Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 S-line

Ik ben al aan het eindje aan het onderhandelen voor het bestellen van een AUDI A6 S-line multitronic. Nu ging ik bestellen bij mijn dealer, maar zag op vlan een straffe actie bij de firma Carconnect uit Waregem.

Iemand op de hoogte van deze actie bij: zie hun website www.carconnect.be.

Graag jullie input/feedback.

Alvast bedankt.

Mvg,
    Stef

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaandk Bekijk Berichten
      Graag jullie input/feedback.
      Is een wagen uit UK en doordat de wisselkoers €/£ in ons voordeel uitwerkt, is die auto een pak goedkoper. Ik zou zeggen, als je die configuratie zoekt, zoek dan niet verder.
      Elke auto heeft een Europese garantie (bij Audi zelfs nog een derde jaar garantie in UK dacht ik). Dus op zich zie ik er alleen maar voordelen in.
      Ik zou 'em niet kopen om maar één reden, dat is de VAA op een vennootschap en de onduidelijkheid daaromtrent... En heb ook liever de Avant, bon, dat zijn dus al minstens 2 redenen om 'em niet te kopen.

Comment

• Bedankt logic,
        Ik ga morgen langs om te bestellen...
        Want ik wil een A6 S-line met pack sport design en de wagen die ze aanbieden heeft echt wel alles aan boord qua opties...
        Ik hou jullie op de hoogte!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefaandk Bekijk Berichten
          Bedankt logic,
          Ik ga morgen langs om te bestellen...
          Want ik wil een A6 S-line met pack sport design en de wagen die ze aanbieden heeft echt wel alles aan boord qua opties...
          Ik hou jullie op de hoogte!
          Prima keuze en wens Wouter nog veel verkoop toe!!!
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Bedankt!
            Levering week 12 maart!
            Geen maanden wachten, oef.
            Foto's volgen...

Comment

• Je begint ze veel te zien in het straatbeeld.
              Vandaag nog een heel mooie gezien, in een soort bruingrijs.
              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Neus is razend knap, blij ook dat de agressieve (fel schijnende) LEDs wat zachter geworden zijn.

Alleen die kont, die vind ik karakterloos. Dan was de vorige op dat vlak duidelijk knapper, vind ik (zeker de berline, na de facelift was die m.i. subliem).

Comment

• Zo,

Hier weer een gelukkig man .
                  Vorige week donderdag de wagen al gaan ophalen .
                  Geweldig wat een ruimte en luxe i love it.
                  Heb reeds met de vcds liggen spelen en enkele aanpassingen gedaan .
                  Foto's volgen .

Comment

• Beste audi-liefhebbers.
                    Zoals jullie wel weten wordt de A4 en de Q5 aangeboden met een 2liter tdi met vierwielaandrijving EN s-tronic aangeboden. Deze combinatie van motor, aandrijving en versnellingsbak komen we niet tegen in de A6, terwijl bij BMW en Mercedes (in de 5-reeks en de E-klasse) wel een viercilinder, turbodiesel met automaat en vierwielaandrijving bestaat.
                    Mijn vraag is of iemand weet of Audi een A6 2.0tdi quattro s-tronic op de markt zal brengen als antwoord op Mercedes en BMW, en om tegemoet te komen aan de downsizingtrend die Elio aanspoort....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk Berichten
                      Beste audi-liefhebbers.
                      Zoals jullie wel weten wordt de A4 en de Q5 aangeboden met een 2liter tdi met vierwielaandrijving EN s-tronic aangeboden. Deze combinatie van motor, aandrijving en versnellingsbak komen we niet tegen in de A6, terwijl bij BMW en Mercedes (in de 5-reeks en de E-klasse) wel een viercilinder, turbodiesel met automaat en vierwielaandrijving bestaat.
                      Mijn vraag is of iemand weet of Audi een A6 2.0tdi quattro s-tronic op de markt zal brengen als antwoord op Mercedes en BMW, en om tegemoet te komen aan de downsizingtrend die Elio aanspoort....
                      Maanden geleden hier ook al eens geschreven dat ze er best aan zouden doen om deze op de markt te brengen. Eerlijk gezegd, ik vrees er een beetje voor dat ze het wel gaan uitbrengen. Audi heeft altijd al hun Quattro eerst in combi gebracht met de zwaardere versies met automaat, later is dan op sommige modelen inderdaad de 2.0l er met uitgerust. Waarom ze dit (waarschijnlijk) niet gaan doen is me ook een raadsel. Technisch zou het wel kunnen denk ik, denk eender in de richting van "privelége" om met de combi 3.0l + S-tronic + Quattro te "kunnen/mogen" rijden. Commercieel gezien niet de beste zet vrees ik dan, maar bij Audi weet je nooit en is hij alsnog vanaf bvb september leverbaar.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Dank je wel Greco.... Keep me posted...
                        Trouwens gefeliciteerd met jouw aankoop.... Mooie auto als je het mij vraagt....

Comment

Dank je wel Greco.... Keep me posted...
                          Trouwens gefeliciteerd met jouw aankoop.... Mooie auto als je het mij vraagt....
                          Hartelijk dank Peter, moest ik ergens iets horen over de 2.0l Tdi in Quattro & S-tronic uitvoering laat ik het je weten. Misschien kan je hier ook eens een PM sturen naar Jocar, hij zou dat toch ook heel vroeg kunnen vernemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Hartelijk dank Peter, moest ik ergens iets horen over de 2.0l Tdi in Quattro & S-tronic uitvoering laat ik het je weten. Misschien kan je hier ook eens een PM sturen naar Jocar, hij zou dat toch ook heel vroeg kunnen vernemen.
                            Dank bij voorbaat.... Heb een heel mooie en volledig uitgeruste versie 3.0tdi avant quattro s-tronic met 204 pk geconfigureerd, maar zou wel genoegen nemen met minder vermogen EN minder VAA.... Maar de quattro en alle opties wil ik niet opgeven....

Comment

Dank bij voorbaat.... Heb een heel mooie en volledig uitgeruste versie 3.0tdi avant quattro s-tronic met 204 pk geconfigureerd, maar zou wel genoegen nemen met minder vermogen EN minder VAA.... Maar de quattro en alle opties wil ik niet opgeven....
                              Is inderdaad een probleem als je deze uitvoering wil. Vrees (is feitelijk niet echt gepast maar tja...), dat je dan automatisch bij de BMW 525d xDrive uitkomt of eventueel de MB 250d 4-matic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                Is inderdaad een probleem als je deze uitvoering wil. Vrees (is feitelijk niet echt gepast maar tja...), dat je dan automatisch bij de BMW 525d xDrive uitkomt of eventueel de MB 250d 4-matic.

Inderdaad, maar mijn voorkeur gaat toch naar Audi.... Rij al jaren met Audi (momenteel een Avant 2.7tdi Quattro Tiptronic - bijna 6 jaar oud en 231 K op de teller. Heb ook de 525 geconfigureerd, maar deze mist enkele opties (openen van de koffer met beweging onder bumper, Led verlichting), en het imago van BMW strookt niet echt mijn persoon....

Mercedes is geen alternatief, want de E-klasse vind ik vreselijk lelijk en de C-klasse is wat te klein. Een overweging is om gewoon een 2.0tdi voorwielaandrijving te nemen, en enkele keren per jaar de 4 x 4 te moeten missen... Scheelt heel wat in aankoop en VAA, en een voorwiel is ook niet slecht.... maar als je een quattro gewoon bent (en jij weet wat ik bedoel), dan is al de rest een stap terug....

Comment

Inderdaad, maar mijn voorkeur gaat toch naar Audi.... Rij al jaren met Audi (momenteel een Avant 2.7tdi Quattro Tiptronic - bijna 6 jaar oud en 231 K op de teller. Heb ook de 525 geconfigureerd, maar deze mist enkele opties (openen van de koffer met beweging onder bumper, Led verlichting), en het imago van BMW strookt niet echt mijn persoon....

Mercedes is geen alternatief, want de E-klasse vind ik vreselijk lelijk en de C-klasse is wat te klein. Een overweging is om gewoon een 2.0tdi voorwielaandrijving te nemen, en enkele keren per jaar de 4 x 4 te moeten missen... Scheelt heel wat in aankoop en VAA, en een voorwiel is ook niet slecht.... maar als je een quattro gewoon bent (en jij weet wat ik bedoel), dan is al de rest een stap terug....
                                  Inderdaad Peter, eens je Quattro/vierwielaandrijving gereden hebt wil je niets anders meer. Of je moest graag met maar een halve auto rijden natuurlijk, en dan maakt het niet uit of ie fwd of rwd is, je mist altijd de helft van je wagen...
                                  PS: Heb je pm ook net gelezen.

Comment

• Ik kan dit enkel maar beamen. Ik heb nu xDrive en ben daar supertevreden van.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Ik kan dit enkel maar beamen. Ik heb nu xDrive en ben daar supertevreden van.
                                      Kan ik best geloven, toen de juiste beslissing genomen en nu volop genieten.

Comment

• El Greco,
                                        Is dat uw A6 die op facebook staat bij br performance?
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          El Greco,
                                          Is dat uw A6 die op facebook staat bij br performance?
                                          Ja, daar lijkt ie wel op...

Comment

Working...
                                          X