Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Inderdaad.

Ga je eentje bestellen?
    Het kriebelt ja maar ik moet wachten tot ik mijn nieuwe zaak heb opgestart en kijken of het budget het dan toelaat. Als ik verkoop zoals frituur de vettige swa zal het een skoda fabia worden
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Wat kijk ik uit om deze eens aan de tand te voelen!
      De sound lijkt voorlopig toch al goed te zitten! Metaalachtig en plofjes

Comment

• Ik trek mijn woorden dus in ivm de beperkte oplage, het is inderdaad ongelimiteerd, tot 2012.

Comment

• Eerste batch voor België bedraagt idd maar een 40-tal wagens. Daarna gaat de productie gewoon door naargelang de vraag. Zal trouwens te zien zijn op het autosalon van Brussel in Alpine White

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 5:44 wat een achterlijk gerev

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                5:44 wat een achterlijk gerev
                Met koude motor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                  Met koude motor...
                  Olie was toch al warm genoeg hoor, en in ralenti kan dat niet zoveel kwaad dacht ik.

Comment

• De eerste 7 minuten zijn echt ONGELOFELIJK interessant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      De eerste 7 minuten zijn echt ONGELOFELIJK interessant!
                      Ja, ik kon gewoon ni van mijn spel blijven

Comment

De eerste 7 minuten zijn echt ONGELOFELIJK interessant!
                        Echt hilarisch! Zelfs met achtergrondvogelgeluidjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Ik ook ni!

(Simcity op de iPad, that is )

Comment

(Simcity)
                            Is da ni da spel voor vrouwen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                              Echt hilarisch! Zelfs met achtergrondvogelgeluidjes
                              En in elk BMW persfilmpje zijn het dezelfde vogeltjes

Comment

nije, dat is The Sims.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  En in elk BMW persfilmpje zijn het dezelfde vogeltjes
                                  Ni te snappen he. Eerst maanden van die marketingnonsens, pseudo-spyshots, testritten met mules enzovoort enzovoort. En eens da spel er is, amateurisme troef

Ze zouden beter nekeer een voorbeeld nemen aan Porsche als het op launches aankomt.

Comment

• Da's gewoon raw footage voor tv-programma's om te monteren, niet teveel achter zoeken. Waarom denk je dat dat enkel op de perssite staat...

Zo'n filmpjes zijn voor de consument bedoeld:

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Ni te snappen he. Eerst maanden van die marketingnonsens, pseudo-spyshots, testritten met mules enzovoort enzovoort. En eens da spel er is, amateurisme troef

Ze zouden beter nekeer een voorbeeld nemen aan Porsche als het op launches aankomt.
                                      Porsche heeft ook een prachtige marketingmachine, hun mini perssite's bvb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                        Uw spel nie dan?
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Bij BMW hebben ze al die marketing niet meer nodig. Eens de wagen er is verkoopt die zich vanzelf.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X