Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fl III

Comment

• Ik vind die S-Line écht vet, mits andere velgen.
      Spiegels zien er ook niet te lomp uit.

Comment

• Dit zijn de standaardlichten. 't Ziet er allemaal alweer nog wat duffer, saaier uit:

freude am fahren

Comment

• tis bijna terugkeren naar de oude A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Pfffffffff

en weer die lelijke velgen daaronder
            Lelijk? Oké echt super staan ze niet onder deze A6 maar de velgen opzich zijn niet lelijk toch. Onder de RS5 staat het dik!

Lelijk vind ik wel die rare strookjes bij de koelgaten in de bumper van de S-line. Ziet er wat rommelig en aftermarket uit..

Comment

• Dus er zijn 3 soorten koplampen: halogeen, xenon, full LED?
              Die op dat fotootje hierboven zijn halogeen?

Comment

• Aargh, hoog tijd dat Audi 'es stabiele, snelle en vooral gedetailleerde configurators ontwikkelt. (ik spreek over de Duitse, die op de Belgische site, daar verspil ik zelfs geen woorden aan) Da's nu toch écht niet meer bij de tijd, die kutzooi. Hoe oud is die CC ondertussen?

Wat me opvalt: de 2.7 TDI verdwijnt? Het wordt ook een teruggetunede 3-liter als "instap-zescilinder"? En wat me nog opvalt: de 3.0T FSI kost maar een paar honderd euro meer dan de 3.0 TDI...

Pijnlijkste bemerking van allemaal: wat hebben ze toch met dat interieur gedaan. Een wirwar van schuine lijnen en bogen en rechte stukken, één mengelmoes imo. Doet bijna aan alsof 't de nieuwste Honda Legend is oid (Civic "Starship Enterprise" style). Die interieurlijst op 't dashboard die niet doorloopt tot 't einde (voor de passagier), die golvende lijnen waar precies geen systeem in zit (deuren, dashboard, luchtmonden, onderrand interiieurpanelen op de middenconsole), de linkerrand van het "radio-paneel" dat precies onbedoeld doorloopt tot in de "verticale" afboording van de onderkant van 't dashboard, enz. Het oogt gewoon ... schots en scheef.
                Wat een teleurstelling in het merk dat ons de laatste jaren de mooiste, warme, kwalitatieve en strakke interieurs heeft geleverd.
                Last edited by ; 03/12/2010, 13:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                  Dus er zijn 3 soorten koplampen: halogeen, xenon, full LED?
                  Die op dat fotootje hierboven zijn halogeen?
                  Nee 4.

Halogeen is standaard.

Xenon-koplampen kosten (in DE) 1.180 EUR.

Xenon met Adaptive Light (dynamische bochtverlichting en dynamisch aanpasbare lichtbundelbreedte) kost (in DE) 1.840 EUR.

Full LED kost 2.750 EUR.

Edit: en van zodra ge bijbetaalt voor andere koplampen, speelt ge de aparte mistkoplampen onderaan de bumper kwijt ook nog!

Edit2: bovendien, van zodra ge bijbetaalt voor andere koplampen, krijgt ge ook andere achterlichten (ik vermoed normaal met peertjes, en vanaf xenon plus met LED oid?)
                  Last edited by ; 03/12/2010, 13:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Full LED kost 2.750 EUR.

de volgende AW-standaard

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• ik vind 'm knap qua snoet... de kont vind ik minder... bij de 5 reeks is het net omgekeerd, prachtige poep, triestige smoel...

gelukkig is er nog de E-klasse

Comment

• Bijbetalen voor zijdelingse airbags achteraan. Hoe verzinnen ze 't ... de dag van vandaag. En dat in een auto waar ge tegen (wederom) een paar duizend euro een safety pack kunt kopen waar ge van achterover valt. Maar wel geen zijdelingse airbags standaard achteraan.

Edit: ook te krijgen voor de luttele som van 6.000 EUR (in DE) is het B&O soundsysteem. Allez, met drie "welgemikte" opties doet ge uwe prijs al zo'n 12.500 EUR stijgen.

M'n hoofd eraf als dit niet de kampîoen wordt in "maximaal percentage optieprijzen tgo basisprijs".
                        Last edited by ; 03/12/2010, 14:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          ik vind 'm knap qua snoet... de kont vind ik minder... bij de 5 reeks is het net omgekeerd, prachtige poep, triestige smoel...

Imo heeft die ook issues, qua design. En binnenin, maar jongens toch...

Comment

Bijbetalen voor zijdelingse airbags achteraan. Hoe verzinnen ze 't ... de dag van vandaag. En dat in een auto waar ge tegen (wederom) een paar duizend euro een safety pack kunt kopen waar ge van achterover valt. Maar wel geen zijdelingse airbags standaard achteraan.

Edit: ook te krijgen voor de luttele som van 6.000 EUR (in DE) is het B&O soundsysteem. Allez, met drie "welgemikte" opties doet ge uwe prijs al zo'n 12.500 EUR stijgen.

M'n hoofd eraf als dit niet de kampîoen wordt in "maximaal percentage optieprijzen tgo basisprijs".
                            Als dat B&O systeem van dezelfde kwaliteit is als dat in de A4/A5 dan geeft dat een heel nieuwe betekenis aan het begrip "overpriced". Zou het kunnen dat het hier gaat over een combinatie DVD/Navigatie/hifi voor 6000 EUR? Of is het systeem gewoon beter dan dat in de A4/A5? 6.000 EUR dat is de Burmester prijs in de Panamera zeg...

Comment

Wat een teleurstelling in het merk dat ons de laatste jaren de mooiste, warme, kwalitatieve en strakke interieurs heeft geleverd.
                              Voor mij de 'doodsteek', zeker als je kijkt hoe goed de nieuwe BMW interieurs zijn. Nu is er geen reden meer om voor Audi te gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                knap in profiel

maar die lichten langs voor gezien
                                Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                ik vind 'm knap qua snoet... de kont vind ik minder... bij de 5 reeks is het net omgekeerd, prachtige poep, triestige smoel...

Que?
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• they grew on me

op die eerste foto vond ik ze afschuwelijk, nog steeds, prolly de invalshoek.. maar op de andere foto's al veel beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Als dat B&O systeem van dezelfde kwaliteit is als dat in de A4/A5 dan geeft dat een heel nieuwe betekenis aan het begrip "overpriced". Zou het kunnen dat het hier gaat over een combinatie DVD/Navigatie/hifi voor 6000 EUR? Of is het systeem gewoon beter dan dat in de A4/A5? 6.000 EUR dat is de Burmester prijs in de Panamera zeg...
                                    Ik mag hopen dat 't van betere kwaliteit is dan dat in de A4/A5, daar kosten ze, wat, iets meer dan 1.000 EUR, en daar is dat al voldoende betaald. 't Heet daar ook B&O maar 't is no way van de (schitterende) kwaliteit van het B&O systeem in de A8 en (in iets mindere mate) Q7.

Ik vermoed dat 't dan ook eerder richting A8 zal gaan, hier. Al lijkt de configurator alvast geen van die geinige uitschuivende tweeterdomes weer te geven.

Comment

Al lijkt de configurator alvast geen van die geinige uitschuivende tweeterdomes weer te geven.
                                      Bedoel je dat "dingetje" dat links op het dashboard staat?

Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• 't is een andere stijl, maar ik vind het interieur van zowel de A6 als de A7 heel knap vormgegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          't is een andere stijl, maar ik vind het interieur van zowel de A6 als de A7 heel knap vormgegeven.
                                          Same here.
                                          Mooie doorlopende lijnen.

Comment

Working...
                                          X