Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
    Prachtige wagen. Denk dat er velen hun mening nog veranderen bij het zien van het model irl
    Ik denk niet dat er velen zijn die het een lelijke wagen vinden.
    Het is een mooie auto maar hij is zo weinig vernieuwend tov zijn voorganger en, hoewel voor een liefhebber niet onmogelijk, moeilijk te onderscheiden van de andere Audi-modellen.
    Persoonlijk vind ik het in de juiste configuratie een erg mooie wagen maar vaak is hij erg saai te noemen.

Comment

• 'k Vind de sedan toch ook niet zo bijzonder. De nieuwe 5 of E heeft pakken meer uitstraling imho.
      Maar waarschijnlijk acen ze het wel weer met de avant .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
        smg is ook heel iets anders dan dsg, volgende keer dkg nemen, maar dat was er toen nog niet zeker.
        Dit is enkel beschikbaar op een M3 versie volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          Smaak heb je of heb je niet natuurlijk
          Hola, ik vind hem knapper dan mijn pa zijn E92.
          Maar ik ben zo een A5 wel beu gezien .
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

Zeer knap. Ik verheug mij op maandag om 'm irl te kunnen zien.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
              Dit is enkel beschikbaar op een M3 versie volgens mij.
              Idd, en op de 335i.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat interieur is wel de moeite met dat sportstuur, knappe zetels ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Ik denk niet dat er velen zijn die het een lelijke wagen vinden.
                  Het is een mooie auto maar hij is zo weinig vernieuwend tov zijn voorganger
                  en, hoewel voor een liefhebber niet onmogelijk, moeilijk te onderscheiden van de andere Audi-modellen.
                  Persoonlijk vind ik het in de juiste configuratie een erg mooie wagen maar vaak is hij erg saai te noemen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                  'k Vind de sedan toch ook niet zo bijzonder. De nieuwe 5 of E heeft pakken meer uitstraling imho.
                  Zo is dat, je kan dit moeilijk een lelijke wagen noemen hé Maar wens echt niet meer rond te rijden in een derde generatie A6 die haast gelijke lijnen heeft als mijn eerste van 5 jaar terug. Zeer, zeer jammer en een gemiste kans om vernieuwend te zijn. Als je van plan bent om eindelijk een eerste A6 te kopen = DOEN!!! maar probeer dan toch voor het (voorlopige)? topmodel te gaan.

Vind ook dat de 5-berline nu meer uitstraling heeft dan zijn voorganger. Als ze op het einde van het jaar bij Audi met de Avant op de proppen komen zullen ze toch ook extreem hun best moeten doen om de F11 op esthetisch zicht te evenaren laat staan te verbeteren maar Audi kant dat en hebben dat in het verleden al laten tonen natuurlijk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                    En kostte volgens het nieuws zo'n 100 000 € .
                    ik dacht rond de € 90.000 euro er stond ook een A8 L 3.0 TDI , die koste € 100.000

Comment

• De A6 die er staat kost €100.500 en een sjiek. En heeft me volledig overtuigd, heel mooie sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                        'k Vind de sedan toch ook niet zo bijzonder. De nieuwe 5 of E heeft pakken meer uitstraling imho.
                        Vind ik niet, al is de kloof wel gedicht. Vroeger zou ik zonder twijfel voor de A6 gaan (ook in sedan), nu weet ik het niet. Zeker een A6 boven een E, maar de 5 vind ik ook heel mooi.

Comment

• Ik vind hem wel mooi, maar bij mij is het rijtje A7 - BMW 5 - A6. Jammer dat hij zo klassiek is en Audi het niet aandurft om, net als BMW een paar generaties terug of Jaguar met de XF en de XJ, eens een nieuw pad in te slaan.Mijn smaak ik echter niet het enige criterium, en dus zal het toch de A6 worden.

Op het salon zelf bijna nog van idee veranderd: ik heb al een offerte voor de A6 op zak, wil voor het eind van deze week bestellen, haat het autosalon maar werd er door mijn dealer naartoe gestuurd, en dan krijg ik na veel te lang aanschuiven te horen dat ik de binnenkant en de koffer van de A6 vandaag niet meer te zien kan krijgen Toen ze het merkten dat hun antwoord me lichtjes irriteerde, kreeg ik te horen 'ok dan, maar niet langer dan 5 minuten'. Dan heb ik me toch eens laten gaan en gevraagd of ze het normaal vonden dat ik op 5 minuutjes maar moest beslissen om een auto van x0.000 Euro al dan niet te nemen. Ik voelde me echt welkom in de wereld van de 'premium' merken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
                            Op het salon zelf bijna nog van idee veranderd: ik heb al een offerte voor de A6 op zak, wil voor het eind van deze week bestellen, haat het autosalon maar werd er door mijn dealer naartoe gestuurd, en dan krijg ik na veel te lang aanschuiven te horen dat ik de binnenkant en de koffer van de A6 vandaag niet meer te zien kan krijgen Toen ze het merkten dat hun antwoord me lichtjes irriteerde, kreeg ik te horen 'ok dan, maar niet langer dan 5 minuten'. Dan heb ik me toch eens laten gaan en gevraagd of ze het normaal vonden dat ik op 5 minuutjes maar moest beslissen om een auto van x0.000 Euro al dan niet te nemen. Ik voelde me echt welkom in de wereld van de 'premium' merken!
                            Ah, die mensen kunnen er waarschijnlijk niet veel aan doen. De A6 staat daar in première en het loopt er vol van de mensen die het autosalon als een daguitstap zien. De helft die de A6 staat te betasten overweegt hem niet eens...

Comment

De A6 die er staat kost €100.500 en een sjiek. En heeft me volledig overtuigd, heel mooie sedan.
                              100k voor een A6 blijft voor mij toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                                Ah, die mensen kunnen er waarschijnlijk niet veel aan doen. De A6 staat daar in première en het loopt er vol van de mensen die het autosalon als een daguitstap zien. De helft die de A6 staat te betasten overweegt hem niet eens...
                                De helft ?
                                Zeg maar 9/10

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                  Zoals bouwgronden, huizen en een simpel brood het laatste decennia heel wat duurder geworden zijn. De VW Beetle van m'n moeder kostte 80.000 Bfr. nieuwprijs. We gaan maw nog afzien!
                                  Maar ik kan u geen ongelijk geven.
                                  Je bedoelt toch 800.000,- bef hoop ik ?

Een Beetle is het huidige model he. Een Kever 't oude !

Comment

• uitlaat

Hier een moeilijke vraag: weet iemand of de 2.0TDI ook een uitlaat rechts en links zal hebben zoals met het vorige model?

Comment

• Geen idee, maar hopelijk niet.

Comment

Geen idee, maar hopelijk niet.
                                        Waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                          Waarom?
                                          Die horen enkel thuis op potente motoren

Comment

Working...
                                          X