Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 1 Reeks M Coupé
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenTellerpartij trekt op geen hol. Graag de klokjes genre E39 //M ... Zou er al veel volwassener uitzien.
Comment
-
Heb de "typisch BMW-lovers dat ze zo'n overdone gestylede auto toch nog mooi vinden"-storm eventjes voorbij laten gaan ... maar 'k kan toch ook niet anders dan 'm echt suuupervet vinden. Ja, 't is een zeer expressieve auto en de uitgangsbasis ('1 coupé) heeft issues wat mij betreft (iets te gedronken qua lijn), maar verdomme wat een beestig ding.'k Zou 'm, denk ik, in 't wit verkiezen. Met striping nadien erop, genre BMW '1 BMW.SauberF1 Edition.
Comment
-
Damn, ziet zo een 135i er plots iel uit
Comment
-
Wel zeer jammer dat z'n brute uiterlijk wordt bezoedeld door 't manco aan specifiek innerlijk karakter. Bij mij wringt dat nog altijd een beetje dat dat "maar een 135i met wat meer vermogen" is, dat 'ie in 't interieur de gewone sportzetels heeft en geen specifieke (M3-like) zetels oid, dat 'ie zo'n cheape tellertjes heeft, enz.
't Ding ziet eruit alsof 'ie 400pk heeft. Heeft 'ie niet. Maar is met een chipje snel verholpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel zeer jammer dat z'n brute uiterlijk wordt bezoedeld door 't manco aan specifiek innerlijk karakter. Bij mij wringt dat nog altijd een beetje dat dat "maar een 135i met wat meer vermogen" is, dat 'ie in 't interieur de gewone sportzetels heeft en geen specifieke (M3-like) zetels oid, dat 'ie zo'n cheape tellertjes heeft, enz.
't Ding ziet eruit alsof 'ie 400pk heeft. Heeft 'ie niet. Maar is met een chipje snel verholpen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenIk had er graag kuipjes à la performance seats in gezien en een volledig alcantara dash enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat zal wel via Individual te regelen zijn denk ik?
Comment
-
Dat laatste lijkt me utopie. En die Performance kuipjes zijn net zoals voor alle andere modellen ook gewoon beschikbaar.
Ik vind ze wel niet zo denderend zitten, om eerlijk te zijn. Er zit een bult op 2/3e hoogte van de leuning, die bij mij net onder de schouderbladen duwt, en waardoor ik echt geen goed gevoel heb bij de pasvorm. Dan zitten de GT2 en GT3 kuipjes bij Porsche bijvoorbeeld beduidend beter. En ze zijn ook ontieglijk duur ook, vind ik (weliswaar met airbag, maar toch).
Comment
-
Op de 135i kan een BMW P.P. kit krijgen met zwaardere koeling en een remap, dan heb je ook zo'n 330 échte pk's.
Het verschil met de M 1 Coupé is toch veel te klein dan..Al kondigde BMW al op voorhand aan dat de focus bij de baby M vooral op handling zou liggen. Ik denk dat het een beetje een Cayman S-verhaal zal worden, fantastisch onderstel, maar het kan meer pk's verdragen (maar mag niet, want dan zou 'ie sneller dan een M3 zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenOp de 135i kan een BMW P.P. kit krijgen met zwaardere koeling en een remap, dan heb je ook zo'n 330 échte pk's.
Het verschil met de M 1 Coupé is toch veel te klein dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenDat zal wel via Individual te regelen zijn denk ik?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment