Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    integendeel, de S-tronic is op zijn best met de 3,0TDI
    ... ?)
    Dat blijkt dan toch niet uit de ervaring van El Greco.

En ik vond dat schokken bij lage toeren zeer storend bij de Touareg, wat ook de automaat weze.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• On-topic : het design van de A6 Avant zal toch wat origineler mogen zijn dan dat van de berline.
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
        On-topic : het design van de A6 Avant zal toch wat origineler mogen zijn dan dat van de berline.
        die afbeeldingen waren toch al vrijgegeven? Of vergis ik mij?

Comment

• Die is enige tijd geleden al officieel voorgesteld.

Comment

• gewoon een saai ogende wagen, binnenkort wordt een loep standaard bij elke Audi geleverd, om het verschil te zien tussen de modellen !!!

Comment

• Je kan ook gewoon een bril gaan halen bij forumlid tuscani

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• http://www.autoblog.nl/archive/2011/...-a6-avant-2011 test van de nieuwe A6 Avant op autoblog

Comment

• Juist met de nieuwe A6 gereden (3.0TDI + 8-traps automaat). Wagen heeft mij aangenaam verrast. 8-traps voel je niet schakelen.

Comment

• Audi interieur / MMI is toch nog altijd een stuk beter dan BMW

Comment

• A6 zonder xenon ziet er niet uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          A6 zonder xenon ziet er niet uit.
                          A5 zonder LEDS ook niet
                          A6 met 16" velgen ook niet
                          A6 met bootvering ook niet
                          ....

Comment

• Zo klinkt die nieuwe 3.0 tdi biturbo..

De uitlaten "tunen" het geluid natuurlijk maar er is toch geen twijfel over mogelijk.. deze diesel klinkt goed!!!

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Toch vreend dat dit topic zo ver onderaan staat...

Ik zie maar heel af en toe een A6 C7 maar dit model kan mij op één of andere manier nog steeds niet bekoren. De neus en de kont doen net iets te bol aan zonder gestroomlijnd te zijn. Het lijkt me ook dat dit niet echt een verkoopsucces is of zal worden. Wanneer je eens rondkijkt hoeveel BMW 5 series er rondrijden dan besef je dat BMW Audi verplettert in België.

De nieuwe A6 is op één of andere manier een pak minder premium dan het vorige model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Toch vreend dat dit topic zo ver onderaan staat...

Ik zie maar heel af en toe een A6 C7 maar dit model kan mij op één of andere manier nog steeds niet bekoren. De neus en de kont doen net iets te bol aan zonder gestroomlijnd te zijn. Het lijkt me ook dat dit niet echt een verkoopsucces is of zal worden. Wanneer je eens rondkijkt hoeveel BMW 5 series er rondrijden dan besef je dat BMW Audi verplettert in België.

De nieuwe A6 is op één of andere manier een pak minder premium dan het vorige model.
                                Kan je geen ongelijk geven, maar een BMW 5 koop je enkel omdat hij (bijna) de mooiste is in zijn segment, voor al de rest koop je iets anders bvb de nieuwe A6 of de nieuwe XF...
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Je ziet ze idd nog niet veel, best jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Je ziet ze idd nog niet veel, best jammer.
                                    Je ziet ze al wel maar kan ze moeilijk onderscheiden van de andere (A4-A waardoor je toch met iets exclusiever rijdt dan de F10...
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Je ziet ze al wel maar kan ze moeilijk onderscheiden van de andere (A4-A waardoor je toch met iets exclusiever rijdt dan de F10...
                                      Ik zie nochtans duidelijk het verschil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Kan je geen ongelijk geven, maar een BMW 5 koop je enkel omdat hij (bijna) de mooiste is in zijn segment, voor al de rest koop je iets anders bvb de nieuwe A6 of de nieuwe XF...

Ik vind de A6 in real life eigenlijk ronduit lelijk (achterkant)
                                        ik ben dus blij dat ik een F11 heb gekocht
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Bij BMW is die 520d de leasebom, achttrapsautomaat, betere 2l diesel, achterwielaandrijving... Vind ik ook een aantrekkelijker pakket dan een 2.0TDI A6. De A6 is nog niet zo lang verkrijgbaar en moet ook concurreren met de A7 (die ik tot op heden vaker zie dan de A6).

Comment

Working...
                                          X