Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Robin_Touareg Bekijk Berichten
    Ah, oei... Maar 6% van € 30.909 (exclusief BTW) is ongeveer € 1.800, daar kan je toch ook al iets mee doen..
    Dat is goed gerekend maar is nu ook niet zoooooo veel é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Dat is goed gerekend maar is nu ook niet zoooooo veel é
      Neen, maar we hebben ong. €2.300 optiebudget, dus samen....
      Met € 4.100 moet Xenon en leder en nog wat prullen toch lukken?

Comment

Neen, maar we hebben ong. €2.300 optiebudget, dus samen....
        Met € 4.100 moet Xenon en leder en nog wat prullen toch lukken?
        €4.100 aan opties op een A6 is peanuts imo
        Leder + xenon is al een 3000tal euro dan nog een metaalkleur (meestal verplicht op een leasing) en je zit aan €4.000
        Spreek je over optiebudget incl. of excl. BTW?
        Last edited by C'Mon; 15/05/2011, 18:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          €4.100 aan opties op een A6 is peanuts imo
          Leder + xenon is al een 3000tal euro dan nog een metaalkleur (meestal verplicht op een leasing) en je zit aan €4.000
          Spreek je over optiebudget incl. of excl. BTW?
          Excusief... Maar meer dan Xenon en Leder en elek. spiegels heb je toch niet nodig? Een GPS is zot duur! maar mij Pa legt zelf €0 bij dus... Eventueel kan er wel nog iets af. Maar ik denk dat hij da niet zal willen.

Comment

Excusief... Maar meer dan Xenon en Leder en elek. spiegels heb je toch niet nodig? Een GPS is zot duur! maar mij Pa legt zelf €0 bij dus... Eventueel kan er wel nog iets af. Maar ik denk dat hij da niet zal willen.
            Dat is voor mij toch een kale auto

Comment

Dat is voor mij toch een kale auto
              Wat ontbreekt er nog buiten een GPS? Dat écht nodig is? Je hebt ook nog overdreven opties, maar dan kom je snel al aan een heel hoog bedrag!

Comment

Wat ontbreekt er nog buiten een GPS? Dat écht nodig is? Je hebt ook nog overdreven opties, maar dan kom je snel al aan een heel hoog bedrag!
                GPS in het eerste geval, automaat, metaalkleur, lichtmetalen velgen, verwarmde zetels, bluetooth (weet niet of dit een optie is), dan nog een paar minder belangrijke dingen zoals automatische koffer, verwarmde achterzetels, airco voor en achter (weet ook niet of dit een optie is), getinte ruiten en eventueel een schuifdakje.

Comment

GPS in het eerste geval, automaat, metaalkleur, lichtmetalen velgen, verwarmde zetels, bluetooth (weet niet of dit een optie is), dan nog een paar minder belangrijke dingen zoals automatische koffer, verwarmde achterzetels, airco voor en achter (weet ook niet of dit een optie is), getinte ruiten en eventueel een schuifdakje.
                  Ja, metaalkleur reken ik niet al een optie (kost wel redelijk veel, maar iedereen heeft dat). Automatische koffer is niet zo duur, kan mijn pa zelf bijleggen... Automaat wil mijn pa niet en verwarmde voor zetels is ook al deftig ze... Je zit 5min. op je zetels en ze zijn warm... Schuifdak is leuk, maar enkel een must als het panoramisch is, een gewoon is leuk om je budget op te krijgen maar....

Comment

Ja, metaalkleur reken ik niet al een optie (kost wel redelijk veel, maar iedereen heeft dat). Automatische koffer is niet zo duur, kan mijn pa zelf bijleggen... Automaat wil mijn pa niet en verwarmde voor zetels is ook al deftig ze... Je zit 5min. op je zetels en ze zijn warm... Schuifdak is leuk, maar enkel een must als het panoramisch is, een gewoon is leuk om je budget op te krijgen maar....
                    Metaalkleur is meestal verplicht door een leasemaatschappij dus reken dat best maar als optie
                    Alle andere opties zijn misschien leuk om je budget op te souperen maar je moet een 3-4tal jaar met een auto rijden en er dan ook zolang op kunnen kijken, die opties die ik opsomde vindt mijn pa belangrijk en hij zou er moeilijk zonder kunnen, zeker zonder automaat, leder, bluetooth en gps.
                    Voor de rest nog een handige optie die mijn pa wil nemen omdat mijn ma altijd zaagt als ze de zetel moet verstellen: elektrisch verstelbare zetels met geheugen.

Comment

Waarom heb je leder nodig ? Da's nu eens iets dat niet veel nut heeft, maar wel geld kost. 'k Heb dan liever stoffen/alcantara sportzetels als ik geld aan 't zitmeubilair wil geven.
                      Ik zou zéker, als je veel in de wagen zit, de cruise control en Bluetooth-uitrusting niet vergeten. Relatief goedkope opties voor 't gemak dat je ervan terugkrijgt, vind ik.

