Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi RS3
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie chroom hoef je helemaal niet te nemen hé Je kan bv. "gewoon" zoals deze Suzuka grijze nemen:
Persoonlijk vind ik hem zo echt wel vetter als een 1M. Praktischer, mooiere lijnen (persoonlijke voorkeur), en niet zo "in your face".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWaarom zou RWD de praktische bruikbaarheid benadelen? Toch niet voor die 1 dag sneeuw in het jaar?
Soit, RWD zou ik niet aanzien als een nadeel in de bruikbaarheid, daar niet van. Wel het feit dat een Sportback een pak praktischer is dan een 1 Coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenGodver das knap, meer foto's van ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenWhat has been seen, cannot be unseen !2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWaarom zou RWD de praktische bruikbaarheid benadelen? Toch niet voor die 1 dag sneeuw in het jaar?
Je schoonbroer lacht je niet uit in de winter, je kan sneller accelereren aan de lichten en indien je geen break hebt heb je die hatelijke frietengeur niet in je auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk Berichtenik zou eerder zeggen dat Quattro een voordeel is, er van uitgaande dat niet iedereen met het kapitaal voor deze wagens ook daadwerkelijk weet hoe ie erbij moet rijden ( = geen ongefundeerde uitspraak btw...).
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten1 dag
Soit, RWD zou ik niet aanzien als een nadeel in de bruikbaarheid, daar niet van. Wel het feit dat een Sportback een pak praktischer is dan een 1 Coupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk BerichtenJe schoonbroer lacht je niet uit in de winter, je kan sneller accelereren aan de lichten en indien je geen break hebt heb je die hatelijke frietengeur niet in je auto!
Comment
-
Hier nog enkele foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHier vind je ook wat foto's van Suzuka grey
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEerlijk... als je de RS3-badge van de kofferklep haalt, aan wat kan je dan zien dat het effectief een RS3 is? Ik zie niet echt een verschil met een S3 ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEerlijk... als je de RS3-badge van de kofferklep haalt, aan wat kan je dan zien dat het effectief een RS3 is? Ik zie niet echt een verschil met een S3 ofzo?
BMW X5 45e
Comment
-
Hier nog een verschil met de S3Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
Mijn standpunt? Mijn centen, mijn keuze, mijn plezier. Dat jan, gus en piet niet weten hoe snel/duur mijn wagen is kan me niet bommen.
Comment
Comment