Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ik zie me hiermee wel rijden de komende 3 jaren. Zo'n zilvergrijze 3.0 TDI met 313pk, S-Line, deze 20" wielen en dan een donkerbruin Exclusive interieur en comfortzetels.
    Hier een A6 met donkerbruin Exclusive interieur: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

Stuur en versnellingspook kan je hopelijk in het zwart laten?

Eentje in Nardo-grijs: http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
    "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Afgaande op die foto's is dat bruin toch niet zo geweldig knap. Ik had gehoopt dat het donkerder zou zijn. Ook die witte stiksels vind ik niet knap. En het stuur moet idd zwart blijven.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Audi2.jpg

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van dit monster! Magnifieke wagen.
        Last edited by ; 15/05/2014, 18:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schapenvetzak Bekijk Berichten
          [ATTACH=CONFIG]103774[/ATTACH]

S-line zie ik. Welk versie en kleur heb je?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            S-line zie ik. Welk versie en kleur heb je?
            2.0 TFSI
            S-line
            Pack Sport Design
            Fantoomzwart
            10-spaken V uitvoering 20 inch velgen
            Leder Valcona S line zetels
            GPS Plus met harde schijf
            LED koplampen
            4 zone klimaatregeling
            Achteruitrijcamera
            Parkeerassistent
            Zetelverwarming vooraan
            Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
            Audi music interface
            Lichtmodule (LED technologie)
            Kofferdeksel elektrisch openen en sluiten
            Bose Surround Sound

Nog veel beter als ik had verwacht!

Comment

• Ik ben ook nog in blijde verwachting sinds januari, levering pas eind augustus:
              * 2.0 TDI (177pk)
              * S-line exterieur en interieur (standaard S-line 18" velgen)
              * Leder Valcona S line zetels
              * Havannazwart
              * LED koplampen
              * Ambiente verlichting (LED)
              * Achteruitkijkcamera
              * Parkeerassistent
              * Zetelverwarming voor
              * 75l tank
              * Reservewiel

Ik kom van een A4 TDIe (136pk) en weet niet goed wat te verwachten qua verbetering in rijgedrag. Voor mij rijdt die al zeer goed, ook aan hoge snelheden (> 200 km/h) in Duitsland waar ik elke week rij.

Wat ik ook niet heb (heb de wagen in Luxemburg besteld waar de Prestige pack niet bestaat) is de 4-zone airconditioning & automatisch kofferdeksel.
              Is die 4-zone echt beter qua comfort & kwaliteit van airco (afgezien dat de mijne maar 2 zones heeft)? Ik lees bvb dat de 4 zone een luchtkwaliteitdetectie heeft, terwijl de 2-zone enkel pollenfilter & luchtvochtigheidsensor. Zal dit wezenlijk verschil uitmaken? Ook heeft de 2-zone geen airco in handschoenkastje (terwijl ik dit wel had toen ik 6 jaar geleden in een basis VW Passat reed). Hercirculatie kan wel met de 2-zone mits activatie via VCDS.

Ik ben nog altijd kwaad op mezelf omdat ik in een garage in Arlon een offerte kreeg van dezelfde wagen maar dan met Prestige pack (dus met 4-zone, kofferdeksel & AMI) voor dezelfde prijs als de wagen in Luxemburg maar had er niet op gelet dat ze de prijs gematched hadden inclusief de extra opties. Korting op de factuur was maar eventjes 19600 euro (inclusief de packs natuurlijk). Maar de leasingmaatschappij hield blijkbaar geen rekening met de extra korting die een garage gaf, zij gingen gewoon uit van opties - 10,5% korting, wat uiteraard duurder was dan in Luxemburg (@ 12,5% korting)...

Comment

2.0 TFSI
                S-line
                Pack Sport Design
                Fantoomzwart
                10-spaken V uitvoering 20 inch velgen
                Leder Valcona S line zetels
                GPS Plus met harde schijf
                LED koplampen
                4 zone klimaatregeling
                Achteruitrijcamera
                Parkeerassistent
                Zetelverwarming vooraan
                Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
                Audi music interface
                Lichtmodule (LED technologie)
                Kofferdeksel elektrisch openen en sluiten
                Bose Surround Sound

Nog veel beter als ik had verwacht!
                Nice, very nice.
                Ik hoop dat je er geen schapen mee gaat vervoeren...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SlasZ Bekijk Berichten
                  Ik ben ook nog in blijde verwachting sinds januari, levering pas eind augustus:
                  * 2.0 TDI (177pk)
                  * S-line exterieur en interieur (standaard S-line 18" velgen)
                  * Leder Valcona S line zetels
                  * Havannazwart
                  * LED koplampen
                  * Ambiente verlichting (LED)
                  * Achteruitkijkcamera
                  * Parkeerassistent
                  * Zetelverwarming voor
                  * 75l tank
                  * Reservewiel

Ik kom van een A4 TDIe (136pk) en weet niet goed wat te verwachten qua verbetering in rijgedrag. Voor mij rijdt die al zeer goed, ook aan hoge snelheden (> 200 km/h) in Duitsland waar ik elke week rij.

