Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 1 Reeks M Coupé

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
    Een 1-serie = eentje = eendje = eend

1M = vette eend. Vet als in breed, cool. Of vet.

Das ok als je geen techneut bent. Vragen welkom.
    Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk de dag van vandaag al te moeilijk voor vele Audi rijders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
      Eigenlijk staat eend voor een 1-reeks diesel
      Juist ja ik heb het door nu! Maar het komt er op neer dat deze term wordt veralgemeend niet?
      Bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
        Autoforum dictionary
        Dat dat topic nog altijd niet bestaat

Comment

• dacht dat een eend een 2pk-tje was
          1991 Audi S2 coupe
          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Standaard M3-velgen zouden hem ook niet misstaan.
            Zijn die niet als winterset ( type 270M) te verkrijgen, of bedoelt U een ander model?

Comment

Dat dat topic nog altijd niet bestaat
              We houden u niet tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                dacht dat een eend een 2pk-tje was
                In olland
                Bij ons is dat een 'geit'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                  Zijn die niet als winterset ( type 270M) te verkrijgen, of bedoelt U een ander model?
                  Ik bedoel type 260M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                    We houden u niet tegen.
                    Ziezo

Comment

Ik bedoel type 260M

Ja inderdaad, deze lijken qua kleur perfect bij een oranje of witte uitvoering te passen, de diffusor heeft ook een grijze tint

Comment

Ziezo
                        Kzie nix

sorry for the offtopic

Comment

Eigenlijk staat eend voor een 1-reeks diesel
                          Voor discussie vatbaar, de etymologie is al eens in ik denk B-ta zij T-pic gediscuteerd, daar was de conclusie dat eentje de oorsprong was.

Anders is een 1M een "Eenb TweeT"
                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Ik hoop alleen dat ge uw richtingsaanwijzersbedieningshendel weet zitten en ze ook, tijdig, gebruikt. Das namelijk al te moeilijk voor vele BMW rijders
                            Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                            Da's omdat het te snel gaat!
                            Ja, het is, uiteraard, ondenkbaar in de wereld van de BMW rijder dat een andere auto, bv. een Audi, zou kunnen volgen, en zo'n gerichte informatie zou appreciëren...

En loekendoe sr, 't wordt een zwarte dan zie ik?
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                              Vandaag eentje zien staan tussen een vloot nieuwe Bmw's aan het kanaal in Genk.
                              Een witte, hopelijk iemand van hier .
                              Zou me verwonderen, want de productie zou pas in maart beginnen.
                              Misschien pre-productie model, zoals Ook op het salon stond..

Kvraag me af hoeveel forummers er een 1M in bestelling hebben?

Comment

Ja, het is, uiteraard, ondenkbaar in de wereld van de BMW rijder dat een andere auto, bv. een Audi, zou kunnen volgen, en zo'n gerichte informatie zou appreciëren...

En loekendoe sr, 't wordt een zwarte dan zie ik?
                                Voor wat een AUDI betreft:, we hebben weer eens mogen genieten gisteren toen op een engelse zender het voertuig op een volle seconde bleef steken achter ons " huismerk"

Waarschijnlijk wel, en hoop de kans te krijgen een 1M in deze kleur te kunnen bekijken in de nabije toekomst.

Comment

• tamtam says in Parijs, champs'elysee: oranje in de "bmw-boetiek"

Comment

Voor wat een AUDI betreft:, we hebben weer eens mogen genieten gisteren toen op een engelse zender het voertuig op een volle seconde bleef steken achter ons " huismerk"

Waarschijnlijk wel, en hoop de kans te krijgen een 1M in deze kleur te kunnen bekijken in de nabije toekomst.
                                    Binnenkort staat er eentje in het zwart in BMW Welt

Comment

Binnenkort staat er eentje in het zwart in BMW Welt
                                      U kan me geen groter plezier doen dan te laten weten wanneer er eentje bij U in de " buurt " staat. Een ritje naar Munchen hoeft niet voor mij. Toch bedankt voor de inl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                        Een richtingsaanwijzersbedieningshendel is bij mijn weten nog altijd standaard

Ik zie bijgod geen verwijzen naar een of andere optie hierboven eerlijk gezegd

Proficiat met het bestellen van de 1M wel, welke kleur wordt het? (oranje alstublieft )
                                        Excuseer, ik heb uw post te laat opgemerkt gisteren.

Om uw vragen te beantwoorden: 1) klopt! is nog steeds standaard maar zou in de toekomst dan maar beter als optie aangeboden worden aangezien "men" in het algemeen een BMW bestuurder verwijt ze toch niet te gebruiken.

2) zoals reeds eerder gepost , waarschijnlijk zwart

Comment

U kan me geen groter plezier doen dan te laten weten wanneer er eentje bij U in de " buurt " staat. Een ritje naar Munchen hoeft niet voor mij. Toch bedankt voor de inl.
                                          Die van mij komt binnen in de week van 16 mei. Je moet maar eens komen piepen.

Comment

Working...
                                          X