Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Zenuwachtig voor september volgend jaar? Tijdens de zomer effe snel die downtuned 3 liter koppelen aan een reeds bestaande aandrijving, no stress.
    Clissen hier?

Zou tof zijn voor de toekomstige kopers maar dan zouden ze het downsized-model wel mogen uitrusten/toepassen met/op Quattro = / =verkoop van warme broodjes...
    Last edited by Metaxa; 16/12/2010, 13:37.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      pricing:

Nederlandse prijzen. Wat zegt dit over onze prijzen, moeten wij bij de prijs zonder BTW en BPM 21% bijtellen ?
      Last edited by charlesvdw; 15/12/2010, 22:19. Reden: typfout
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
        Nederlandse prijzen. Wat zegt dit over onze prijzen, moeten wij bij de prijs zonder BTW en BPM 21% bijtellen ?
        Netto prijs zal hier misschien iets lager liggen, maar verwaarloosbaar (althans vroeger toch) + 21% btw bijtellen.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Netto prijs zal hier misschien iets lager liggen, maar verwaarloosbaar (althans vroeger toch) + 21% btw bijtellen.
          id, bpm is niet van toepassing in BE.

Géén salonvoorwaarden op nieuwe A6 natuurlijk ...

Comment

id, bpm is niet van toepassing in BE.

Géén salonvoorwaarden op nieuwe A6 natuurlijk ...
            Even geduld en die saloncondities komen er wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
              Even geduld en die saloncondities komen er wel.
              ik denk niet dat er salonconditites zijn op de nieuwe A6...
              Ook voor de nieuwe bmw5 zijn er géén

Comment

ik denk niet dat er salonconditites zijn op de nieuwe A6...
                Ook voor de nieuwe bmw5 zijn er géén
                Ik bedoel over een jaar of 2 wel.

Comment

pricing:

Ik vind het wel zeer kwalijk dat er bij Audi steeds minder keus is met betrekking tot handgeschakelde bakken, zelfs in de A1.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Ik vind het wel zeer kwalijk dat er bij Audi steeds minder keus is met betrekking tot handgeschakelde bakken, zelfs in de A1.
                    is gewoon verschrikkelijk.

Bij Mercedes en Jaguar heeft de handbak al langer afgedaan. Bij Citroen kan je hem ook niet krijgen met een zescilinder diesel. Over het laatst aan Nls gevraagt of er een een Volvo V70 T6 manueel te verkrijgen was (nog steeds zoeken naar de snelle wagen waar ik een klik mee krijg nadat die bedrieglijke Nederlander mij dacht te bedriegen met zijn prijs voor die Rover) en het antwoord was.....NEEN. Volvo valt dus ook af in deze klasse. De D5 AWD in de S60 wat voor mij ook een aansprekende combi zou zijn is ook enkel met een slome geartronic te verkrijgen.....En dan Audi die zo een schitterende schakelende handbakken (1.8TFSI in A5 is echt één met de schakelbak) heeft is ook al overstag aan het gaan. Blijft er binnenkort enkel nog BMW over?

Er moet toch een benzine A6 met schakelbak komen hé
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                      (...)En dan Audi die zo een schitterende schakelende handbakken (1.8TFSI in A5 is echt één met de schakelbak) heeft is ook al overstag aan het gaan. (...)
                      Euh, sorry maar in mijn A4 1.8 TFSI vind ik de handbak juist een van de minpunten. Komende van BMW schakelt die Audi handbak echt als een hark. Moest ik opnieuw kunnen kiezen ik zou een automaat nemen.

Comment

Bij Mercedes en Jaguar heeft de handbak al langer afgedaan. Bij Citroen kan je hem ook niet krijgen met een zescilinder diesel. Over het laatst aan Nls gevraagt of er een een Volvo V70 T6 manueel te verkrijgen was (nog steeds zoeken naar de snelle wagen waar ik een klik mee krijg nadat die bedrieglijke Nederlander mij dacht te bedriegen met zijn prijs voor die Rover) en het antwoord was.....NEEN. Volvo valt dus ook af in deze klasse. De D5 AWD in de S60 wat voor mij ook een aansprekende combi zou zijn is ook enkel met een slome geartronic te verkrijgen.....En dan Audi die zo een schitterende schakelende handbakken (1.8TFSI in A5 is echt één met de schakelbak) heeft is ook al overstag aan het gaan. Blijft er binnenkort enkel nog BMW over?

Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                        Euh, sorry maar in mijn A4 1.8 TFSI vind ik de handbak juist een van de minpunten. Komende van BMW schakelt die Audi handbak echt als een hark. Moest ik opnieuw kunnen kiezen ik zou een automaat nemen.
                        Euhhhh, automaten aan de macht...!!!

Comment

Ik vermoed dat er wel nog een 2.0 T of een 1.8T zal komen met manuele bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                            vind het nochtans een aangename handbak maar idd de Getrag bakken die BMW en ook de Rover 75 (weliswaar zonder rechtstreekse bedienig ivm FWD) zijn idd wel erg aangenaam mechanisch
                            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• A6 is te configureren op audi.be

prijzen zijn nog ok, maar automaat enekel vanaf 3.0tdi

Comment

• Ik kom bruto uit op € 80.373,- voor een 3.0 tdi Quattro die rijkelijk uitgerust is. Na korting zal dit ca. €75.000,- zijn. Dit is ca. €5.000,- minder dan een vergelijkbare A7.
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Ik kom bruto uit op € 80.373,- voor een 3.0 tdi Quattro die rijkelijk uitgerust is. Na korting zal dit ca. €75.000,- zijn. Dit is ca. €5.000,- minder dan een vergelijkbare A7.
                                  dan liever een A7...

Héél jammer is dat de 2.0tdi niet leverbaar is met automaat...
                                  Toch kan de achterkant mij niet bekoren ... het wordt een A5 sportback voor mij!

Comment

• een A6 die kan oplopen tot 80000 €, een A6 :o

nu ja, bij BMW en Mercedes doen ze al niet slechter (5 en E)

Het gaat hier om een A6 hé mensen, dan mag dat nog full option, we spreken hier wel nog over 3,2 miljoen oude belgische frankskes

Comment

• Met de essentiele uitrusting op een 2.0TDI komt ie neer op ongeveer 51000 Euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                        Het gaat hier om een A6 hé mensen, dan mag dat nog full option, we spreken hier wel nog over 3,2 miljoen oude belgische frankskes
                                        Zoals bouwgronden, huizen en een simpel brood het laatste decennia heel wat duurder geworden zijn. De VW Beetle van m'n moeder kostte 80.000 Bfr. nieuwprijs. We gaan maw nog afzien!
                                        Maar ik kan u geen ongelijk geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                                          Met de essentiele uitrusting op een 2.0TDI komt ie neer op ongeveer 51000 Euro.
                                          voor 51000 zou er toch wel iets meer mogen opstaan dan het meest essentiële, maar ja, wie ben ik.

Comment

Working...
                                          X