Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
    Al die verhalen van grote kortingen op de nettoprijs (12%) op nieuwe wagens geloof ik totaal niets van!
    Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Korreltje zout nodig?
    Er zijn grote verschillen tussen lease tarieven en particuliere verkoop, informatie wat hier vaak achterwege gelaten wordt...
    Er is altijd die ene uitzondering.
    Ik wil maar zeggen, kreeg je in België als particulier zomaar 12% en meer, zou niemand in Duitsland gaan shoppen voor 14% korting, toch?

Ik ga ervan uit dat wanneer je over de 10% zit, er altijd wel een reden voor te vinden is, ofwel facelift in het vooruitzicht, of leasekorting, of foefelen met packs en enkel korting geven op de basisprijs, ...
    Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Inderdaad... zeer correcte opmerking!
    Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Daar gaat het niet over hé, het gaat over het feit dat als je blijkbaar 12% korting krijgt dit als onzin afgedaan zou worden. Dat een dealer aan een nieuwe wagen niet veel zal verdienen zal best, ik weet ook wel dat ze het van het onderhoud moeten hebben, mocht ik de laatste 10 jaar de indruk hebben gehad dat ze op die manier het geld uit mijn zakken hebben proberen te kloppen dan was ik ook al lang op een ander gegaan hoor.
    Als ze weten dat je elke 3 jaar een nieuwe auto bij hen koopt, sta mij toe om het dan logischer te vinden dat je meer korting krijgt. Daarmee zeg ik niet dat het niet waar is.
    Als je mijn woorden in twijfel zou trekken, hier is het "fleet B" wat dit ook moge betekenen, korting was dus -12%
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
      Awel, Logic, gaan we samen voor een 5 reeks, and i am not kidding.
      All right, sta daar altijd voor open. Maar zoals Naish al zei, heeft het nut, behalve een gezellige meet&greet te kunnen organiseren in de UK?
      Ook niet te vergeten dat de 525d vanaf september een 4 cilinder wordt, dus daar zit wat mij betreft al iets meer tijdsdruk achter. Of, ik zal ondertussen al eens kijken wat de 530d/535d moeten kosten.

Maar bon, tenzij we besluiten een Audi te bestellen, zitten we hier in het verkeerde topic denk ik.
      Als je nu nog een BMW 5-serie wil kopen dan doe je dat enkel nog voor het MODEL, voor al de rest koop je een A6...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Als je mijn woorden in twijfel zou trekken, hier is het "fleet B" wat dit ook moge betekenen, korting was dus -12%
        En er is zeker nog een fleet C en een fleet D convetie
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
          En er is zeker nog een fleet C en een fleet D convetie
          Alfabet gaat tot Z zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stev Bekijk Berichten
            2 vragen :

1. Is Quattro met sportdifferentieel in Belgie een optie, want bij de carconfigurator en bij de bestelling kon/kan deze niet worden aangeduiid (mogelijk wordt sportdifferentieel standaard geleverd)

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            Goeie vraag, ben niet 100% zeker maar denk dat elke Quattro nu met sportdifferentieel is uitgerust
            Ondertussen al wat slimmer geworden en het sportdifferentieel is in combi met Audi drive select als optie bestelbaar. Staat zowel op de BE / DE als UK-site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Ondertussen al wat slimmer geworden en het sportdifferentieel is in combi met Audi drive select als optie bestelbaar. Staat zowel op de BE / DE als UK-site.

Ik vraag me af of je dat echt nodig hebt bij een vlotte dagelijkse rijstijl zonder dat je aan racen doet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                Die laatste velgen ben ik ondertussen al beu gezien. 'k Vind er niets aan..
                ²
                Op de RS3 pas het. Maar als die velg bijna op elke Audi beschikbaar zal zijn, zal ik die rap beu zijn. Ben hem nu al bijna beu gezien :-)

Comment

Ik vraag me af of je dat echt nodig hebt bij een vlotte dagelijkse rijstijl zonder dat je aan racen doet?
                  Nee je hebt dat ABSOLUUUUUT niet nodig hoor. Dat ding rijdt al ongeloofelijk fantastisch zonder. Trouwens dat sportdifferentieel is er gekomen om het onderstuur te voorkomen/tegen te gaan. Je moet al zéééér straf in het betere bochten werk gaan om dat voor te hebben. Denk niet dat de gemiddelde bestuurder zich daar aan waagt. Dus feitelijk overbodig.

Comment

• [quote=El Greco;4584211]Nee je hebt dat ABSOLUUUUUT niet nodig hoor. Dat ding rijdt al ongeloofelijk fantastisch zonder. Trouwens dat sportdifferentieel is er gekomen om het onderstuur te voorkomen/tegen te gaan. Je moet al zéééér straf in het betere bochten werk gaan om dat voor te hebben. Denk niet dat de gemiddelde bestuurder zich daar aan waagt. Dus feitelijk overbodig. [/quote

Absoluut correct ! Alleen interessant als je echt op circuit gaat.
                    Last edited by ; 19/05/2011, 15:30.

