Oorspronkelijk geplaatst door Paribu
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenAlles al geprobeerd. Maakt niet uit in welke ADS-modus je rijdt. Je kan de airco ten alle tijden toch aanpassen in Eco, middel of intens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDat wist ik zelfs niet... Zopas nagekeken en dat staat op "middel" ingesteld (en altijd in "auto" stand).
De andere 5% in Individual. Met 2 x Dynamische stand. Aan het airco-gebeuren wordt dan uiteraard niets veranderd.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Nog een maand of 3, ik kan ook genieten van een Audi A6.
In het Pack Prestige zit dus ook de GPS Plus met bluetooth verbinding voor de telefoon.
Audi Connect heb ik om budgetredenen niet bijbesteld, en ook omdat het merendeel van de functies (Googl earth beelden, of GPS doelen ingeven vanaf een computer) me niet belangrijk lijken.
Wat me wel zinvol lijkt is de Live Traffic info, en het is me niet meteen duidelijk waarom deze info niet via de dataverbinding van de GSM kan binnengehaald worden.
Vraag: Heb ik die info? Zo niet, kan dat nog bijgebouwd worden?
Ter vergelijking: mijn vrouw rijdt met een Clio - TomTOm. Eigenlijk is de navi een iets beter ingebouwde TomTom, en die heeft toch wel live traffic informatie zeker...
Die auto kost in zijn geheel even veel als de opties op de Audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenNog een maand of 3, ik kan ook genieten van een Audi A6.
In het Pack Prestige zit dus ook de GPS Plus met bluetooth verbinding voor de telefoon.
Audi Connect heb ik om budgetredenen niet bijbesteld, en ook omdat het merendeel van de functies (Googl earth beelden, of GPS doelen ingeven vanaf een computer) me niet belangrijk lijken.
Wat me wel zinvol lijkt is de Live Traffic info, en het is me niet meteen duidelijk waarom deze info niet via de dataverbinding van de GSM kan binnengehaald worden.
Vraag: Heb ik die info? Zo niet, kan dat nog bijgebouwd worden?
Ter vergelijking: mijn vrouw rijdt met een Clio - TomTOm. Eigenlijk is de navi een iets beter ingebouwde TomTom, en die heeft toch wel live traffic informatie zeker...
Die auto kost in zijn geheel even veel als de opties op de Audi
Via volgende link vind je een hoop informatie maar ik kan je al zeggen dat het een hopeloze bedoening is.
http://www.audiforum.nl/forum/model-specifiek-forum/audi-a6/c7-2011-/71573-online-met-a6-c7.html
Toch geen slecht autooke die Clio...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenOm dezelfde reden hebben wij dit in de tijd ook niet genomen. Achteraf hadden we er spijt van en zijn we gaan beginnen zoeken naar de mogelijkheid om het achteraf nog in te bouwen.
Via volgende link vind je een hoop informatie maar ik kan je al zeggen dat het een hopeloze bedoening is.
http://www.audiforum.nl/forum/model-specifiek-forum/audi-a6/c7-2011-/71573-online-met-a6-c7.html
Toch geen slecht autooke die Clio...
En het verwondert dan iedere keer dat ze in een auto van amper 12k een navi steken die er misschien niet zo mooi uit ziet, maar in de file echt wel een GROOT verschil kan maken.
Een gat in de markt: de eerste werkplaats die voor een redelijk bedrag (pakweg een goeie 200€) dit kan aanbieden wat plug en play werkt, die heeft een klant...
Tweede probleem, een SIM kaart die ook in het buitenland geen buitensporige tarieven hanteert per MB data gebruik.
Prijzen van 5€ per MB zijn echt we er over...
Comment
-
Vorige week vrijdag ook (eindelijk, na 7 maanden wachten) mijn A6 in ontvangst genomen.
Ik kom van een A4 TDIe en ik had niet verwacht dat het rijcomfort en plezier nog zoveel beter kon zijn tov die A4!
Ik heb ondertussen al 1000km gereden en dit zijn de ervaringen tot nu toe:
* Zeer stil alleen maakte de motor een wat zeurend geluid als het bergop gaat rond de 120km/h. Zal wel zijn omdat de motor nog moet ingereden worden denk ik?
* Chassis (S-line ophanging + 18" velgen) is zowaar comfortabeler dan de verlaagde A4 op 16" velgen!
