Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das ok als je geen techneut bent. Vragen welkom.
Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk de dag van vandaag al te moeilijk voor vele Audi rijders
Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk al te moeilijk voor vele BMW rijders
Ja, het is, uiteraard, ondenkbaar in de wereld van de BMW rijder dat een andere auto, bv. een Audi, zou kunnen volgen, en zo'n gerichte informatie zou appreciëren...
Ja, het is, uiteraard, ondenkbaar in de wereld van de BMW rijder dat een andere auto, bv. een Audi, zou kunnen volgen, en zo'n gerichte informatie zou appreciëren...
En loekendoe sr, 't wordt een zwarte dan zie ik?
Voor wat een AUDI betreft:, we hebben weer eens mogen genieten gisteren toen op een engelse zender het voertuig op een volle seconde bleef steken achter ons " huismerk"
Waarschijnlijk wel, en hoop de kans te krijgen een 1M in deze kleur te kunnen bekijken in de nabije toekomst.
Voor wat een AUDI betreft:, we hebben weer eens mogen genieten gisteren toen op een engelse zender het voertuig op een volle seconde bleef steken achter ons " huismerk"
Waarschijnlijk wel, en hoop de kans te krijgen een 1M in deze kleur te kunnen bekijken in de nabije toekomst.
Binnenkort staat er eentje in het zwart in BMW Welt
Binnenkort staat er eentje in het zwart in BMW Welt
U kan me geen groter plezier doen dan te laten weten wanneer er eentje bij U in de " buurt " staat. Een ritje naar Munchen hoeft niet voor mij. Toch bedankt voor de inl.
Een richtingsaanwijzersbedieningshendel is bij mijn weten nog altijd standaard
Ik zie bijgod geen verwijzen naar een of andere optie hierboven eerlijk gezegd
Proficiat met het bestellen van de 1M wel, welke kleur wordt het? (oranje alstublieft )
Excuseer, ik heb uw post te laat opgemerkt gisteren.
Om uw vragen te beantwoorden: 1) klopt! is nog steeds standaard maar zou in de toekomst dan maar beter als optie aangeboden worden aangezien "men" in het algemeen een BMW bestuurder verwijt ze toch niet te gebruiken.
2) zoals reeds eerder gepost , waarschijnlijk zwart
U kan me geen groter plezier doen dan te laten weten wanneer er eentje bij U in de " buurt " staat. Een ritje naar Munchen hoeft niet voor mij. Toch bedankt voor de inl.
Die van mij komt binnen in de week van 16 mei. Je moet maar eens komen piepen.
Comment