Ik heb de mijne nog niet, en die is al verouderd....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A6 C7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenVerdorie! Had ik nog beter een jaartje gewacht
Aan het interieur geen veranderingen denk ik?
Zeer geslaagde facelift, velgen op deze foto's zijn blijkbaar een evolutie van die op de mijne.
Tja , wachten kan je altijd natuurlijk, als je in autoland 2 jaar met een auto op baan bent dan is ie in veel gevallen idd al verouderd, dat is nu eenmaal zo... De nieuwe is knap, maar de oude is daarom niet ineens lelijk hé.
Comment
-
Geslaagde facelift!
Vorige week besteld.. Had niet verwacht dat de facelift er zó snel zou zijn.
Maar goed, we hebben een auto gekocht waar we 100% van overtuigd waren dus die facelift verandert de zaken niet.
Ik vraag me nu wel af hoe dat in de praktijk gaat: de levering is maar voorzien eind januari 2015. Blijven ze nog zo lang de prefacelift produceren nu deze is aangekondigd?
Comment
-
Ik denk van zolang je op de audi website de nieuwe niet ziet staan in de configurator (of bij garage) je die niet kan bestellen. Maar misschien kan je dealer dit wel bevestigen. De vraag is ook of de prijs gelijk zal zijn aan de pre-facelift? Misschien kan de dealer nog wachten met bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten@SlasZ
Foto van de nieuwe aanwinst?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenHier een paar foto's:
[ATTACH=CONFIG]105496[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105497[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105498[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105499[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105500[/ATTACH]
Edit: Kan ik de foto's niet zichtbaar maken ipv link?
Voor de foto's, Tinypic gebruiken.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenHier een paar foto's:
[ATTACH=CONFIG]105496[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105497[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105498[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105499[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]105500[/ATTACH]
Edit: Kan ik de foto's niet zichtbaar maken ipv link?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk zag juist dat de A6 ULTRA 2.0 190pk een uitlaat L-R heeft zoals de 3 liter ? Klopt dit ? Zijn ze dan teruggekomen op dit feit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenIk zag juist dat de A6 ULTRA 2.0 190pk een uitlaat L-R heeft zoals de 3 liter ? Klopt dit ? Zijn ze dan teruggekomen op dit feit ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk BerichtenIemand die weet wanneer de facelift prijzen in BE bekend worden? De NL configurator is al een week upgedate, in BE is de A6 gewoon niet te zien.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDe komende dagen dan waarschijnlijk? Op DE-site kan je hem al een paar weken configureren.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenBij de dealers kan je die al een tijdje configureren!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk BerichtenGeslaagde facelift!
Vorige week besteld.. Had niet verwacht dat de facelift er zó snel zou zijn.
Ik vraag me nu wel af hoe dat in de praktijk gaat: de levering is maar voorzien eind januari 2015. Blijven ze nog zo lang de prefacelift produceren nu deze is aangekondigd?
Comment
Comment