Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi RS3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audis Kompakt-Sportler RS3 und TT RS haben Bremsprobleme: Kunden berichten von Ruckeln und Verzögerungsschwäche. Audi ruft beide Modelle zurück.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Remember this guy. ?
      He his planning a lot more for the 2013 season with his RS3.

http://www.youtube.com/embed/ox7--BiXD4w
      Is dit een pro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
        Is dit een pro?
        Ik heb geen idee, maar fanatiek is hij wel.

Comment

• Loba Motorsport heeft de prijs verlaagt met 10% van de LO500P hybrid turbo.
          Deze Plug&Play hybrid turbo levert ± 470 pk met aangepaste software.
          Met verdere aanpassingen zo als brandstofpomp, katalysatoren, kat back uitlaatsysteem, luchtfilter en aan dit alles aangepaste software kan er meer dan 500 pk uitgehaald worden.

Comment

• Comment

• Comment

• Had op het salon een ticket voor de VIP Experience rond de nieuwe Audi A3 Sportback. Even wat geïnformeerd bij iemand van D'Ieteren en die wist me te zeggen dat de kans groot is dat er geen opvolger komt voor de RS3.

Comment

• Eerst zien dan geloven, de huidige RS3 verkocht als warme broodjes.
                  Het enige wat zou kunnen is dat de 3-deur S3 een 2.0TFSI krijgt en de S3 Sportback een 2.5TFSI maar dat lijkt mijn onwaarschijnlijk.

Comment

• Dat lijkt me ook onwaarschijnlijk. Want in principe is een S3 Sportback maar een fractie duurder dan een S3 3-deurs. Wat ze niet gaan kunnen doen als ze er een 2.5 TFSI inlepelen, of niemand komt nog een 3-deurs

De S3 Sportback zou trouwens voor deze zomer zijn.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                        Remember this guy. ?
                        He his planning a lot more for the 2013 season with his RS3.

http://www.youtube.com/embed/ox7--BiXD4w

Comment

• Een 3deurs RS3 zou volgens mij veel succes hebben. Er is weinig sport aan een sportback vind ik.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                            Een 3deurs RS3 zou volgens mij veel succes hebben. Er is weinig sport aan een sportback vind ik.....
                            Een 3-deurs RS3 zou te dicht bij een TT RS staan vanuit gebruiksmogelijkheden oogpunt.
                            Beide auto's zouden dan 2 instapdeuren hebben en een achterklep.
                            Door een RS3 Sportback aan te bieden bereik je een ander publiek vanwege de 4 instapdeuren.

Een RS3 Coupe zou een TT RS zelfs overbodig maken.

Last edited by ; 17/02/2013, 22:16.

Comment

• Hier kan een slotje op of verplaats worden.
                              De RS3 Sportback is geen nieuwe auto meer en de productie is ondertussen gestopt en hij is niet meer te koop.

Comment

• Hier kan een slotje op of verplaats worden.
                                De RS3 Sportback is geen nieuwe auto meer en de productie is ondertussen gestopt en hij is niet meer te koop.

Comment

Working...
                                X