* Sportzetels (Valcona S-Line) comfortabeler dan de standaard zetels op de A4. De uitschuifbare hoofdsteun is een zegen
* Minder opbergplaats in de middenconsole. Wel 2 bekerhouders maar geen gleuf om iets in te leggen (portefeuille of GSM bvb).
* LED koplampen, blij dat ik die genomen heb. Gisteren naast een Audi gereden met Xenon en vergeleken met de LEDs lijkt het alsof hij met halogeenlampen reed!
* Navigatie en BIS is wat wennen is wat wennen in gebruik
* Geluidsysteem 100 keer beter dan wat standaard in de A4 aanwezig is. Eindelijk opnieuw genieten van muziek!
* Spijt dat ik de 4-zone airco niet genomen heb. De standaard airco is nog primitiever dan de A4, nu moet ik manueel beide kanten synchroniseren en zie je niet op de MMI welke temperatuur gekozen werd
Vanavond wat VAGCOM aanpassingen doen (achterlichten aan, tellersweep, olie temp, uitschakelen gordel detectie, ...). Ik was zelfs verbaasd dat een aantal dingen die vroeger vrijgeschakeld moesten worden nu al standaard aan staan, zoals kantelen van rechter buitenspiegel bij achteruit rijden of de interieur ledverlichting die aan blijft tijdens het rijden.
Ik kijk al uit naar de volgende 140000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenVorige week vrijdag ook (eindelijk, na 7 maanden wachten) mijn A6 in ontvangst genomen.
Ik kom van een A4 TDIe en ik had niet verwacht dat het rijcomfort en plezier nog zoveel beter kon zijn tov die A4!
Ik heb ondertussen al 1000km gereden en dit zijn de ervaringen tot nu toe:
* Zeer stil alleen maakte de motor een wat zeurend geluid als het bergop gaat rond de 120km/h. Zal wel zijn omdat de motor nog moet ingereden worden denk ik?
* Chassis (S-line ophanging + 18" velgen) is zowaar comfortabeler dan de verlaagde A4 op 16" velgen!
* Sportzetels (Valcona S-Line) comfortabeler dan de standaard zetels op de A4. De uitschuifbare hoofdsteun is een zegen
* Minder opbergplaats in de middenconsole. Wel 2 bekerhouders maar geen gleuf om iets in te leggen (portefeuille of GSM bvb).
* LED koplampen, blij dat ik die genomen heb. Gisteren naast een Audi gereden met Xenon en vergeleken met de LEDs lijkt het alsof hij met halogeenlampen reed!
* Navigatie en BIS is wat wennen is wat wennen in gebruik
* Geluidsysteem 100 keer beter dan wat standaard in de A4 aanwezig is. Eindelijk opnieuw genieten van muziek!
* Spijt dat ik de 4-zone airco niet genomen heb. De standaard airco is nog primitiever dan de A4, nu moet ik manueel beide kanten synchroniseren en zie je niet op de MMI welke temperatuur gekozen werd
Vanavond wat VAGCOM aanpassingen doen (achterlichten aan, tellersweep, olie temp, uitschakelen gordel detectie, ...). Ik was zelfs verbaasd dat een aantal dingen die vroeger vrijgeschakeld moesten worden nu al standaard aan staan, zoals kantelen van rechter buitenspiegel bij achteruit rijden of de interieur ledverlichting die aan blijft tijdens het rijden.
Ik kijk al uit naar de volgende 140000 km
Weet niet welke gsm en portefeuille je hebt maar de mijn gaan in het bakje onder het deksel van de armleuning. Iphone bast er zelfs net dwars in. Anders je portefeuille onder de armleuning leggen, daar is toch ook plaats genoeg, zeker nu hem toch leeg is.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenProficiat en veel plezier met de car.
Weet niet welke gsm en portefeuille je hebt maar de mijn gaan in het bakje onder het deksel van de armleuning. Iphone bast er zelfs net dwars in. Anders je portefeuille onder de armleuning leggen, daar is toch ook plaats genoeg, zeker nu hem toch leeg is.Ach, luxeproblemen zeker?
Last edited by SlasZ; 01/09/2014, 22:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenVorige week vrijdag ook (eindelijk, na 7 maanden wachten) mijn A6 in ontvangst genomen.
Ik kom van een A4 TDIe en ik had niet verwacht dat het rijcomfort en plezier nog zoveel beter kon zijn tov die A4!
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten* Zeer stil alleen maakte de motor een wat zeurend geluid als het bergop gaat rond de 120km/h. Zal wel zijn omdat de motor nog moet ingereden worden denk ik?