Wat ik ook niet heb (heb de wagen in Luxemburg besteld waar de Prestige pack niet bestaat) is de 4-zone airconditioning & automatisch kofferdeksel.
                  Is die 4-zone echt beter qua comfort & kwaliteit van airco (afgezien dat de mijne maar 2 zones heeft)? Ik lees bvb dat de 4 zone een luchtkwaliteitdetectie heeft, terwijl de 2-zone enkel pollenfilter & luchtvochtigheidsensor. Zal dit wezenlijk verschil uitmaken? Ook heeft de 2-zone geen airco in handschoenkastje (terwijl ik dit wel had toen ik 6 jaar geleden in een basis VW Passat reed). Hercirculatie kan wel met de 2-zone mits activatie via VCDS.

Ik ben nog altijd kwaad op mezelf omdat ik in een garage in Arlon een offerte kreeg van dezelfde wagen maar dan met Prestige pack (dus met 4-zone, kofferdeksel & AMI) voor dezelfde prijs als de wagen in Luxemburg maar had er niet op gelet dat ze de prijs gematched hadden inclusief de extra opties. Korting op de factuur was maar eventjes 19600 euro (inclusief de packs natuurlijk). Maar de leasingmaatschappij hield blijkbaar geen rekening met de extra korting die een garage gaf, zij gingen gewoon uit van opties - 10,5% korting, wat uiteraard duurder was dan in Luxemburg (@ 12,5% korting)...
                  Heel het airco-gedoe vind ik zowat het meest ergerlijkste aan de A6, toch in 2 zones uitvoering is het verre van top. Na meer dan twee jaar nog steeds niet de juiste afstelling gevonden. Al verschillende keren laten naar kijken bij de dealer maar te vergeefs. Of te koud, of te warm, of te weinig debiet, of te veel debiet, enz. Je kan er wel aan blijven draaien. Was in de vroegere versies veel beter.

Comment

Heel het airco-gedoe vind ik zowat het meest ergerlijkste aan de A6, toch in 2 zones uitvoering is het verre van top. Na meer dan twee jaar nog steeds niet de juiste afstelling gevonden. Al verschillende keren laten naar kijken bij de dealer maar te vergeefs. Of te koud, of te warm, of te weinig debiet, of te veel debiet, enz. Je kan er wel aan blijven draaien. Was in de vroegere versies veel beter.
                    Daar kan ik je alleen maar in bijtreden. Ik snap nog altijd niet waarom ze in deze klasse van auto de volautomatische airco uit de vorige generatie vervangen hebben door dit model. Had ik het geweten, had ik zeker ook de 4-zones genomen. Hij is inderdaad moeilijk te regelen. Dit is dan ook het enige minpuntje dat ik kan opnoemen maar het is toch wel een belangrijk punt.

Comment

• Zou dat niet standaard mogen zijn voor zo'n auto? Denk ik dan
                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
                        Daar kan ik je alleen maar in bijtreden. Ik snap nog altijd niet waarom ze in deze klasse van auto de volautomatische airco uit de vorige generatie vervangen hebben door dit model. Had ik het geweten, had ik zeker ook de 4-zones genomen. Hij is inderdaad moeilijk te regelen. Dit is dan ook het enige minpuntje dat ik kan opnoemen maar het is toch wel een belangrijk punt.
                        Inderdaad, die uit de vorige versies waren stukken beter. Wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat de huidige 4-zones goed zou zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                        Zou dat niet standaard mogen zijn voor zo'n auto? Denk ik dan
                        Denk dat bij de meeste merken 4 zones een optie is. Zelfs op de A8 is het niet standaard.
                        Merkwaardig, bij de RRS kan je zelfs drie zones kiezen. Vrij uniek veronderstel ik.

Comment

• Zo'n RRS blijft je toch boeien hé.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Inderdaad, die uit de vorige versies waren stukken beter. Wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat de huidige 4-zones goed zou zijn.

Denk dat bij de meeste merken 4 zones een optie is. Zelfs op de A8 is het niet standaard.
                            Merkwaardig, bij de RRS kan je zelfs drie zones kiezen. Vrij uniek veronderstel ik.
                            Ik heb de 4-zones airco en ik moet zeggen dat dit voor mij althans perfect werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Zo'n RRS blijft je toch boeien hé.
                              Pffff, helemaal niet...
                              Ik blijf steeds men geweten "sussen", misschien tegen beter weten in.
                              We blijven ook steeds de deadline uitstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                Ik heb de 4-zones airco en ik moet zeggen dat dit voor mij althans perfect werkt.
                                Des te beter!!! Goede keuze gemaakt dan.

