Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een RS3 heeft ook geen voorste mistlampen, wat nu? *help*
Let op ik vind Audi's OOK mooi (want weet ondertussen dat dit merk heilig voor je is) maar bij sportwagens/modellen zoals M3, M6, RS3, Porsche's,... stoort mij dit helemaal niet, daar oogt dat gewoon anders bij.
Let op ik vind Audi's OOK mooi (want weet ondertussen dat dit merk heilig voor je is) maar bij sportwagens/modellen zoals M3, M6, RS3, Porsche's,... stoort mij dit helemaal niet, daar oogt dat gewoon anders bij.
Wat ik van Audi denk doet er niet toe, vond het gewoon een belachelijke opmerking. Alsof voorste mistlampen zo'n must zijn. Voor mij doet het gebrek er aan geen afbreuk aan de looks in dit geval.
Wat ik van Audi denk doet er niet toe, vond het gewoon een belachelijke opmerking. Alsof voorste mistlampen zo'n must zijn. Voor mij doet het gebrek er aan geen afbreuk aan de looks in dit geval.
Ik zou begot niet weten of mijn opmerking zo belachelijk was, ik vond jou opmerking(en) pas belachelijk, want het is alsof jou smaak/idee het enige juiste zijn.
Ik denk toch dat diene met mistlamp in de bumper mooier oogt. Niet? Of wil je je zelf toch iets wijs maken?
PS: Waarom ontbreekt er rechts zo een zwart kapje?
Het lijkt alsof dit een instapmodel/basic is, waar de mistlampen er net niet meer afkonden.
Ik vind het ook mooier met mistlichten. Om geen mistlichten te hebben moet je de optie LED-koplampen aanvinken. Deze optie vind ik sowieso veel te duur, dus mijn Audi zou uitgerust zijn met mistlichten vooraan.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Idd. het doet geen afbreuk aan de looks of hij nu wel of geen mistlampen heeft. Als hij maar een BMW logo heeft(of 4 ringen )
Ik zou begot niet weten of mijn opmerking zo belachelijk was, ik vond jou opmerking(en) pas belachelijk, want het is alsof jou smaak/idee het enige juiste zijn.
Ik denk toch dat diene met mistlamp in de bumper mooier oogt. Niet? Of wil je je zelf toch iets wijs maken?
Dan houd jij er toch een rare denkwijze op na, of weet je niet meer wat je allemaal post.
1) Zeggen dat het een instapmodel is omdat er geen voorste mistlampen zijn, vind ik idd belachelijk. Ik toon dit ook aan door te zeggen dat een RS3 bv. ook geen voorste mistlampen heeft. Wel of geen voorste mistlampen heeft toch helemaal niets met instapmodel of niet te maken?
2) Waar beweer ik dat mijn smaak de enige juiste is? Ik counter uw uitspraak gewoon door een voorbeeld te geven van een wagen waarvan je moeilijk kan zeggen dat het een instapmodel is, en die tevens ook geen voorste mistlampen heeft. Als dat al belachelijk is. Sterk !
3) Wat ik mooier vind doet er niet toe, want daar gaat de discussie ook niet over. Ik zou er een wagen niet voor laten staan.
Het is niet omdat ik er een reactie op geef dat je mijn persoonlijke voorkeur moet in betrekken, daardoor lees je blijkbaar helemaal niet wat er staat en ga je compleet de mist in.
Bij de 'gewone' BMW's waren mistlichten vooraan meestal een optie. Als je die niet had, dan was je wagen 'low-budget'.
Bij de sportievere en zeker de M-versies worden geen mistlichten geplaatst omdat deze ruimtes nodig zijn voor de luchtflow.
Bij Audi zal je geen mistlichten vooraan hebben omdat die geïntegreerd zijn in de LED-koplampen. Als je zo'n Audi ziet rijden, dan weet je dat die de meest gesofistikeerde koplampen heeft.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Op de foto van de BMW waren het inderdaad mistlampen, maar bij de witte Audi van op het salon dacht ik toch dat het de frontsensoren van de adaptive cruise control waren
Dan spendeert een mens eens een slordige 2000 Euro extra voor een gadget en dan herkent het oog van de kenner onmiddellijk de 'mistlampen'
Dan houd jij er toch een rare denkwijze op na, of weet je niet meer wat je allemaal post.
1) Zeggen dat het een instapmodel is omdat er geen voorste mistlampen zijn, vind ik idd belachelijk. Ik toon dit ook aan door te zeggen dat een RS3 bv. ook geen voorste mistlampen heeft. Wel of geen voorste mistlampen heeft toch helemaal niets met instapmodel of niet te maken?