-edit-
                      Pack Business Plus (metaalkleur, alarm, cruise control, APS V/A, MMI+ (Bluetooth en MP3) met Audi Soundsysteem, eenvoudige GPS) à € 3250 + Xenon+ à € 1165, dat zou ik proberen in 't budget te krijgen. Ik mis dan nog een sportstuurtje en een eenvoudige/goedkope vorm van comfortzetels met verwarming vooraan, maar je kan niet alles hebben natuurlijk.
                      Last edited by sibi; 15/05/2011, 19:21.
                      Life's too short. Not to. Live it.
                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                        Waarom heb je leder nodig ? Da's nu eens iets dat niet veel nut heeft, maar wel geld kost. 'k Heb dan liever stoffen/alcantara sportzetels als ik geld aan 't zitmeubilair wil geven.
                        Ik zou zéker, als je veel in de wagen zit, de cruise control en Bluetooth-uitrusting niet vergeten. Relatief goedkope opties voor 't gemak dat je ervan terugkrijgt, vind ik.

-edit-
                        Pack Business Plus (metaalkleur, alarm, cruise control, APS V/A, MMI+ (Bluetooth en MP3) met Audi Soundsysteem, eenvoudige GPS) à € 3250 + Xenon+ à € 1165, dat zou ik proberen in 't budget te krijgen. Ik mis dan nog een sportstuurtje en een eenvoudige/goedkope vorm van comfortzetels met verwarming vooraan, maar je kan niet alles hebben natuurlijk.
                        Maar leder wil mijn papa absoluut... Nu heeft hij ook cruise control, en hij gebruikt dat nooit..
                        Ah, maar er zit dus een GPS in dat pack.... Dan zie dat er wel nog een deftig pakket uit!
                        Last edited by Robin_Touareg; 15/05/2011, 20:40.

Comment

• 2 vragen :

1. Is Quattro met sportdifferentieel in Belgie een optie, want bij de carconfigurator en bij de bestelling kon/kan deze niet worden aangeduiid (mogelijk wordt sportdifferentieel standaard geleverd)

2. In welke configuratie van koplampen (standaard/xenon/led) worden de ronde lampen onderaan geplaatst, en zijn het dan mistlichten ?
                          Last edited by ; 15/05/2011, 20:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            10% zal je nergens krijgen bij aankoop van nieuwe audi...
                            Ik denk dat je moet hopen op 6%

In lease? Hangt af van de conventie. En dat kan véél meer zijn dan 6% (ik ben twee maand geleden gaan informeren voor mijn nieuwe leasebak).
                            Maar de korting is dus afhankelijk van de conventie tussen het bedrijf waar jouw papa werkt en Audi => hangt een beetje af hoeveel VW/Audi er rondrijden van dat bedrijf in België.
                            BMW 420dA : >>>

Comment

Maar leder wil mijn papa absoluut... Nu heeft hij ook cruise control, en hij gebruikt dat nooit..
                              Ah, maar er zit dus een GPS in dat pack.... Dan zie dat er wel nog een deftig pakket uit!
                              Allemaal hier na te gaan hé: http://www.audi.com/etc/medialib/ngw...berline-nl.pdf . Maar 'k heb begrepen dat 't een bedrijfswagen betreft ? Dan heb je soms nog voordeligere fleet-pakketten. Of grotere kortingen... 6% vind ik dan immers wat aan de lage kant.
                              Life's too short. Not to. Live it.
                              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                In lease? Hangt af van de conventie. En dat kan véél meer zijn dan 6% (ik ben twee maand geleden gaan informeren voor mijn nieuwe leasebak).
                                Maar de korting is dus afhankelijk van de conventie tussen het bedrijf waar jouw papa werkt en Audi => hangt een beetje af hoeveel VW/Audi er rondrijden van dat bedrijf in België.
                                Ik dacht een goede band! Het is een groot bedrijf, ik dacht (ben niet zeker) dat mijn Pa bij de zoektocht naar de vorige zei dat dat bedrijf iets van een 11% kreeg, maar daar durf ik niet vanuit gaan...

Comment

Allemaal hier na te gaan hé: http://www.audi.com/etc/medialib/ngw...berline-nl.pdf . Maar 'k heb begrepen dat 't een bedrijfswagen betreft ? Dan heb je soms nog voordeligere fleet-pakketten. Of grotere kortingen... 6% vind ik dan immers wat aan de lage kant.
                                  Ah; leuk! Volgende week naar de garage, we zullen zien! Ik hoop op een mooie!

Comment

Op dit moment verwacht ik niet meer dan 8%.

Comment

• Deze winter (periode rond het salon) was het maar 7% op een A1...

Comment

Deze winter (periode rond het salon) was het maar 7% op een A1...
                                        Maar waarschijnlijk veel gratis autosalon pakketten?

Comment

• Niks gratis pakketten, wel enkele "voordeligere" pakketten maar dat stelde niks voor...
                                          Bij audi zijn ze zowiezo gierig met kortingen vind ik, zeker op nieuwe modellen.

Comment

Working...
                                          X