Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Het is dat mistlampen zoooveel helpen als het mistig is, ik vind het vooral patslampen en in het geval van de A6 (en nog enkelen) mooier zonder.
    Neen, zoveel helpt het niet voor het eigen zicht, maar ik vind het mooier staan als er plaats voor voorzien is.

Wat is patserig? Alles wat meer is dan een Lada?

Het aankleden van een wagen zoals velgen metaalkleur, chroom,... horen nu eenmaal bij het mooi vinden van een wagen in zijn geheel.
    Last edited by ; 01/02/2011, 14:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Het kon wat meer tactvol zijn op mijn posts. Ik ben hier ook maar om mijn mening en smaak te geven zoals vele in deze algemene Audi A6 topic ipv mijn mening/smaak "belachelijk" te vinden.

Moest je diene wagen gekocht hebben, dan zou ik mijn gedacht meer voor mezelf houden of het voorzichtiger aanbrengen.
      Kom, zand erover.

Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
      Het GT5 topic? Wel ja GT5 is ontwikkeld voor de PS console, niet?
      Wel ja, je vroeg je af of de PS3 console iets had geleerd van Forza op vlak van realistisch rijden. En ik zei gewoon dat dat niets met de PS3 console an sich te maken had, wel met de ontwikkelaars van het spel. Wat gewoon correct is.

Soit, ook hier, zand erover

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
        Op de foto van de BMW waren het inderdaad mistlampen, maar bij de witte Audi van op het salon dacht ik toch dat het de frontsensoren van de adaptive cruise control waren

Dan spendeert een mens eens een slordige 2000 Euro extra voor een gadget en dan herkent het oog van de kenner onmiddellijk de 'mistlampen'
        Dat klopt!!

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
        Zit die module van de adaptive cc niet in de Audi-ringen vooraan verwerkt? Bij de A8 is dat het geval dacht ik.
        Ben niet zeker maar waarschijnlijk enkel in combi met Xenons maar niet als het voertuig met de Led/mist-blokken is uitgerust.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
          Bij de nieuwe A6 ook, als je ervoor staat de rechtse ring...
          Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          Ah voila, ik had zo een vermoeden
          Had deze nog niet gelezen, zie hierboven.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Net nog zeer goed nieuws vernomen, de A6 zal zo goed als "van in den beginne" kunnen geleverd worden met 204pk in top uitvoering = QUATTRO + S-TRONIC!!!

Comment

• Vanaf wanneer wordt deze A6 leverbaar?
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Vanaf wanneer wordt deze A6 leverbaar?
                Hier vanaf 3de week van Maart in de showroom.

Heb ondertussen wat kleurtjes kunnen kijken, binnen nogabruin = stukken beter dan het zimt bruin van BMW. De twijfel begint hiet weeral toe te slaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  De twijfel begint hiet weeral toe te slaan...
                  Daar heb ik gelukkig geen last van.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Kom, zand erover.

Wel ja, je vroeg je af of de PS3 console iets had geleerd van Forza op vlak van realistisch rijden. En ik zei gewoon dat dat niets met de PS3 console an sich te maken had, wel met de ontwikkelaars van het spel. Wat gewoon correct is.

Soit, ook hier, zand erover
                    Oké, wat mij betreft ook zand erover!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Dat klopt!!

Ben niet zeker maar waarschijnlijk enkel in combi met Xenons maar niet als het voertuig met de Led/mist-blokken is uitgerust.
                      Dan nog snap ik niet waar die TWEE sensoren voor dienen?
                      Waarom zou je in godsnaam bij Xenon maar één sensor nodig hebben en twee bij LED-koplampen?
                      Heeft het niet eerder iets te maken met een combinatie van distronic enerzijds en nightview of iets dergelijks anderzijds?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                        Dan nog snap ik niet waar die TWEE sensoren voor dienen?
                        Waarom zou je in godsnaam bij Xenon maar één sensor nodig hebben en twee bij LED-koplampen?
                        Heeft het niet eerder iets te maken met een combinatie van distronic enerzijds en nightview of iets dergelijks anderzijds?
                        Weet niet of dit zo is maar wat jij schrijft zou ook kunnen natuurlijk. De verkoper vertelde me gisteren in iedergeval dat er vanonder sensoren in zaten. Ben er dan ook niet verder op in gegaan.

Comment

• Test van de 3.0TFSI
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                            Echt wel een knappe wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                              Die velg staat de A6 totaal niet.

Comment

• In het topsegment kun je niet op je lauweren rusten want dan...
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Autoblog rijtest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                    Eerste Audi met overstuur! Veel leuker filmpje dan die van AW, zij testen ook een voorwielaandrijver met multitronic die je natuurlijk niet moet hebben.

Comment

• Best indrukwekkend dat de A6 met z'n quattro-systeem minder gewicht in de schaal legt dan de E en de 5.

Comment

• Weet iemand welk verschil er zit tussen de 204pk s-tronic en de 245pk s-tronic? Het prijsverschil lijkt me te groot om enkel een dichtgeknepen versie te zijn?

Comment

• FWD - quattro, dacht ik?

Comment

Working...
                                          X