Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Zoals bouwgronden, huizen en een simpel brood het laatste decennia heel wat duurder geworden zijn. De VW Beetle van m'n moeder kostte 80.000 Bfr. nieuwprijs. We gaan maw nog afzien!
    Maar ik kan u geen ongelijk geven.
    klopt, maar tenzij je werkt voor bv. Europese instellingen enzovoort, krijgen steeds meer mensen met normale jobs het nog amper gedaan.

Vandaag in krant: recordaantal mensen in "faillissement" -> collectieve schuldbemiddeling.

serieus alles aan het ontsporen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
      Zoals bouwgronden, huizen en een simpel brood het laatste decennia heel wat duurder geworden zijn. De VW Beetle van m'n moeder kostte 80.000 Bfr. nieuwprijs. We gaan maw nog afzien!
      Maar ik kan u geen ongelijk geven.
      Bouwgrond, een huis, stijgt in waarde. Niet kunnen " genietend " van een lease auto, hou ik mijn " poten " af van de premiummerken. Zeker off topic, sorry daarvoor.
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
        Met de essentiele uitrusting op een 2.0TDI komt ie neer op ongeveer 51000 Euro.
        51.000 euro is nog altijd veel geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
          voor 51000 zou er toch wel iets meer mogen opstaan dan het meest essentiële, maar ja, wie ben ik.
          het probleem is dat de prijzen die je hier ziet vaak van wagens zijn vol gadgets die je niet nodig hebt. Ook bij Audi kan je goed zaken doen voor een nieuwe wagen hoor. Een winkeldochter uit de showroom bvb kan je veel geld opbrengen. En het blijft een Audi met 0 (alé 10) km hé
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
            Bouwgrond, een huis, stijgt in waarde. Niet kunnen " genietend " van een lease auto, hou ik mijn " poten " af van de premiummerken. Zeker off topic, sorry daarvoor.
            is niet echt off topic gezien de laatsete posts hier hé. Maar bij mij eigenlijk het omgekeerde. Als ik een lease/firma wagen zou hebben (en uiteindelijk toch altijd een kost fiscaal of loonverlies) zou ik geen Land Rover of Audi kiezen,is toch van een ander maar een basic wagen die mij over en weer naar mijn werk bracht (genre Fiesta Econetic) en dan in het weekend genieten van mijn eigen wage,
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              is niet echt off topic gezien de laatsete posts hier hé. Maar bij mij eigenlijk het omgekeerde. Als ik een lease/firma wagen zou hebben (en uiteindelijk toch altijd een kost fiscaal of loonverlies) zou ik geen Land Rover of Audi kiezen,is toch van een ander maar een basic wagen die mij over en weer naar mijn werk bracht (genre Fiesta Econetic) en dan in het weekend genieten van mijn eigen wage,
              Financieel komt het veel voordeliger uit om te genieten van een luxe bedrijfswagen dan een kleintje plus eigen wagen. De werkgever en belastingen betalen een groot deel. Voor je netto loonverlies kan je zelf nooit een eigen wagen betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                Financieel komt het veel voordeliger uit om te genieten van een luxe bedrijfswagen dan een kleintje plus eigen wagen. De werkgever en belastingen betalen een groot deel. Voor je netto loonverlies kan je zelf nooit een eigen wagen betalen.
                true,

neem iedereen zijn firmawagen af en het autolandschap in België zou nogal eens veranderen. De 2 "premium"merken zouden het nogal eens merken aan hun verkoop.
                De meeste firmawagen bezitters leven op dat vlak boven hun stand (ik pleit ook schuldig, want privé zou ik er nooit het geld kunnen/willen aan uitgeven).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                  true,

neem iedereen zijn firmawagen af en het autolandschap in België zou nogal eens veranderen. De 2 "premium"merken zouden het nogal eens merken aan hun verkoop.
                  De meeste firmawagen bezitters leven op dat vlak boven hun stand (ik pleit ook schuldig, want privé zou ik er nooit het geld kunnen/willen aan uitgeven).
                  Volledig akkoord; heb mij één keer laten leiden/lijden tot de aankoop van een premium merk ( Audi A4 " tamelijk basic" ) niks aftrekbaar, gewoon alles uit eigen zak betalen woon/werkverkeer. Nooit meer! Daarom mijn stelling, bij de voorstelling van de A6, ( maar zou ook de 5 of de E kunnen zijn), indien de dag komt dat de " lease markt " afhaakt, hebben de meeste premium merken een serieus probleem, en niet alleen in België
                  truth is in the eye of the beholder

Comment

• een echte liefhebber koopt zijn wagen

Comment

• "firmawagen" is een woord dat veel verschillende situaties dekt
                      het geval van een zelstandige die de kosten van een wagen verwerkt in zijn eigen boekhouding kan niet vergeleken worden met dat van een loontrekkende die een wagen "krijgt" in ruil voor een deel van zijn salaris

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                        "firmawagen" is een woord dat veel verschillende situaties dekt
                        het geval van een zelstandige die de kosten van een wagen verwerkt in zijn eigen boekhouding kan niet vergeleken worden met dat van een loontrekkende die een wagen "krijgt" in ruil voor een deel van zijn salaris
                        uiteraard.
                        Zelfstandige heeft sowieso "eigen" wagen.

Comment

een echte liefhebber koopt zijn wagen
                          Zever. Je kan perfect een liefhebber zijn zonder er 1 te bezitten. Ik ben echt wel iets te nuchter om in deze fase van mijn leven een wagen te kopen puur voor de liefhebberij. Later hoop ik dat dat kan veranderen maar op dit moment is dat puur iets om naar uit te kijken en ondertussen stel ik mij tevreden met wat onze werkgever ons aanbied.

Ik denk dat deze wagen net als de 5 en E het moeilijker gaat krijgen in de bedrijfswagenmarkt. Dit zijn duidelijk de eerste slachtoffers van de downsizing bij bedrijfswagens. Al speelt de A6 in deze markt op dit moment zelfs tegen een 3 en een C.
                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

De huidige generatie van Audi is juist wel tijdloos,wedden dat je een A5 over 10 jaar nog een schitterende auto vind.
                            Maar man toch ik ben die A5 nu al beu gezien
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• cc

Blijkbaar staat de car configurator online voor de nieuwe A6.
                              jammer, nog geen S-line...

Comment

• Gisteren de kans gehad om in de Duitstalige katalogus van de nieuwe A6 te kijken....wat me direct opviel is een foto van de wel zeer korte overhang aan de voorwielen, een beetje (veel) zoals op de 5-serie van BMW, dus wielbasis zal wel zeker toegenomen zijn. Ook heel veel prachtige velgen in zien staan. Voor de rest kon hij mij niet echt bekoren op papier. De nieuwe A6 zal wel op het autosalon te bezichtigen zijn....
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• idd,overhangen zij serieus verkort. Wagen is enkele mm korter geworden en toch is de wielbasis verlengt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    De nieuwe A6 zal wel op het autosalon te bezichtigen zijn....
                                    Is dat zo?
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Is dat zo?
                                      Ja

Welk autosalon weten ze nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                        Ja

Welk autosalon weten ze nog niet
                                        Brussel en detroit

Comment

Working...
                                        X