Comment

• Ah Ok, mocht ik die ooit bestellen weeral een kost minder, want Audi en zijn optieprizen!!!

Comment

Ideetje, wie is er geinteresseerd in een groepsaankoop van een Audi of een BMW in de UK.

Naast de reeds goedkopere prijs nog een extra korting trachten te krijgen via groepsaankoop, vb met een 5 tal personen.

Zelf zou ik willen bestellen eind dit jaar om te leveren in 2012, bestellen 2011 voor de jaarlijkse prijsverhogingen.

Iemand interesse of aparte topic starten?
                        Count me in! Ik ben ook van plan eind dit jaar te bestellen voor levering voor begin volgend jaar. Ben er we nog niet aan uit of het nu de A6 of de 5-reeks zal worden (licht voorkeur voor A6 op dit moment). Hoe doe je dit eigenlijk qua onderhoud en dergelijke? Ik neem aan dat ze je niet graag zien komen met een geïmporteerde wagen? En wat met de BTW? Daar geen BTW betalen en dan hier de helft terugbetalen? Aan wie?
                        Last edited by IceBlue; 23/05/2011, 14:56.

Comment

• @ Iceblue, geef mij maar een pm als je start met zoeken, zelf denk ik in oktober te beginnen, ook lichte voorkeur voor A6 v-boven 5 reeks maar ben er nog niet uit.

We nemen dan compadre Naish onder de arm om ons alles uit te leggen hé

Kwestie van ruim vooraf te verwittigen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                            Daar betaal je als particulier of vennootschap geen btw. Particulier betaal je hier 21% bij import bij de douane en als vennootschap wordt dat geregeld via je kwartaalaangifte.

Onderhoud ga ik voor naar mijn dealer gaan waar ik vroeger ging met mijn A4 (ondertussen wel geen audi garage meer en enkel VW, maar wel nog servicepunt Audi). Daar gewoon afspraak maken en als ze erachter vragen, dan heb ik dat spel occassie gekocht of zoiets.
                            Nu bij mijn dealer moet ik er niet mee inzitten want 10 jaar geleden waren de helft van zijn VW's en Audi's RHD voor export naar UK...
                            Gohja ze zijn verplicht om je te helpen / garantie te geven.
                            En als hij je chassisnummer ingeeft weet hij wel van waar hij komt

Comment

• Altijd iets uit te vinden van " overgekocht van een schoonbroer die in Engeland werkte"??

Comment

Altijd iets uit te vinden van " overgekocht van een schoonbroer die in Engeland werkte"??
                                Ik zou het gewoon zeggen, waarom moet je daar over liegen?
                                Die aan de receptie (werkt daar nu niet meer) zei eerst dat ik een andere auto ging krijgen.

Nuja achteraf gezien had hij wel een beetje gelijk (hij heeft me gesaboteerd ) maar ze rollen wel degelijk van dezelfde band

Comment

Ideetje, wie is er geinteresseerd in een groepsaankoop van een Audi of een BMW in de UK.

Naast de reeds goedkopere prijs nog een extra korting trachten te krijgen via groepsaankoop, vb met een 5 tal personen.

Zelf zou ik willen bestellen eind dit jaar om te leveren in 2012, bestellen 2011 voor de jaarlijkse prijsverhogingen.

Iemand interesse of aparte topic starten?
                                  Staat dat stuur links of rechts?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filipperke Bekijk Berichten
                                    links..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filipperke Bekijk Berichten
                                      Links, gewoon de europese versie, niet de UK versie, met de lichten ook juist afgesteld.

Geen verschil met een Audi die je hier aankoopt!!

Comment

@ Iceblue, geef mij maar een pm als je start met zoeken, zelf denk ik in oktober te beginnen, ook lichte voorkeur voor A6 v-boven 5 reeks maar ben er nog niet uit.

We nemen dan compadre Naish onder de arm om ons alles uit te leggen hé

Kwestie van ruim vooraf te verwittigen...
                                        Genoteerd in mijne agenda !

Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk Berichten
                                        Altijd iets uit te vinden van " overgekocht van een schoonbroer die in Engeland werkte"??
                                        En als er na een paar 100km iets mis blijkt te zijn in garantie? Ik zeg maar iets: Turbo kapot?
                                        Last edited by IceBlue; 24/05/2011, 17:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
                                          Genoteerd in mijne agenda !

En als er na een paar 100km iets mis blijkt te zijn in garantie? Ik zeg maar iets: Turbo kapot?
                                          Dan rij je gewoon naar je garage hier en laat dat in garantie herstellen... niets om je druk over te maken. (wel over je turbo natuurlijk, want dat zou niet mogen).

Comment

Working...
                                          X