Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Interieur: , en zie ik daar b&O speakers in het dashboard? Dan hebben ze eindelijk high-end audio in de A6! Niet dat het nu slecht is, maar beter kan altijd. Het lijkt wel echt hard op het A7 interieur..
Exterieur: , voorkant is mooi, achterkant is wat vreemd. Hever steken die lichtblokken uit? Lijken wel tumoren.. Ben benieuwd naar de Avant
Exterieur is heel kenmerkend voor Audi, met hier en daar toch een subtiele aanpassing (aanpassing van het SFG, nieuwe lichtunits voor en achter, verleggen en/of doortrekken van typische Audi-lijnen). Toch nog steeds herkenbaar als een A6 als je het na de vorige generaties zet.
Qua interieur zien ik toch duidelijk een wijziging. Blijkbaar gaat men met de komst van de A7 enkele nieuwe interieurs introduceren en afstappen van het huidige concept?
I like, ik kijk alvast uit naar de Avant, maar ik vrees dat ik een BMW 5 toch hierboven zou verkiezen.
Ze zouden met het exterieur hetzelfde moeten doen als het interieur. Maar in feite gaan die nieuwe interieurs nu ook erg op elkaar lijken, dus dat is ook niet goed.
Gaat moeilijk worden om de A4 - A6 - A8 in het donker te onderscheiden.
Ik heb het ooit nog al vermeld, echt vreemd dat ze bij VW/Audi het aircosysteem met wegklapbare ventilatiemonden uit de Phaeton in geen enkel ander model gebruiken. Het werkt echt top, nooit bedampte/aangeslagen ruiten en alles zit netjes weggestopt.
Tweede reactie: waar is de persoonlijkheid gebleven in het design?
Zeer proper en braaf getekend. Typisch Audi, maar mist elke vorm van statigheid tov z'n voorganger. Het enige wat hem een beetje attitude geeft (en dat geldt voor alle Audi's behalve de A1, R8, TT, Q7 en A5) zijn die arrogante led's up front.
Ik ben ook geen echte fan van dat interieur, het doet mij denken aan een Renault Mégane en de nieuwe Jag XJ. Mist, again, persoonlijkheid. De C6 had zo'n zalig uniek interieur. Nieuwe generatie BMW staat momenteel op kop qua interieurs. (mijn mening maar!)
Algemeen is het een knappe wagen, alleen zo duf, miljaar
A4-A6-A8 zijn bijna allemaal identiek, op de grootte en de vorm van de ledjes na. Ze zullen wel over hun strategie nagedacht hebben, alleen versta ik de redenering niet.
Zoals iedereen hier vind ik dat het er allemaal maar wat braaf uitziet.
De voorkant vind ik bijzonder knap (maar gelijkt wel héél hard op de A8 ). Het profiel is ook mooi, gebalanceerd, goed geproportioneerd. Alleen bij de achterkant heb ik wat mijn twijfels. 'k Vind de achterlichten nogal lomp.
Het interieur is heel knap (net als dat van de A7), maar ik hoop dat ze dit nu niet klakkeloos in elk model gaan kopiëren.
Al bij al een mooie aanwinst, maar 't is wel weer zooo herkenbaar, meer van hetzelfde.
Zeer knappe wagen. Op en top Audi. Net als bij de A4 kloppen de verhoudingen bij deze A6 perfect. Bij de A8 vind ik het allemaal wat minder kloppen met die afhangende kont.
Het dashboard is inderdaad een copy van de A7. Afgaand op foto's is het qua looks wat minder mijn ding. Als de A7 in de showroom staat ga ik zeker eens kijken om het irl eens te zien.
Moest ik vandaag een Audi willen kopen, en rekening houdend dat ik voor de 3.0 V6 tdi zou kiezen, zou ik voor de A7 gaan. Deze A6 zie je eerdaags op alle hoeken en kanten van de straat als 2.0 tdi. De A7 zal altijd wat 'specialer' blijven.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment