Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
    Die horen enkel thuis op potente motoren
    en den uwen is potent? :-)
    Last edited by ; 16/01/2011, 19:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
      Waarom?
      Omdat ik dat idd eerder voor potente wagens vind.

Comment

• Nieuwe A6 op het salon is
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Europese première op de Brussels Motor Show:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.autofans.be]
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• in de metro ? stond dat de nieuwe A6 zou starten vanaf een kleine 53000 €

dat is er persoonlijk voor mij toch allemaal serieus over aan het gaan, om nog maar te zwijgen van 100000 €.
                Vraag mij af of velen hier wel beseffen over hoeveel geld het hier gaat of staat bij iedereen hier mama en papa met de portefeuille klaar.

Ik kan mij niet voorstellen dat iedereen jobs heeft die zo'n auto kunnen veroorloven. Als ze nu al doorsnee familiewagens astronomische prijzen gaan toedichten, dan zijn we goed af.

En dit betoog geldt evengoed voor de 5 en E klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                  in de metro ? stond dat de nieuwe A6 zou starten vanaf een kleine 53000 €

dat is er persoonlijk voor mij toch allemaal serieus over aan het gaan, om nog maar te zwijgen van 100000 €.
                  Vraag mij af of velen hier wel beseffen over hoeveel geld het hier gaat of staat bij iedereen hier mama en papa met de portefeuille klaar.

Ik kan mij niet voorstellen dat iedereen jobs heeft die zo'n auto kunnen veroorloven. Als ze nu al doorsnee familiewagens astronomische prijzen gaan toedichten, dan zijn we goed af.

En dit betoog geldt evengoed voor de 5 en E klasse.
                  Nja, de Metro...

Hij begint rond de 38000 Euro.

Comment

• 38000 € als startprijs is ook al stevig en voor hem een beetje aan te kleden zal er net zoals bij zijn andere Duitse collega's zwaar mogen afgedokt worden. Dus zal uiteindelijk voor een doorsnee A6 niet ver van de 50000 € af zitten, vrees ik.

Comment

38000 € als startprijs is ook al stevig en voor hem een beetje aan te kleden zal er net zoals bij zijn andere Duitse collega's zwaar mogen afgedokt worden. Dus zal uiteindelijk voor een doorsnee A6 niet ver van de 50000 € af zitten, vrees ik.
                      Die van mijn ouders kostte 5 jaar geleden 37k. Daar is niets van opties op genomen, enkel de gratis packs van op het salon zaten erop. En ik heb nog geen enkele keer het gevoel gehad dat er iets ontbreekt aan die auto.

't Gaat er allemaal om hoe hoog je eisen zijn. Wil je de meest fancy GPS, leer, dikke velgen, een sportpakket, ... , dan kom je idd al snel boven de 50k. Maar dat is dan toch geen doorsnee A6 meer...
                      Een Golf krijg je op die manier trouwens ook tegen de 40k.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                        Die van mijn ouders kostte 5 jaar geleden 37k. Daar is niets van opties op genomen, enkel de gratis packs van op het salon zaten erop. En ik heb nog geen enkele keer het gevoel gehad dat er iets ontbreekt aan die auto.

't Gaat er allemaal om hoe hoog je eisen zijn. Wil je de meest fancy GPS, leer, dikke velgen, een sportpakket, ... , dan kom je idd al snel boven de 50k. Maar dat is dan toch geen doorsnee A6 meer...
                        Een Golf krijg je op die manier trouwens ook tegen de 40k.
                        yep, weet het, ben verwend. Ben dan ook gewend van de meest "banale" dingen er altijd op te hebben bij niet-Duitse merken en dan ga je natuurlijk vergelijken hé.

zo: eens even gaan kijken

de lichtste A6 moteur
                        metaalkleurke
                        Milano leder zwart sport
                        d/n binnenspiegel
                        buitenspiegel pack 1
                        Koplampen Xenon +
                        Lichtmodule 1
                        pack business +
                        trekhaak voorbereiding

47629 €

en sorry, maar ik vind echt niet dat ik zo gek heb gedaan naar opties toe, dan heb je nog redelijk basic zaken (bv. niet het fancy GPS systeem, boordcomputerke in monochroom). Je kan misschien nog voor een 2000 € laten vallen als je dat wil.

Comment

Als ze nu al doorsnee familiewagens astronomische prijzen gaan toedichten (...)

Duidelijk verschil van perceptie, 't is m.i. geen doorsnee familiewagen. Een BMW 5/ Mercedes E, zijn luxewagens met een voelbare meerwaarde (ook buiten de portemonnee) tov van doorsnee familiewagens. Al van zolang mijn geheugen teruggaat, kan alleen de goed boerende zelfstandige, huisdokter, ... dat betalen. Tuurlijk kan je 'em relatief betaalbaar houden door de optielijst te negeren, maar dat is ook niks nieuws.

EDIT: ondertussen ook eens gereden met een quasi full option 535d (die niet naar rechts trok, Wannes). Ik vind dat meer een 7 serie geworden, daar was niks "gewoon" aan.
                          Last edited by ; 17/01/2011, 12:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

Duidelijk verschil van perceptie, 't is m.i. geen doorsnee familiewagen. Een BMW 5/ Mercedes E, zijn luxewagens met een voelbare meerwaarde (ook buiten de portemonnee) tov van doorsnee familiewagens. Al van zolang mijn geheugen teruggaat, kan alleen de goed boerende zelfstandige, huisdokter, ... dat betalen. Tuurlijk kan je 'em relatief betaalbaar houden door de optielijst te negeren, maar dat is ook niks nieuws.

EDIT: ondertussen ook eens gereden met een quasi full option 535d (die niet naar rechts trok, Wannes). Ik vind dat meer een 7 serie geworden, daar was niks "gewoon" aan.
                            voelbare meerwaarde

ben opgegroeid in Mercedessen en aanverwanten, dus sorry, maar ik kom echt niet klaar van Duitse wagens hoor. En die categorie van mensen, ja, dat was vroeger. Ik heb vroeger nooit zoveel Mercedessen, BMW's en Audi's zien rondrijden als nu, allemaal zelfstandigen zekers

Comment

voelbare meerwaarde
                              OK, wat is dan het probleem? Niemand verplicht u nen A6 te kopen...

Comment

voelbare meerwaarde

ben opgegroeid in Mercedessen en aanverwanten, dus sorry, maar ik kom echt niet klaar van Duitse wagens hoor. En die categorie van mensen, ja, dat was vroeger. Ik heb vroeger nooit zoveel Mercedessen, BMW's en Audi's zien rondrijden als nu, allemaal zelfstandigen zekers
                                neen, gewoon teveel mensen die zich tegenwoordig een wagen aanschaffen die ze eigenlijk niet kunnen betalen (en zich dan in de schulden werken omdat hun TV en zo ook op afbetaling is gekocht). onlangs in de krant: nooit eerder zaten zoveel mensen met afbetalingsproblemen als in 2010

+

een record aan leasingwagens op de baan: voor een bedrijf is het veel interessanter om een dure leasingwagn te geven dan het equivalent in loonsopslag (waarvan de helft automatisch naar vadertje staat terugkeert)

Comment

voelbare meerwaarde

Dat zijn allemaal 2e handswagens tegenwoordig Kidcool, in slechtste geval om gezien te kunnen worden met dit soort wagens...
                                  Uiteindelijk, iedereen doet met zijn/haar geld wat'm wilt hé. Ik snap uw gedachtenkronkel wel hoor... een wagen van 35k en meer, nieuw kunnen aanschaffen is niet voor iedereen weggelegd, allez, dat is niet "doorsnee" denk ik ook zo. Maar voor velen is het een soort... "symbool" he.. "zie eens met wat ik kan rijden", over de boterhammen met kwata choco wordt dan niet gesproken. Of het is een droom om ooit zo een car te kopen, men spaart zich onnozel etc etc Enfin, dat maakt eigenlijk niet uit, dat zijn keuzes die je maakt, nietwaar?
                                  En over die dokters, advocaten, zelfstandigen die goed boeren... jongens, again, dat is een keuze. Met 38 uurkes/week werken lukt dat niet, tenzij uw familienaam Onassis luidt. Als je er dan 80u of meer per week werkt, dan zijn er meerl centen, weinig tijd om het op te doen, dus, en ipv het aan de belastingen te geven = een vette bak. Niet meer dan logisch denk ik zo? Uitzonderingen zijn er altijd en overal, maar het komt meestal niet uit de lucht gevallen hoor (maar dat is een andere discussie ;-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
                                    neen, gewoon teveel mensen die zich tegenwoordig een wagen aanschaffen die ze eigenlijk niet kunnen betalen (en zich dan in de schulden werken omdat hun TV en zo ook op afbetaling is gekocht). onlangs in de krant: nooit eerder zaten zoveel mensen met afbetalingsproblemen als in 2010

+

een record aan leasingwagens op de baan: voor een bedrijf is het veel interessanter om een dure leasingwagn te geven dan het equivalent in loonsopslag (waarvan de helft automatisch naar vadertje staat terugkeert)
                                    +1

nu, met de huidige nieuwprijzen beginnen veel het toch moeilijk te krijgen om het nog allemaal in de budgetten te krijgen en de restwaarden helpen ook niet veel meer. Denk maar niet dat je na 4 jaar nog 50000 € krijgt van een A6 van 100000 € .

@clicquot: jaren van verstand zijn ondertussen al gekomen en van mijne auto op de inrit kan ik niet eten. En wat mijn buren denken, duh ... . En als de 2de handsmarkt zou floreren , dan zouden die eigenlijk allemaal duurder moeten worden, en we zien het omgekeerde, die prijzen zijn de afgelopen jaren verwaterd (allé, voor de opkoper toch)

Nu ja, bij de huizenprijzen is het eigenlijk gelijklopend, tegenwoordig wordt er ook vlotjes +300k € uitgegeven aan een huis door de "werkmens" .

Misschien tijd voor iederen: back to reality

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                                      En over die dokters, advocaten, zelfstandigen die goed boeren... jongens, again, dat is een keuze. Met 38 uurkes/week werken lukt dat niet, tenzij uw familienaam Onassis luidt. Als je er dan 80u of meer per week werkt, dan zijn er meerl centen, weinig tijd om het op te doen, dus, en ipv het aan de belastingen te geven = een vette bak. Niet meer dan logisch denk ik zo? Uitzonderingen zijn er altijd en overal, maar het komt meestal niet uit de lucht gevallen hoor (maar dat is een andere discussie ;-))
                                      klopt,

moet het niet aan belastingen geven, maar ook niet aan vette bak: heb 4 vrouwen onder mijn dak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        OK, wat is dan het probleem? Niemand verplicht u nen A6 te kopen...
                                        idd,

als ik dan toch gek zou doen, zou ik eerder opteren voor iets als het volgende

en hetgeen ik uitspaar tov originele nieuwprijs, had ik zelfs nen A6

Comment

klopt,

moet het niet aan belastingen geven, maar ook niet aan vette bak: heb 4 vrouwen onder mijn dak
                                          er zijn er die én een vette bak én meer dan 4 vrouwen hebben....

Comment

Working...
                                          X