2) Waar beweer ik dat mijn smaak de enige juiste is? Ik counter uw uitspraak gewoon door een voorbeeld te geven van een wagen waarvan je moeilijk kan zeggen dat het een instapmodel is, en die tevens ook geen voorste mistlampen heeft. Als dat al belachelijk is. Sterk !
3) Wat ik mooier vind doet er niet toe, want daar gaat de discussie ook niet over. Ik zou er een wagen niet voor laten staan.
Het is niet omdat ik er een reactie op geef dat je mijn persoonlijke voorkeur moet in betrekken, daardoor lees je blijkbaar helemaal niet wat er staat en ga je compleet de mist in.
Waarom altijd zo aanvallend? Ik heb lichtjes de indruk dat je thuis weinig of niets mag zeggen/doen en je hier wat meer kunt laten gaan om wat af te blaffen en de puntjes op de ' i ' te zetten. Ook in de topic GT5 heb ik dit van je mogen ondervinden.
Oké, om nog te reageren op wat ik gezegd heb is dat ik zei " Het lijkt alsof dit een instapmodel/basic is, waar de mistlampen er net niet meer afkonden"
Ook al weet ik dat dit geen instapmodel is en dat de techniek van de mistlampen in de koplampen verwerkt is.
Weet je nu ook al waarom er dat er daar rechts een plastiek klepje ontbreekt? En waarom ze dan niet geopteerd hebben voor 2 fijnere openingen voor de mogelijke luchtstroom(à la RS3 ofzo) En haalt er nu niet de E46 BMW M3 GTS erbij, want ook deze asymmetrie vind ik niet mooi staan.
En voor 90% van de wagens is dat zo en voor iedereen heel duidelijk herkenbaar/zichtbaar.
Neemt nu de 206.
Hier zo basic als het maar kant met zijn zwart ongespoten onderbumpers en zonder mistlampen.
Iets duurder uitvoering met gespoten onderbumpers maar ook zonder mistlampen.
Duurste uitvoering met gespoten onderbumper en mistlampen.
Waarom altijd zo aanvallend? Ik heb lichtjes de indruk dat je thuis weinig of niets mag zeggen/doen en je hier wat meer kunt laten gaan om wat af te blaffen en de puntjes op de ' i ' te zetten. Ook in de topic GT5 heb ik dit van je mogen ondervinden.
Ik heb het je al eerder gezegd, maar jij houdt er toch maar vreemde conclusies op na. Ik val toch niemand aan, ik verdedig gewoon mijn mening. In tegendeel, jij ging in de aanval door onmiddellijk mijn liefde voor het merk er in te betrekken. Dat was totaal irrelevant en dus helemaal niet nodig.
Waarover je het hebt in het GT5-topic weet ik ook niet.
Wat thuis betreft, ik weet niet waarom je weer de persoonlijke toer op moet gaan maar het siert je niet. Maar om je van antwoord te dienen, ik woon nog thuis en ik mag doen en laten wat ik kan (binnen de grenzen van het aanvaardbare natuurlijk). Ik heb niets over mijn vriendin te zeggen, en zij niets over mij. Ik weet niet in wat voor omgeving jij opgegroeid bent, misschien houd jij er wel andere maatstaven op na dat kan.
wat een heisa zeg over die stomme mistlampen als status-symbool !
ooit waren mistlampen specifiek ontworpen om de lichtbundel enkel naar beneden te doen schijnen, en hadden ze dan wel een nut
tegenwoordig zijn dat gewoon kleine openingen een lampje achter een helder glas/plastiek; ze verdienen de benaming niet van mistlamp en hun bijdrage beperkt zich tot een zeer magere bijkomende lichtbron, vergeleken met wat de Xenon standard produceren
je ziet zelfs meestal niet -als bestuurder- dat ze branden... enkel de tegenligger kan erdoor gestoord worden
of hoe de construkteur op een (voor hem...) goedkope manier geld uit de zak van de goedgelovige koper haalt, terwijl de mistlampen in se herleid werden tot design-spielerei
Ik heb het je al eerder gezegd, maar jij houdt er toch maar vreemde conclusies op na. Ik val toch niemand aan, ik verdedig gewoon mijn mening. In tegendeel, jij ging in de aanval door onmiddellijk mijn liefde voor het merk er in te betrekken. Dat was totaal irrelevant en dus helemaal niet nodig.
Het kon wat meer tactvol zijn op mijn posts. Ik ben hier ook maar om mijn mening en smaak te geven zoals vele in deze algemene Audi A6 topic ipv mijn mening/smaak "belachelijk" te vinden.
Moest je diene wagen gekocht hebben, dan zou ik mijn gedacht meer voor mezelf houden of het voorzichtiger aanbrengen.
Het GT5 topic? Wel ja GT5 is ontwikkeld voor de PS console, niet?
Comment