Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
    zouden die led lichten vooraan veel beter zijn dan die xenon lichten?
    beste ,
    ik heb steeds met xenon gereden en moet zeggen dat de ledlichten veel verder en feller schijnen.
    Ook zijn de verschillende mode's zoals kuispuntverlichting en autobaanlicht geweldig.
    Het is net alsof je een extra paar lampen hebt.
    Voor mij is de meerprijs zeker verantwoord nu men de lichten hier ook uit doet op de autostrade.
    Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
      Inderdaad, heb de 17" velgen genomen als wintervelg en al een tijdje op zoek naar een zomerexemplaar want vind mijn keuze niet in OEM (+ontzettend duur).
      Heb mijn oog nu op volgende laten vallen: http://www.barracuda-wheels.com/ba/d..._gun_metal.php weet alleen niet of ze wel zullen staan op de Avant. Hebben ook ET-waarde 38 in 8x18, daar waar Audi 39 voorschrijft, zou normaal geen probleem mogen zijn maar tja...twijfel, twijfel
      Mooie velgen hoor.
      Ben zelf aan het kijken voor 19 duims oem .
      Oftewel worden het de rs velgen of de rotors maar ben er nog niet uit.
      Ik heb deze week op de vrouw haar a1 de 18duims rs4 oem velgen gelegd ziet er nice uit en rijd lekker .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
        beste ,
        ik heb steeds met xenon gereden en moet zeggen dat de ledlichten veel verder en feller schijnen.
        Ook zijn de verschillende mode's zoals kuispuntverlichting en autobaanlicht geweldig.
        Het is net alsof je een extra paar lampen hebt.
        Voor mij is de meerprijs zeker verantwoord nu men de lichten hier ook uit doet op de autostrade.
        Groeten
        merci,
        trouwens proficiat met je aankoop ,een mooie audi net zoals die van El greco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hdvw Bekijk Berichten
          merci,
          trouwens proficiat met je aankoop ,een mooie audi net zoals die van El greco
          Mercie greco zen bak is ook lekker vet ind

Comment

• trouwens proficiat met je aankoop ,een mooie audi net zoals die van El greco

Oorspronkelijk geplaatst door Blackspeed Bekijk Berichten
            Mercie greco zen bak is ook lekker vet ind
            Last edited by Metaxa; 10/04/2012, 22:11.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Die ET-waarde gaat absoluut geen probleem zijn.
              Waarom koop je je geen originele Audi velgen. Op zo'n stijlvolle wagen moeten gewoon originele velgen. Zoniet is de klasse verdwenen.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Vandaag een zilvergrijze A6 avant S-line gezien.
                De eerste A6 C7 die ik mooi vind.
                2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Die ET-waarde gaat absoluut geen probleem zijn.
                  Waarom koop je je geen originele Audi velgen. Op zo'n stijlvolle wagen moeten gewoon originele velgen. Zoniet is de klasse verdwenen.
                  Weet ik, je hebt gelijk maar de keuze bij Audi is armzalig, zeker als je maar tot 18" wil gaan. De enige die me dan bevallen zijn de vijf dubbelspakige of de RS6 triple spaak. (maar die zijn dan ook imitatie http://www.finishlinewheels.com/spec...i-Spoke++18x8/).
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Zonder S-line kies ik voor deze velgen:

Met S-line kies ik voor deze velgen:

Bijgevoegde Bestanden
                    OO 00 OO

Comment

• Zijn beiden enkel in 20" te krijgen. Voor de eerste € 3224 en de rotors-oem 20" voor € 3545 rijden er ook al veel (replica's) rond.

Comment

• Ik zou in jullie plaats voor de eerste gaan. Vraag eens prijs in Duitsland. Daar zijn ze meestal heel wat goedkoper.

Ik heb ook eens op ebay gekeken. In Duitsland verkopen ze ook imitatie velgen, maar wel TUV gekeurd en met 2 jaar garantie. Prijs is natuurlijk fors lager.

OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Ik zou in jullie plaats voor de eerste gaan. Vraag eens prijs in Duitsland. Daar zijn ze meestal heel wat goedkoper.