Comment

[ATTACH=CONFIG]103774[/ATTACH]

Nice! En dan nog in Ekeren misschien zie ik u eens rijden! Zo een A6'en rijden er niet veel van rond

Comment

Heb je al eens een andere drive-select modus geprobeerd? Efficiency modus beperkt de werking van de airco tot het minimum om energie te sparen hé.
                                    Ik rijd altijd in comfort-modus rond, ook met dat lichte stuurwiel dus.

Heb mij de afgelopen dagen afgevraagd of ik weer niet kritisch genoeg ben. Ik draai maar 2 keer per jaar aan de temperatuur knop, ene keer in de zomer want dan is 20° mij wat te fris, ene keer in de winter want dan is 22° mij te warm. Verder nooit problemen met temperatuur, luchtvochtigheid, ontwaseming of vrieskoude (moet misschien vermelden dat mijn auto zowel thuis als op het werk ondergronds geparkeerd staat en minder vaak in extremen vertoeft). Het was een gok om niet die 4-zone te nemen, maar ik zal er niet ver naast zitten als ik zeg dat die 4-zone vooral dient om het comfort op de achterbank te vergroten. Voor een luxetaxi een must, maar niet voor mij. Anders betwijfel ik of de toegevoegde waarde (oa de luchtkwaliteitsensor en het gekoelde handschoenkastje) groot genoeg is om de meerprijs te verantwoorden. De 3-zone die m'n A5 heeft was alleszins geen bewuste keuze maar behoorde tot de standaard uitrusting... nooit zit er iemand achterin, of kan er überhaupt iemand achterin.

Vriend van me bestelde de 4-zone omdat... (nu komt het) ... hij dat schermpje in het dashboard mooier vond. Als hij bij mij in de auto zit hoor ik hem nooit klagen over de klimaatregeling, maar wel zagen over dat schermpje dat hij heeft en ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      Vriend van me bestelde de 4-zone omdat... (nu komt het) ... hij dat schermpje in het dashboard mooier vond. Als hij bij mij in de auto zit hoor ik hem nooit klagen over de klimaatregeling, maar wel zagen over dat schermpje dat hij heeft en ik niet.

Zo zijn er veel ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                        Heb je al eens een andere drive-select modus geprobeerd? Efficiency modus beperkt de werking van de airco tot het minimum om energie te sparen hé.
                                        Ik rijd altijd in comfort-modus rond, ook met dat lichte stuurwiel dus.

Heb mij de afgelopen dagen afgevraagd of ik weer niet kritisch genoeg ben. Ik draai maar 2 keer per jaar aan de temperatuur knop, ene keer in de zomer want dan is 20° mij wat te fris, ene keer in de winter want dan is 22° mij te warm. Verder nooit problemen met temperatuur, luchtvochtigheid, ontwaseming of vrieskoude (moet misschien vermelden dat mijn auto zowel thuis als op het werk ondergronds geparkeerd staat en minder vaak in extremen vertoeft). Het was een gok om niet die 4-zone te nemen, maar ik zal er niet ver naast zitten als ik zeg dat die 4-zone vooral dient om het comfort op de achterbank te vergroten. Voor een luxetaxi een must, maar niet voor mij. Anders betwijfel ik of de toegevoegde waarde (oa de luchtkwaliteitsensor en het gekoelde handschoenkastje) groot genoeg is om de meerprijs te verantwoorden. De 3-zone die m'n A5 heeft was alleszins geen bewuste keuze maar behoorde tot de standaard uitrusting... nooit zit er iemand achterin, of kan er überhaupt iemand achterin.

Alles al geprobeerd. Maakt niet uit in welke ADS-modus je rijdt. Je kan de airco ten alle tijden toch aanpassen in Eco, middel of intens?
                                        Ik heb soms de indruk dat het aan de sensor ligt maar niet altijd. Het gebeurt regelmatig dat hij in auto-stand bij een buitentemperatuur van 25gr. en binnen de knop op 20, gewoon warme lucht begint te blazen. Andersom kan ook.
                                        We zetten tegenwoordig gewoon de auto af, de aanjager op 2 of 3, temperatuur op 20 en de drie knoppen hoofd, lichaam en been-circulatie gewoon uit. Hiermee is het normaal wel te doen.
                                        Er is al verschillende keren naar gekeken maar hij blijft vreemde zaken doen.

Voor de rest alleen maar lovende woorden.

Sent from somewhere, using Tapatalk

Comment

• gisteren zo een A 3.0 Biturbo TDI voorbij horen rijden en horen vertrekken, en kan beamen wat BMWMB had geschreven over het geluid. Klinkt echt goed voor een diesel, was aangenaam verrast!

Comment

Working...
                                          X