Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niks gratis pakketten, wel enkele "voordeligere" pakketten maar dat stelde niks voor...
Bij audi zijn ze zowiezo gierig met kortingen vind ik, zeker op nieuwe modellen.
Ah, oei... Das minder . Maar normaal moeten ze toch wat geven voor hun nieuw model te promoten?
1. Is Quattro met sportdifferentieel in Belgie een optie, want bij de carconfigurator en bij de bestelling kon/kan deze niet worden aangeduiid (mogelijk wordt sportdifferentieel standaard geleverd)
2. In welke configuratie van koplampen (standaard/xenon/led) worden de ronde lampen onderaan geplaatst, en zijn het dan mistlichten ?
Goeie vraag, ben niet 100% zeker maar denk dat elke Quattro nu met sportdifferentieel is uitgerust.
Misschien in standaard uitvoering, maar zeker niet in xenon of led-versie. De mistlichten zitten dan in het lichtblok en de twee ronde "zogezegde lampen" zijn sensoren. Had ik hier al eens ergens beschreven.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
In lease? Hangt af van de conventie. En dat kan véél meer zijn dan 6% (ik ben twee maand geleden gaan informeren voor mijn nieuwe leasebak).
Maar de korting is dus afhankelijk van de conventie tussen het bedrijf waar jouw papa werkt en Audi => hangt een beetje af hoeveel VW/Audi er rondrijden van dat bedrijf in België.
Klopt maar geloof mij dat je veel VAG wagen moet hebben om hogere kortingen te krijgen.
Staat in een tabelleke die de verkopers hebben liggen
2. In welke configuratie van koplampen (standaard/xenon/led) worden de ronde lampen onderaan geplaatst, en zijn het dan mistlichten ?
Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar ik heb mij het ook al afgevraagd en vind het vrij schandalig dat mistlichten op een auto van deze klasse een optie zijn...
Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar ik heb mij het ook al afgevraagd en vind het vrij schandalig dat mistlichten op een auto van deze klasse een optie zijn...
Volgens mij is dit géén optie.
Die mistlichten vervallen als je de full led lichten (3K !!) neemt want de mistlichten zitten in de koplampen verwerkt
Die mistlichten vervallen als je de full led lichten (3K !!) neemt want de mistlichten zitten in de koplampen verwerkt
Aha... Dat wist ik niet, thanks.
Bij Buslot ben ik onlangs eens gaan kijken en daar stonden twee A6'en. Toen niet op gelet of ze die Full-Led lichten hadden, maar alleszins geen ronde mistlichten beneden (wat ik eigenlijk wel knapper vind ).
Niet alleen bij full led ook bij xenon.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ik heb een termijncontract afgesloten en dus staat mijn koers al vast. Hij heeft vorige week even iets hoger gestaan, maar je kan niet alles willen zeker?
Trouwens, mocht bij levering de koers beter zijn dan mijn termijncontract kan ik nog steeds rechtstreeks wisselen.
Via Mel (UK)vastgelegd?
Niks gratis pakketten, wel enkele "voordeligere" pakketten maar dat stelde niks voor...
Bij audi zijn ze zowiezo gierig met kortingen vind ik, zeker op nieuwe modellen.
En heb je ervaring met het aankopen van een leasewagen? Of ben je aan het gissen?
Kortingen voor grote leaseklanten liggen een pak hoger als de % die jij aangeeft, en dat is niet meer dan logisch (die kopen tientallen auto's per jaar in).
Kortingen zijn relatief hé, ik lees hier enorm veel dat je bij Audi en VW op nieuwe modellen weinig korting krijgt, m’n vorige A6 Avant was de tweede Avant die mijn dealer verkocht, hij was dus nog heel nieuw ( en geen stockwagen ofzo ) , toen kreeg ik net geen 12% korting , mijn huidige A4 Avant heb ik vorig jaar in april besteld en ongeveer 8.5% korting gekregen… ze kunnen het heus wel hoor. En ik ben niet eens bij een andere dealer langsgeweest, ik heb bij mijn dealer nu m’n 4e wagen gekocht op zo’n 10 jaar tijd, een prijsdiscussie duurt 2 minuten bij die verkoper. Een beetje klantenbinding kan veel helpen hé.
ps, heb me gisteren eens bezig gehouden met een configuratie samen te stellen van de A6 (204pk stronic) en BMW5 (204pk 525d). Beide naar m'n goesting aangekleed.
Nu vond ik de A6 (door de optiepolitiek) een erg dure auto geworden... Maar omdat ik bij de 5 het M pakket nodig achtte, kwam die alsnog duurder uit. Misschien iets wat na de korting gelijkgetrokken wordt. Totaal kwam ongeveer rond de 65k uit. Toch veel geld voor een brave saaie sedan. Hmmmz, kan ik geen TTRS krijgen voor de prijs?
Mijn 26% is geen lease korting... Eigenlijk particuliere koop (wel van mijn eigen vennootschap).
Maar iedereen zou kunnen dezelfde korting verkrijgen
Er is altijd die ene uitzondering.
Ik wil maar zeggen, kreeg je in België als particulier zomaar 12% en meer, zou niemand in Duitsland gaan shoppen voor 14% korting, toch?
Ik ga ervan uit dat wanneer je over de 10% zit, er altijd wel een reden voor te vinden is, ofwel facelift in het vooruitzicht, of leasekorting, of foefelen met packs en enkel korting geven op de basisprijs, ...
Comment