Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
    er zijn er die én een vette bak én meer dan 4 vrouwen hebben....

ook juist,

maar dien vette bak is dan ne gepimpte T5 ofzo

Comment

• Vandaag deze A6 kunnen aanschouwen op het autosalon. Ook eens even kunnen plaatsnemen in deze wagen. Hoewel 'm op de foto's zeer veel gelijkenissen vertoont met de vorige A6, is deze irl toch wel serieus anders en vooral opgewaardeerd. Wat een prachtig machien. Ik vind 'm 10x knapper dan de A7, die ook nu weer tegenviel met z'n lelijke hangkont. Het interieur is bijna een exacte copie van de A7, en dat is zeer geslaagd qua vormgeving. De A6 voelt aan het stuur veel sportiever aan dan z'n voorganger.
      Onder deze A6 lagen dikke 20" wielen die de wagen wel echt 'af' maakten. De wagen zal wel minder indruk gaan maken als 'm in het verkeer zal opduiken met hoofdzakelijk de standaard 17" wielen. Bij z'n rechtstreekse concurrenten, de 5 en de E, is dat trouwens niet anders.
      Moest ik vandaag een wagen in deze klasse willen kopen, ik zou sterk twijfelen tussen deze A6 en de 5.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Vandaag deze A6 kunnen aanschouwen op het autosalon. Ook eens even kunnen plaatsnemen in deze wagen. Hoewel 'm op de foto's zeer veel gelijkenissen vertoont met de vorige A6, is deze irl toch wel serieus anders en vooral opgewaardeerd. Wat een prachtig machien. Ik vind 'm 10x knapper dan de A7, die ook nu weer tegenviel met z'n lelijke hangkont. Het interieur is bijna een exacte copie van de A7, en dat is zeer geslaagd qua vormgeving. De A6 voelt aan het stuur veel sportiever aan dan z'n voorganger.
        Onder deze A6 lagen dikke 20" wielen die de wagen wel echt 'af' maakten. De wagen zal wel minder indruk gaan maken als 'm in het verkeer zal opduiken met hoofdzakelijk de standaard 17" wielen. Bij z'n rechtstreekse concurrenten, de 5 en de E, is dat trouwens niet anders.
        Moest ik vandaag een wagen in deze klasse willen kopen, ik zou sterk twijfelen tussen deze A6 en de 5.
        Neem jij nu de A6, zal ik de 5 kopen en binnen twee jaar zullen we eens wisselen, deal...
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De eerste vergelijkingstest:

Bron: www.autobild.de
          freude am fahren

Comment

• Bron: www.autobild.de
            freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

freude am fahren

Comment

• Diene A6 is gewoonweg af!!!

Comment

• Hoe meer foto's ik zie, hoe knapper ik hem vind ..

Comment

• Gisteren de A6 kunnen aanschouwen op het salon, prachtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                        De eerste vergelijkingstest:

Bron: www.autobild.de
                        Ziet er fors uit, het enige wat me stoort zijn de achterlichten.
                        Ik vind ze iets te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                          Ziet er fors uit, het enige wat me stoort zijn de achterlichten.
                          Ik vind ze iets te groot.
                          Inderdaad, ik kan maar die poep niet gewoon komen!!

Is die in het echt niet beter?

Comment

• Irl is het beter dan op foto.

Comment

• Mooi maar naar 't schijnt zou de A6 van op't salon meer dan 100.000 euro kosten en dat voor een 3l diesel

is er toch ver over.
                              Ik weet niet wat audi de laatste tijd bezielt maar al hun wagens zijn echt wel way over priced tov concurrentie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                (...)Ik weet niet wat audi de laatste tijd bezielt maar al hun wagens zijn echt wel way over priced tov concurrentie
                                Dat is aan de markt om dat uit te maken.

Comment

Mooi maar naar 't schijnt zou de A6 van op't salon meer dan 100.000 euro kosten en dat voor een 3l diesel

is er toch ver over.
                                  Ik weet niet wat audi de laatste tijd bezielt maar al hun wagens zijn echt wel way over priced tov concurrentie
                                  Ja die kost 100k, maar de prijs van 1 uitrusting is toch allesbehalve representatief?
                                  Ik heb net een A1 1.6TDI samengesteld en komt neer op 42k. Dat wil toch niet zeggen dat alle A1s zoveel gaan kosten...

Comment

Mooi maar naar 't schijnt zou de A6 van op't salon meer dan 100.000 euro kosten en dat voor een 3l diesel

is er toch ver over.
                                    100.000 euro inderdaad maar 't is geen 3l diesel, 'tis 3l TFSI zelfde motor als S4 maar
                                    iets minder pk nml 300 i.p.v 333 pk in de S4

Comment

is er toch ver over.
                                      Je moet dan ook eens in detail naar de uitrusting kijken zoals hij daar stond

Op die manier kan ik een 5 of E ook aankleden en zonder probleem aftikken op 100k.

Comment

is er toch ver over.
                                        't Is inderdaad een 3.0 TFSI Quattro S tronic en de basisprijs voor deze wagen is 53.500 EUR.
                                        Er zitten een pak opties op.....

Bij de andere (BMW en Mercedes) is het hetzelfde liedje hoor. Eens je aan de opties begint kan je de prijs verdubbelen. Zo heeft een nieuwe BMW 530 d een gelijkaardige basisprijs (52.000 euro), vink je alle opties aan dan kom je boven de 100.000 euro uit. En dan speken we nog niet van BMW Individual uitrustingen en 20" velgen.

Comment

De nieuwe A6 2.0 TDI kost 37.400 euro. Dat is toch zeer concurrentieel t.o.v. van een nieuwe BMW 520d (40.600 euro)?

Comment

Working...
                                          X