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten* Chassis (S-line ophanging + 18" velgen) is zowaar comfortabeler dan de verlaagde A4 op 16" velgen!
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten* Sportzetels (Valcona S-Line) comfortabeler dan de standaard zetels op de A4. De uitschuifbare hoofdsteun is een zegen
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten* Minder opbergplaats in de middenconsole. Wel 2 bekerhouders maar geen gleuf om iets in te leggen (portefeuille of GSM bvb).) ?
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten* LED koplampen, blij dat ik die genomen heb. Gisteren naast een Audi gereden met Xenon en vergeleken met de LEDs lijkt het alsof hij met halogeenlampen reed!
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten
* Spijt dat ik de 4-zone airco niet genomen heb. De standaard airco is nog primitiever dan de A4, nu moet ik manueel beide kanten synchroniseren en zie je niet op de MMI welke temperatuur gekozen werd
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten
Ik kijk al uit naar de volgende 140000 km
Comment
-
Het is een zwarte (zonder pareleffect). Wordt wel een uitdaging om die proper te houden, want een vuile luxewagen trekt op niets vind ik
De opbergruimte is zeker niet te klein, maar ik was gewend om bvb mijn GSM voor mijn MMI scherm te leggen in de A4 (betere ontvangst dan broekzak) en mijn portefeuille rechtop in de gleuf naast de bekerhouder. Nu moet dat ofwel in de bekerhouder of in het bakje wat onder de centrale armleuning zit (waar ik die steevast vergeet).
Bizar trouwens dat ze geen verwarmde/gekoelde bekerhouders aanbieden in de A6 maar alleen in Q5. Misschien met de facelift? Lijkt me wel handig, vooral het koelen dan.
Geen slecht woord over Xenons, alleen vond ik het verschil in kleur opvallend (wit voor LED vs geel-achtig voor Xenon). Hetzelfde verschil zag ik tussen de halogeenlampen op de A4 en Xenons die passeerden. Ik had het verschil in kleur niet zo sterk verwacht. Qua lichtopbrengst doet Xenon niet onder voor LED denk ik, en vind ik de adaptieve verlichting van Xenons beter dan LED omdat die niet kunnen draaien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenVorige week vrijdag ook (eindelijk, na 7 maanden wachten) mijn A6 in ontvangst genomen.
Ik kom van een A4 TDIe en ik had niet verwacht dat het rijcomfort en plezier nog zoveel beter kon zijn tov die A4!
Ik heb ondertussen al 1000km gereden en dit zijn de ervaringen tot nu toe:
* Zeer stil alleen maakte de motor een wat zeurend geluid als het bergop gaat rond de 120km/h. Zal wel zijn omdat de motor nog moet ingereden worden denk ik?
* Chassis (S-line ophanging + 18" velgen) is zowaar comfortabeler dan de verlaagde A4 op 16" velgen!
* Sportzetels (Valcona S-Line) comfortabeler dan de standaard zetels op de A4. De uitschuifbare hoofdsteun is een zegen
* Minder opbergplaats in de middenconsole. Wel 2 bekerhouders maar geen gleuf om iets in te leggen (portefeuille of GSM bvb).
* LED koplampen, blij dat ik die genomen heb. Gisteren naast een Audi gereden met Xenon en vergeleken met de LEDs lijkt het alsof hij met halogeenlampen reed!
* Navigatie en BIS is wat wennen is wat wennen in gebruik
* Geluidsysteem 100 keer beter dan wat standaard in de A4 aanwezig is. Eindelijk opnieuw genieten van muziek!
* Spijt dat ik de 4-zone airco niet genomen heb. De standaard airco is nog primitiever dan de A4, nu moet ik manueel beide kanten synchroniseren en zie je niet op de MMI welke temperatuur gekozen werd
Vanavond wat VAGCOM aanpassingen doen (achterlichten aan, tellersweep, olie temp, uitschakelen gordel detectie, ...). Ik was zelfs verbaasd dat een aantal dingen die vroeger vrijgeschakeld moesten worden nu al standaard aan staan, zoals kantelen van rechter buitenspiegel bij achteruit rijden of de interieur ledverlichting die aan blijft tijdens het rijden.
Ik kijk al uit naar de volgende 140000 km'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten@SlasZ
Foto van de nieuwe aanwinst?
Comment
-
De facelift is los!
Comment
-
Comment
-
Comment