Dit rijdt voor geen meter naar 't schijnt !!
Ben voor een '99 TT 180 gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenToch FWD en gene quattttro mag ik hopen he? De quattro weegt meer, verslijt meer banden en verbruikt meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenJaja, FWD. Nu nog chippen en dat gaat vliegen op circuit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe zou wel eens kunnen gelijk hebben
Op =/= af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vloStop er nu eens mee in dit topic, we zijn hier al genoeg te keer gegaan. Er zijn andere plaatsen om dit uit te praten of mekaar verder te beschimpen naargelang laat het ons hier nu over de RS3 hebben. Ik vind die qua looks zowel buiten als binnen meer geslaagd dan de 1M die ik vanwege die looks nooit zou kopen. Mochten ze hem in hatchback gemaakt hebben, zou het anders zijn.....
Ik rij nu al jaren met Audi, maar voor mij heeft de RS3 "het" niet. Ik voel helemaal niet de klik zoals ik bvb heb met de A4/RS4, A6/RS6. (OK, die klik bij de A5/RS5, heb ik ook niet). Hij mag er wat bruter uit zien vanuit het concept (lees: bodywork), dan wat ze nu gedaan hebben. Teveel tierelantijntjes (lees: chroom ). Aan de andere kant zijn de bumpers er bij de 1M ook wat over, maar die body ziet er volgens mij *jeugdmode on* retevet *jeugdmode off* uit!
Het interieur van een Audi is natuurlijk heerlijk om in te vertoeven, en dat is ook de enige reden die me ooit nog zou doen twijfelen om terug Audi te rijden...maar de volgende zal toch geen Audi meer zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vloIk vind die qua looks zowel buiten als binnen meer geslaagd dan de 1M die ik vanwege die looks nooit zou kopen. Mochten ze hem in hatchback gemaakt hebben, zou het anders zijn.....
Ik vind de 1M té. De klassieke schoonheid van de M3's van weleer (E30 ) is hier niet in terug vinden.
Praktische bruikbaarheid RS3 > 1M
5 deurs, quattro, ...
Track 1M > RS3
Maar dan blijft de vraag, hoe vaak gaan dergelijke wagens het circuit zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenEn kijk...daar sta ik nu eens lijnrecht tegenover. (niet slaan hé Jokke...)
Ik rij nu al jaren met Audi, maar voor mij heeft de RS3 "het" niet. Ik voel helemaal niet de klik zoals ik bvb heb met de A4/RS4, A6/RS6. (OK, die klik bij de A5/RS5, heb ik ook niet). Hij mag er wat bruter uit zien vanuit het concept (lees: bodywork), dan wat ze nu gedaan hebben. Teveel tierelantijntjes (lees: chroom ). Aan de andere kant zijn de bumpers er bij de 1M ook wat over, maar die body ziet er volgens mij *jeugdmode on* retevet *jeugdmode off* uit!
Het interieur van een Audi is natuurlijk heerlijk om in te vertoeven, en dat is ook de enige reden die me ooit nog zou doen twijfelen om terug Audi te rijden...maar de volgende zal toch geen Audi meer zijn...
Persoonlijk vind ik hem zo echt wel vetter als een 1M. Praktischer, mooiere lijnen (persoonlijke voorkeur), en niet zo "in your face".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie chroom hoef je helemaal niet te nemen hé Je kan bv. "gewoon" zoals deze Suzuka grijze nemen:
Persoonlijk vind ik hem zo echt wel vetter als een 1M. Praktischer, mooiere lijnen (persoonlijke voorkeur), en niet zo "in your face".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichten
Praktische bruikbaarheid RS3 > 1M
5 deurs, quattro, ...
Comment
Comment