Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hwelvaar Bekijk Berichten
    De opties en prijzen voor Belgie zijn nog niet eens bekend.
    Dealers kunnen nog geen order voor 1M ingeven.

Hoe kan ie dan al uitverkocht zijn?
    Om alle cowboyverhalen de wereld uit te helpen :
    Prijzen en opties zijn al ruim een week gekend en geïntegreerd in ons offertesysteem EN bestelprogramma.
    En ja ze zijn voor dit jaar uitverkocht. Als die allemaal klantverkocht zijn weet ik niet. Een groot aantal van de leveringen voor dit jaar zijn voorzien als demo voor de M dealers. Als die bereid zijn hun demo af te staan hangt af wat hun goodwill en bijgevolg ga je hierop volgens mij geen korting hoeven te verwachten. Iemand mijn productienummer afkopen? Levering half mei

Comment

• Bestaat er dan ook zoiets als een niet-M-dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
        Om alle cowboyverhalen de wereld uit te helpen :
        Prijzen en opties zijn al ruim een week gekend en geïntegreerd in ons offertesysteem EN bestelprogramma.
        En ja ze zijn voor dit jaar uitverkocht. Als die allemaal klantverkocht zijn weet ik niet. Een groot aantal van de leveringen voor dit jaar zijn voorzien als demo voor de M dealers. Als die bereid zijn hun demo af te staan hangt af wat hun goodwill en bijgevolg ga je hierop volgens mij geen korting hoeven te verwachten. Iemand mijn productienummer afkopen? Levering half mei
        Deze morgen gehoord van een M1 koper dat er 2600 stuks worden gemaakt wereldwijd en dat ze dus al allemaal verkocht zijn en hij nul % korting heeft gekregen ...
        klopt dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Deze morgen gehoord van een M1 koper dat er 2600 stuks worden gemaakt wereldwijd en dat ze dus al allemaal verkocht zijn en hij nul % korting heeft gekregen ...
          klopt dus
          En ik dacht dat die eerste 2600 worden verdeeld wereldwijd, en als er nadat deze allemaal de deur uit zijn nog vraag is dat er nog zullen bijgeproduceerd worden tot een bepaald tijdstip wanneer de productie definitief stopt.

Kan M3Power79 dit bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
            En ik dacht dat die eerste 2600 worden verdeeld wereldwijd, en als er nadat deze allemaal de deur uit zijn nog vraag is dat er nog zullen bijgeproduceerd worden tot een bepaald tijdstip wanneer de productie definitief stopt.

Kan M3Power79 dit bevestigen?
            Initieel was het gelimiteerd - daarna zoals jij nu net aanhaalt - en nu weten ze het volgens mij zelf niet meer. Een hoge pief bij BMW M zei onlangs dat de productie NIET gelimiteerd zou zijn maar daarna volgde onmiddellijk : " but they will be very hard to get". Dus ja...

@BMW Power : ja Sinds kort zijn er in België een 20-tal M dealers die een aparte M corner(vloer,documentatie,kleurkaarten, verhoogje, getrainde M verkoper,...) in de showroom moeten voorzien. Concreet moeten zij minstens 1 wagen in de showroom hebben en 1 in demo. Hier staat natuurlijk iets tegenover maar dat is te interne keuken om mee te delen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              klopt dus
              Ik heb vandaag zo goed als de laatste 1M besteld bij BMW Beckers in Genk en heb korting kunnen krijgen,levering gaat november zijn normaal,maar definitieve productie planning word nog bekend gemaakt vanaf maart.

Comment

• In Duitsland krijg je 8,53% op de 1M Coupé. Dus de late beslissers kopen beter ginds.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dave72 Bekijk Berichten
                  Ik heb vandaag zo goed als de laatste 1M besteld bij BMW Beckers in Genk en heb korting kunnen krijgen,levering gaat november zijn normaal,maar definitieve productie planning word nog bekend gemaakt vanaf maart.
                  Typische verkoopspraat. Ze hebben dus geen productie dit jaar en hopen er dus nog te krijgen. Ik zou er niet te hard op rekenen. Ik wil je niet teleurstellen hoor maar ik weet nu éénmaal hoe het systeem werkt. Elke BMW garage kan van elke wagen exact zeggen wanneer hij in productie gaat en wanneer hij in de garage toekomt op enkele dagen nauwkeurig na.

By the way : proficiat! Welk kleur zou je nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                    In Duitsland krijg je 8,53% op de 1M Coupé. Dus de late beslissers kopen beter ginds.
                    Waar haal je deze informatie ?

Welke garage zou je mij dan evt. aanraden, liefst niet te ver van het Belgische Limburg ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
                      Typische verkoopspraat. Ze hebben dus geen productie dit jaar en hopen er dus nog te krijgen. Ik zou er niet te hard op rekenen. Ik wil je niet teleurstellen hoor maar ik weet nu éénmaal hoe het systeem werkt. Elke BMW garage kan van elke wagen exact zeggen wanneer hij in productie gaat en wanneer hij in de garage toekomt op enkele dagen nauwkeurig na.

By the way : proficiat! Welk kleur zou je nemen?
                      Ik heb hem in het wit besteld,was wel aan t twijfelen voor het oranje.Beckers zelf heeft hem voor hun in oranje besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                        Waar haal je deze informatie ?

Welke garage zou je mij dan evt. aanraden, liefst niet te ver van het Belgische Limburg ?
                        Bei APL können Sie deutsche Neuwagen günstig kaufen mit Top Rabatt. Kostenlose Neuwagenvermittlung zum besten Preis.

Comment

• Weet iemand of er een testwagen van komt in Bornem?
                          BMW M2 Coupé
                          Audi S5
                          Nobody is Perfect!

Comment

Ik heb hem in het wit besteld,was wel aan t twijfelen voor het oranje.Beckers zelf heeft hem voor hun in oranje besteld

Vriend van die gast die ik ken heeft 1tje besteld in het oranje

Comment

• Ik heb ook getwijfeld tussen wit,zwart of orange

Uiteindelijk maar wit besteld omdat mijn vrouw geen orange wou en de rest van de familie hier thuis zot zijn van witte auto's. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg want op wit zie je alles. Een tikje tegen de bumper,teervlekjes enz... op zwart zie je dat bijna niet
                              2014 Bmw 118d Estorill //M
                              2000 Bmw 320d
                              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Same over here In parijs ga ik het VO irl eerst gaan bekijken.

Comment

• Dat oranje zou (ook) mijn keuze zijn.. prachtige kleur imo.
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Proficiat!

Zwart nemen en wit wrappen?

Comment

• Als alles dan goed verloopt zijn we hier met 3 dezelfde auto's
                                      2014 Bmw 118d Estorill //M
                                      2000 Bmw 320d
                                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• zal wel zalig rijden met die korte wielbasis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                          Ik heb ook getwijfeld tussen wit,zwart of orange

Uiteindelijk maar wit besteld omdat mijn vrouw geen orange wou en de rest van de familie hier thuis zot zijn van witte auto's. Ik hoop dat ik hier geen spijt van krijg want op wit zie je alles. Een tikje tegen de bumper,teervlekjes enz... op zwart zie je dat bijna niet
                                          Eigenlijk sluit ik zwart ook nog niet uit . Als ik ze stuk voor stuk in het echt gezien heb dan beslis ik. Tijd tot eind april hiervoor.

Comment

Working...
                                          X