Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Boeeee.
    Grow up

Netjes gedaan dat wel.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
      Ovale uitlaten heeft een RS3 niet en de dakspoiler zal wel niet passen.
      RS3 heeft 2 ovale uitlaten, maar aan 1 kant.

Soit , zo'n wannabee komt bij mij niet binnen... bij een RS3 is het vnl. om de 5-cilinder te doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
        V
        Het betreft een S3 met RS3 bodywork. De motor (2.0 TFSI 265 pk) is volgens de eigenaar getuned naar 330 pk en doet, behalve het geluid, dus weinig onder van een echte RS3.
        Nochtans is de motor(sound) DE reden om een RS3 te kopen, de meerprijs boven een getunede S3 meer dan waard...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
          RS3 heeft 2 ovale uitlaten, maar aan 1 kant.
          Ach, verschil is toch amper zichtbaar. De RS3 heeft iets dikkere eindstukjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
            Grow up

Netjes gedaan dat wel.
            Grow up? Ik ben tegen dat wannabe-tuning gedoe, is belachelijk.

Comment

• Comment

• Comment

• Iemand enig idee hoeveel je kan besparen door een rs3 in het Verenigd koninkrijk te bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk Berichten
                    Iemand enig idee hoeveel je kan besparen door een rs3 in het Verenigd koninkrijk te bestellen?
                    Bestellen in het V.K. is niet meer mogelijk denk ik.
                    Er waren 500 stuks voorzien (met het stuur aan de rechterkant) en die zijn allen verkocht.

De grote vraag is of er een extra oplage komt in 2012 daar de nieuwe A3 in maart 2012 gelanceerd wordt.

Comment

• RS3 Plus. ?
                      Last edited by ; 16/11/2011, 23:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        RS3 Plus. ?
                        COOL ! vraag me toch af Iceman waar je deze info blijft halen...

Comment

• Hallo,
                          Ik ben op zoek naar iemand met een RS3 in Belgie, om dit beest es van kortbij te komen bekijken, en ook eens 'te passen' binnenin. Misschien wil ik er zelf eentje bestellen dan.

Audi Belgie of Dieteren heeft er geen (meer?) in showroom, dus ik richt mij tot de collega auto-
                          Iiefhebbers.

Heb je een RS3 of ken je iemand die er een heeft, PM me dan aub!

Cheers!

Comment

• op autoscout24 staat er eentje tekoop.
                            AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

contacteer de verkoper en leg uw situatie uit

succes
                            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Das inderdaad een mogelijkheid merci.

Is de RS3 nu zo uniek in Belgie dat, hoewel deze thread al goed is volgeschreven (volgeluld ? :-0) er eigenlijk niemand eentje heeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
                                Das inderdaad een mogelijkheid merci.

Is de RS3 nu zo uniek in Belgie dat, hoewel deze thread al goed is volgeschreven (volgeluld ? :-0) er eigenlijk niemand eentje heeft ?
                                Ken 2 personen die er eentje besteld hebben, zowat meteen nadat hij is uitgekomen. (besteld april 2011).
                                En toch zullen ze maar in februari 2012 geleverd worden.

Misschien dat ge er daarom nog niet zoveel vindt.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                  op autoscout24 staat er eentje tekoop.
                                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

contacteer de verkoper en leg uw situatie uit

succes
                                  Of gelijk deze kopen als ie past.
                                  Als ie werkelijk 421pk heeft dan is ie ook al getuned.

Ik ken iemand die de eerste RS3 in NL heeft maar die woont ver in het noorden.
                                  Ik heb met die RS3 mogen rijden vóór en na tuning(ABT) en het is een echte wolf in schaapskleren. Zeker met de tuning is het een BEEST!
                                  Voor het geld zou ik qua uiterlijk liever iets meer bijzonders hebben maar sommige mensen rijden liever een beetje incognito.
                                  Ach ja, geen probleem verder voor mij. Ik kan zoiets toch niet betalen maar wel leuk om er eens in te mogen rijden.

Comment

• heeft wel iets die uitlaten...

Comment

• HMS Tuning RS3 exhaust.

http://www.youtube.com/embed/hIVyMeJb_Pc#!

Comment

• HPerformance RS3.

http://www.youtube.com/embed/JHjJC5lmRy0#!

Comment

Working...
                                        X