Velgen zijn wellicht deze: http://www.maicos.nl/velgen/replica/audi/p457.html ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenZag net deze foto's van een A6 met xenons én mistlichten... dacht dat die combinatie niet kon?
[ATTACH=CONFIG]89059[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]89060[/ATTACH]
Ook de velgen zie ik voor het eerst, iemand een idee welke dat zijn?
Velgen zeggen me niets.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens mij hier in België alleen in combi met halogeenkoplampen, misschien is dit in Nederland anders en (ook) van toepassing met xenon.
Velgen zeggen me niets.
Denk dat er een knutselaar aan het werk is geweest.
Ziet er eigenlijk niet slecht uit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk BerichtenNet even op de ned configurator gekeken ook geen mistlampen te bespeuren.
Denk dat er een knutselaar aan het werk is geweest.
Ziet er eigenlijk niet slecht uit .
bij xenon lampen en led lichten heb je geen mistlichten
daar die 2 zogenaamde mistlichten bij de audi zijn de radars in verwerkt voor adaptief cruise control
het zijn 2 zwarte bollen 1 recht en 1 links
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichtenbij halogeen koplampen zitten er standaard mistlampen
daar die 2 zogenaamde mistlichten bij de audi zijn de radars in verwerkt voor adaptief cruise control
het zijn 2 zwarte bollen 1 recht en 1 linksPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenAah dan komt die wss vn de garage waardak werk..
Eig wel grappig.. Ik verhuis van breendonk na berendrecht en gij vn stabroek naar de buren.. :p:pPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichtenbij halogeen koplampen zitten er standaard mistlampen
het zijn 2 zwarte bollen 1 recht en 1 links
Als je goed kijkt zie je dat de zwarte bollen dieper in de bumper verwerkt zitten + chrome randje hebben.
Comment
-
Hier wat meer info over de betreffende auto: http://www.audiforum.nl/forum/showro...os-en-mod.html
De mistlampen zijn er inderdaad ingeknutseld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nielsdf Bekijk BerichtenHier wat meer info over de betreffende auto: http://www.audiforum.nl/forum/showro...os-en-mod.html
De mistlampen zijn er inderdaad ingeknutseld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Magic Fire Bekijk BerichtenMet alle respect maar ik weet niet waarom BMW rijders nog altijd maar blijven zeggen dat ze met de ultieme rijmachine rijden. Een Audi met het Quattro systeem is ook een genot om mee te rijden. Vroeger kon je zeggen dat een BMW een echte uitgebalanceerde wagen was die erg sportief reed. Audi probeert elk nieuw model lichter te maken. Lichtere wagen => meer rijplezier. Elk model dat BMW nu op de markt brengt wordt zwaarder. De motor mag dan nog zo krachtig zijn, hoe zwaarder de wagen hoe minder rijplezier. Bepaalde modellen van de 6-serie wegen iets meer dan 2-ton. Vroeger kon je zeggen dat een BMW qua sportiviteit en rijplezier torenhoog boven de rest stond maar nu hebben ze veel van hun pluimen verloren hoor
. BMW is door het enorme commerciële succes van de laatste jaren een veiligere koers gaan varen lees => rijCOMFORT voor gans het gezin
. BMW maakt nog altijd uitstekende motoren daar niet van, maar BMW maakt nog altijd handig gebruik van hun naam en faam uit het verleden. Zelfs hun M divisie zal in de toekomst hun M modellen minder sportief maken.
Ik heb 5 jaar met een A6 2.0TDI gereden en rij nu met een 520D aut en ik kan enkel zeggen dat deze twee wagens niet te vergelijken zijn. De BMW rijdt zoveel malen beter maar dat zal natuurlijk wel te maken hebben dat deze nu een automatic is , echt geweldige automaat en motor. De Audi was echt veel trager en maakte zoveel meer lawaai.
Maar ja , binnen 4 jaar mss terug een Audi als het model me dan aanstaat. Trouwens vind ik de BMW Touring nu meer geslaagd dan de Audi avant , 5 jaar terug vond ik de Audi er beter uitzien.
Comment
-
Wagen verlagen en 19" rs er onder en ONMIDDELLIJK een foto plaatsen aub, en ondertussen mij ook wat suggesties aangeven voor een 18" velgskeLast edited by Metaxa; 22/05/2012, 21:56.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichtenik zit met een echt dilemma wat zouden jullie doen .
19 of 20 duims velgen 19 duims rs 4 origineel of de 20 duims gepolijste velgen origineel pfff.
De wagen is niet verlaagd .
ps: ik dacht dat jij een VAG com kabel had, heb je al aanpassingen gedaan op uw A6 zoja welke ??
mag ik als ik de mijne heb bij je langskomen om de mijne ook aan te passen tegen betaling natuurlijk...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEl Greco,
Is dat uw A6 die op facebook staat bij br performance?Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenJa, daar lijkt ie wel op...Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk beetje bang geworden, Audi scant nu blijkbaar standaard bij elk bezoek aan de garage naar tuning en je auto wordt geflagged in de computer als de ECU aangepast is.
Dus byebye garantieOorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMr. Polo hier werkt bij een audi garage en heeft daar nog niets over verteld tegen mij.
Wel bellen ze u op als ze tuning herkennen om te vragen of er toch bv een update mag uitgevoerd worden met de kans dat uw tuning vervalt... (doen ze toch bij hem in de garage)Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenKomt van de UK: http://www.a5oc.com/forums/a5-perfor...nty-those.htmlOorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenPS: hij rijdt nog!!!
En zou wel snel zijn na 30K, zou je al 100K hebben tegen oktober? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenmaja gij rijdt daar voorzichtig mee
En zou wel snel zijn na 30K, zou je al 100K hebben tegen oktober? :p
Oktober? Hoop van niet, dat zou wat snel zijn vrees ik, maar 90k moet haalbaar zijn. Mag ik ook nog een keer met vakantie?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDat klopt ook.
Oktober? Hoop van niet, dat zou wat snel zijn vrees ik, maar 90k moet haalbaar zijn. Mag ik ook nog een keer met vakantie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichtenmet de wagen wel, anders niet héauto staat op stal, El Greco in het vliegtuig en het vrouwtje mag me wat rondrijden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment