Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    waar zit het probleem als het scherm uitklapbaar is ?
    wie het niet mooi vindt hoeft het maar te laten verdwijnen
    de essentiële aanduidingen verschijnen toch op het klein scherm tussen de tellers (en dit volstaat voor mij ruimschoots !)
    wat de bediening van de radio betreft, ik heb genoeg met de toetsen op het stuur
    ik zal zeker een beetje ouderwets zijn...
    Jamaar, het is juist niet mooi OMDAT het wegklapbaar is. Als het mooi geintegreerd zou zijn dan zou het juist niet nodig zijn om het wegklapbaar te maken.
    Jjij draait de zaken om. Jij vraagt je af wat het probleem is met een wegklapbaar scherm, terwijl de juiste vraagstelling is: wat is er mis met een niet-wegklapbaar scherm? Indien een scherm mooi geintegreerd is er geen enkele reden voor om dat te verbergen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Zo is het wel een zeer knap interieur!! In vooraanzicht vind ik de ventilatiemonden veel te breed.

Comment

• Vind de bovenstaande vergelijking tussen oud en nieuw wel geestig, een zo goed als compleet nieuwe auto maken waarvan het design amper gewijzigd is. Typisch Duits zeker?

Het uitklapbaar scherm vind ik knapper, zo is het dashboard wat eleganter. Die schermen worden trouwens groter en groter, het wordt moeilijker om dat nog te integreren. Pak nu een BMW3, ik vind het dashboard zonder GPS knapper... een uitklapbaar scherm zou ik daar ook liever zien ipv die bobbel. Het interieur van 5 vind ik zeer knap, maar het frontaal oppervlak van het dashboard is groter en toont wat zwaarder... Allemaal de schuld van het geïntegreerde scherm:

Begrijp me niet verkeerd, dat is een heel knap interieur. Maar een uitklapbaar scherm stoort me hoegenaamd niet, integendeel zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Ook op andere forums wordt er gesproken dat deze A6 eerder een facelift is.

Ze illustreren het met deze foto's:

ik zou echt zweren dat het een A4 is, die bovenste

Comment

• Eigenlijk gek hoor, al die mogelijke optie's en de prijzen ervan. Je kan in de Duitse CC als je wel alle optie's neemt de basisprijs van de topversie 3.0TFSI (51,6k) meer dan verdubblen tot 104,5k Natuurlijk zullen er zo wel wel niet veel rondrijden maar toch het is mogelijk! Eigenlijk zouden op zo een auto's al heel wat zaken standaard moeten zijn zoals bv. kleine navi, xenon, etc. Maar ja de vele optie's en dure prijzen ervan zijn nu juist het brood en nectar van de vele Duitse merken...
            Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
            Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
            BMW 320d
            Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Hij is idd nog altijd zeer herkenbaar als A6, de wielbasis is nét een tikkie langer wat ik persoonlijk mooier vind. Verder zit het'm in de details, de koplampen van de huidige vond ik wat sloom overkomen.

Comment

• Verbluffend hoe die gemaskeerde foto's 't moeilijk maken om de nieuwe eruit te pikken.

Comment

• Veel sportiever en eleganter van lijn dan dan de C6, I like. Toch opmerkelijk dat kleine veranderingen in proportie daarvoor kunnen zorgen!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Verbluffend hoe die gemaskeerde foto's 't moeilijk maken om de nieuwe eruit te pikken.
                  Seffens eens kijken of dat met resp. de E60 en F10 ook dat effect geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
                    Hij is idd nog altijd zeer herkenbaar als A6, de wielbasis is nét een tikkie langer wat ik persoonlijk mooier vind. Verder zit het'm in de details, de koplampen van de huidige vond ik wat sloom overkomen.

Das dus de vorige A6 gemorpht met de A4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                      Jamaar, het is juist niet mooi OMDAT het wegklapbaar is. Als het mooi geintegreerd zou zijn dan zou het juist niet nodig zijn om het wegklapbaar te maken.
                      Jjij draait de zaken om. Jij vraagt je af wat het probleem is met een wegklapbaar scherm, terwijl de juiste vraagstelling is: wat is er mis met een niet-wegklapbaar scherm? Indien een scherm mooi geintegreerd is er geen enkele reden voor om dat te verbergen.
                      Het probleem is dat op (bijna) alle foto's van het interieur dat scherm opengeschoven staat. Ik vind ook dat de hele lijn van het dashboard om zeep wordt geholpen door dat potsierlijke scherm.

Iemand interieurfoto's met ingeklapt scherm?
                      Last edited by ; 06/12/2010, 17:43.

Comment

• vb van de A8 D4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                          mijn standpunt is uiteraard funktie van het feit dat ik best zou kunnen leven zonder MMI : ik gebruik mijn GPS vrij weinig en mijn telefoon even zeldzaam; dus is voor mij een uitklapbaar scherm een plus, ik hoef deze niet te zien ... tenzij meestal voor de bediening van de radio die ik ook anders kan bedienen
                          esthetisch gezien verknalt het scherm elk dashbord : niets is voor mij mooier dan een paar ronde tellers met analogische wijzers.. nostalgisch nee ?
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Veel sportiever en eleganter van lijn dan dan de C6, I like. Toch opmerkelijk dat kleine veranderingen in proportie daarvoor kunnen zorgen!
                            Dat vind ik dus ook. De verschillen zijn subtiel, maar de wagen is er wel veel knapper door geworden.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              Das dus de vorige A6 gemorpht met de A4
                              It's morphin time!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                vb van de A8 D4

Echt stukken mooier wanner dat scherm niet te zien is

Comment

• In een woord; WAAAAUW!!!
                                  Voor diegene die zeggen dat de wagen maar amper verandert is; een perfecte wagen kun je amper nog perfecter maken, het zit hem in een paar details, en deze nieuwe A6 levert het bewijs ervan.
                                  Smaken verschillen natuurlijk, maar zeggen dat deze wagen lelijk is, is ronduit belachelijk.
                                  Pure jaloezie noem ik dat.
                                  De 5 serie is een prachtige wagen, maar niks voor mij. Deze A6 is een lust voor het oog, en qua rijplezier zal hij zeker niet moeten onderdoen tov de 5 serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marverick29 Bekijk Berichten
                                    In een woord; WAAAAUW!!!
                                    Voor diegene die zeggen dat de wagen maar amper verandert is; een perfecte wagen kun je amper nog perfecter maken, het zit hem in een paar details, en deze nieuwe A6 levert het bewijs ervan.
                                    Smaken verschillen natuurlijk, maar zeggen dat deze wagen lelijk is, is ronduit belachelijk.
                                    De 5 serie is een prachtige wagen, maar niks voor mij. Deze A6 is een lust voor het oog, en qua rijplezier zal hij zeker niet moeten onderdoen tov de 5 serie.
                                    Volledig mee eens. Alleen die laatste bewering dat moet eerst proefondervindelijk vastgesteld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marverick29 Bekijk Berichten
                                      In een woord; WAAAAUW!!!
                                      Je laatste zin verklapt inderdaad een vooroordeel in het voordeel van Audi. Je eerste zinnen deden dit ook wel vermoeden

Een perfecte auto kan men niet perfecter maken? Twee bedenkingen:

1. Ik heb dat nog niet gezien, een perfecte auto.
                                      2. Waarom dan überhaupt een nieuw model uitbrengen.

Misschien kon men de oude A6 tot het einde der tijden verkopen als de wagen van de perfectie. De vorige modellen/facelifts deden eigenlijk al vermoeden dat Audi het model liever niet veranderde, dus waarom niet? Dan is het nog wachten tot BMW, Mercedes, Volvo en al de andere merken ook een perfecte wagen maken en kunnen we de nieuwe modellen voorgoed afschaffen en daarmee dit forum ook, vermits alles rap gezegd zal zijn.

O ja, en het is: "veranderd"

Omdat deze voor mij toch storende fout nogal vaak gemaakt wordt, hier is het regeltje, het is eenvoudig:
                                      Ik veranderde => de auto is veranderd
                                      Ik bracht => de postbode heeft de post gebracht
                                      Ik leverde => de leverancier heeft geleverd
                                      Ik pootte => men heeft een paal voor mijn huis gepoot
                                      Last edited by ; 08/12/2010, 12:09.

Comment

• Amai, ik krijg hier een lesje nederlands haha, bedankt hiervoor.
                                        Is dit dan zo storend?
                                        Je moet nogal gefrustreerd zijn denk ik, maar allez, het is u vergeven, juist is juist. :-)

Voor diegene die zeggen dat de wagen maar amper veranderd is;.......................

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                                          Je laatste zin verklapt inderdaad een vooroordeel in het voordeel van Audi. Je eerste zinnen deden dit ook wel vermoeden

Een perfecte auto kan men niet perfecter maken? Twee bedenkingen:

1. Ik heb dat nog niet gezien, een perfecte auto.
                                          2. Waarom dan überhaupt een nieuw model uitbrengen.

Misschien kon men de oude A6 tot het einde der tijden verkopen als de wagen van de perfectie. De vorige modellen/facelifts deden eigenlijk al vermoeden dat Audi het model liever niet veranderde, dus waarom niet? Dan is het nog wachten tot BMW, Mercedes, Volvo en al de andere merken ook een perfecte wagen maken en kunnen we de nieuwe modellen voorgoed afschaffen en daarmee dit forum ook, vermits alles rap gezegd zal zijn.

O ja, en het is: "veranderd"

Omdat deze voor mij toch storende fout nogal vaak gemaakt wordt, hier is het regeltje, het is eenvoudig:
                                          Ik veranderde => de auto is veranderd
                                          Ik bracht => de postbode heeft de post gebracht
                                          Ik leverde => de leverancier heeft geleverd
                                          Ik pootte => men heeft een paal voor mijn huis gepoot
                                          Perfectie bestaat niet. Dat is juist. Maar ik wil toch even advocaat spelen:

- De reden waarom er een nieuw model moet komen is om onderhuidse verbeteringen te kunnen aanbrengen. Op vlak van comfort, technologie, rijeigenschappen etc.

- Dat de nieuwe A6 optisch weinig verschilt van zijn voorganger bewijst nog maar eens hoe tijdloos de Audi modellen zijn. Het is zoals een 911. Het basisontwerp gaat al tientallen jaren mee. Telkens er een nieuw model komt is het een voorzichtig bijschaven en het subtiel aanbrengen van nieuwe stijlkenmerken en technieken zonder dat de essentie wordt aangetast. Het Audi design is een verademing in een wereld van modegrillen en opdringerig design dat na 6 maand weer verouderd is en moet vervangen worden door nog grilliger en opdringeriger.

- Dat de verschillende Audi modellen fel op mekaar gelijken is een opmerking die we ondertussen al wel kennen hoor. Die deur is al 999999 keer ingetrapt. Erger vind ik de opmerkingen als "ik zie het verschil met een A4 niet". Dit kan op een ernstige oogaandoening wijzen of een algemene desinteresse in auto's.

Comment

Working...
                                          X