Ik heb ook eens op ebay gekeken. In Duitsland verkopen ze ook imitatie velgen, maar wel TUV gekeurd en met 2 jaar garantie. Prijs is natuurlijk fors lager.

http://stores.ebay.de/LS-Cardesign-F...ade-in-Germany
                          Dat ziet er interessant uit daar bij LS. € 738 voor de 18" RS6 velgskes? Thx!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk Berichten
                            Inderdaad, maar mijn voorkeur gaat toch naar Audi.... Rij al jaren met Audi (momenteel een Avant 2.7tdi Quattro Tiptronic - bijna 6 jaar oud en 231 K op de teller. Heb ook de 525 geconfigureerd, maar deze mist enkele opties (openen van de koffer met beweging onder bumper, Led verlichting), en het imago van BMW strookt niet echt mijn persoon....

Mercedes is geen alternatief, want de E-klasse vind ik vreselijk lelijk en de C-klasse is wat te klein. Een overweging is om gewoon een 2.0tdi voorwielaandrijving te nemen, en enkele keren per jaar de 4 x 4 te moeten missen... Scheelt heel wat in aankoop en VAA, en een voorwiel is ook niet slecht.... maar als je een quattro gewoon bent (en jij weet wat ik bedoel), dan is al de rest een stap terug....
                            Wat is het imago van bmw dan?
                            Ga gewoon voor die 5 en je gaat nooit geen audi meer kopen.(voorwiel is niet slecht,maar gewoon saai,net zoals 90% van de audi modellen)
                            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                              Wat is het imago van bmw dan?
                              Ga gewoon voor die 5 en je gaat nooit geen audi meer kopen.(voorwiel is niet slecht,maar gewoon saai,net zoals 90% van de audi modellen)
                              enz....

Comment

• Jaa zowiezo..
                                Waar komt uwe a6 van?
                                Gij kwam toch in Bornem wone e?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                  Jaa zowiezo..
                                  Waar komt uwe a6 van?
                                  Gij kwam toch in Bornem wone e?
                                  Auto komt van Bornem, wonen gaan we bij de buren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    Auto komt van Bornem, wonen gaan we bij de buren.
                                    Aah dan komt die wss vn de garage waardak werk..
                                    Eig wel grappig.. Ik verhuis van breendonk na berendrecht en gij vn stabroek naar de buren.. :p:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                      Ben hier deels met akkoord. Ik ben ook totaal niet voor audi. Maar zo'n quattro rijdt echt niet slecht.
                                      Heb toch een x aantal km's met een Q3 163pk quattro hard rondgereden en het gaf toch een goed gevoel, en reed een pak beter dan een X1.

Heb ook even in de nieuwe A6 gezeten, prachtig interieur en goede zitpositie. Maar ik denk dat de voorwielaandrijving mij persoonlijk te hard zou storen tov een 5 serie, als het eens sportief zou worden ( ben nog jong eh )

Maar ik kan best begrijpen dat El greco voor een A6 quattro kiest, door zijn job.

zal wss de beste auto in zijn klasse zijn, maar de leukste? neen. Daarom zou ik voor een 5 gaan. persoonlijke mening natuurlijk
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                        Aah dan komt die wss vn de garage waardak werk..
                                        Eig wel grappig.. Ik verhuis van breendonk na berendrecht en gij vn stabroek naar de buren.. :p:p
                                        Ha, doe Ive dan groeten van me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Ben hier deels met akkoord. Ik ben ook totaal niet voor audi. Maar zo'n quattro rijdt echt niet slecht.
                                          Heb toch een x aantal km's met een Q3 163pk quattro hard rondgereden en het gaf toch een goed gevoel, en reed een pak beter dan een X1.

Heb ook even in de nieuwe A6 gezeten, prachtig interieur en goede zitpositie. Maar ik denk dat de voorwielaandrijving mij persoonlijk te hard zou storen tov een 5 serie, als het eens sportief zou worden ( ben nog jong eh )

Maar ik kan best begrijpen dat El greco voor een A6 quattro kiest, door zijn job.

zal wss de beste auto in zijn klasse zijn, maar de leukste? neen. Daarom zou ik voor een 5 gaan. persoonlijke mening natuurlijk
                                          Daarom dat Audi er dus best aan zou doen om hun 2.0l ook te voorzien van Quattro, kwestie van te concurreren met de BMW 525 Xdrive of de 520.

Maar zoals ik hier al eerder schreef: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4868901

Comment

Working...
                                          X